Żałoba w TV

Data: 2012-03-07 07:26:11
Autor: Pszemol
Żałoba w TV
"Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> wrote in message news:4f55a88bnews.home.net.pl...
Nie to żebym miał coś przeciwko, tylko zastanawia mnie jedna sprawa. Że jest ona (żałoba) na polskich kanałach, to sprawa oczywista. Ale jestem zaskoczony tym, że można ją zobaczyć również na kanałach National Geographic, BBC. Czy to jest wyraz solidaryzowania się nadawców tych kanałów i widzą czarne loga wszyscy odbiorcy bez względu na kraj, czy też może logo jest "dorabiane" indywidualnie dla danego kraju? Interesuje mnie aspekt techniczny.

Z pewnością widzowie we Włoszech oglądają polską wersję BBC czy NC...
Po polsku :-)

Żałoba w TV