Żałoba smoleńska a śmierć Kim Dzong-Ila...

Data: 2011-12-19 18:42:32
Autor: Grzegorz Z.
Żałoba smoleńska a śmierć Kim Dzong-Ila...
Tzva Adonai napisał:

Koreańczycy płaczą prawie tak mocno jak Polacy, gdy dowiedzieli się o
śmierci prezydenta tysiąclecia i jego pięknej małżonki:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=pSWN6Qj98Iw#t=17s

"Pojednania" kiboli Legii i Polonii parę lat wcześniej nie pamiętasz?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-19 17:58:58
Autor: Obserwator
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

"Pojednania" kiboli Legii i Polonii parę lat wcześniej nie pamiętasz?

takim jezykiem w PRL-u esbecja sie poslugiwala aby zdyskredytowac swoich przeciwnikow. Teraz jest powtorka z rozrywki, na razie w formie light:)

Wiesz, smiesza mnie te wasze agitki na tej grupie. Chcecie tutaj stworzyc
jakas enklawe dla postkomuny i esbecji:)

Zachowujecie sie jak slepi i glusi. Swiat internetu jest na szczescie nie taki maly i zacofany jak ta grupa i wy.

Mnie to autentycznie bawi i dlatego tu wpadam:)

Data: 2011-12-19 19:08:36
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

"Pojednania" kiboli Legii i Polonii parę lat wcześniej nie pamiętasz?

takim jezykiem w PRL-u esbecja sie poslugiwala aby zdyskredytowac swoich przeciwnikow.

Jakim "językiem" ? Tu masz owo pojednanie:

http://www.youtube.com/watch?v=Eh818AYWcIQ

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-19 18:23:32
Autor: Obserwator
Obserwator napisał:

> Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): > > >> >> "Pojednania" kiboli Legii i Polonii parę lat wcześniej nie pamiętasz?

Jakim "językiem" ?

to jest jezyk falszu i klamstwa propagandowego w stylu bolszewickim, bo miesza
sie do niego polityke i wykorzystuje przeciwko parii opozycyjnej.
Zaklamuje sie w celach politycznych fakty.

Tu masz owo pojednanie:

http://www.youtube.com/watch?v=Eh818AYWcIQ

a tu masz obiektywny film dokumentalny o kibicach:

http://www.youtube.com/watch?v=28MMxZSd9qw

Data: 2011-12-19 18:25:44
Autor: Obserwator
Żałoba smoleńska a śmierć Kim Dzong-Ila...
...a tu kolejny:

APEL DO KIBICÓW - gen. Zbigniew Ścibor - Rylski http://www.youtube.com/watch?v=cIDkhBjOS3w

Data: 2011-12-20 05:50:45
Autor: stevep
Dnia 19-12-2011 o 18:42:32 Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Tzva Adonai napisał:

[...]

Po śmierci Kaczyńskiego na parę dni pojednali się kibole Wisły i Crakowii.

--
stevep

Data: 2011-12-20 09:31:54
Autor: raff
Żałoba smoleńska a œmierć Kim Dzong-Ila...
On Mon, 19 Dec 2011 18:42:32 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

Tzva Adonai napisał:

[...]

Ejze, poczekaj az truchlo lysego Spawacza spocznie w ziemi. Dopiero
bedziemy plakac.

R.

Data: 2011-12-20 09:36:35
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Żałoba smoleńska a ?mierć Kim Dzong-Ila...

Tzva Adonai napisał:

[...]

Już dziś możesz zacząć ćwiczyć żałobne pienia. I mów za siebie.

BBR

Żałoba smoleńska a śmierć Kim Dzong-Ila...