Żałoba w TV

Data: 2012-03-09 20:49:50
Autor: sm
Żałoba w TV

Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:4f55a88bnews.home.net.pl...
Nie to żebym miał coś przeciwko, tylko zastanawia mnie jedna sprawa. Że jest ona (żałoba) na polskich kanałach, to sprawa oczywista. Ale jestem zaskoczony tym, że można ją zobaczyć również na kanałach National Geographic, BBC. Czy to jest wyraz solidaryzowania się nadawców tych kanałów i widzą czarne loga wszyscy odbiorcy bez względu na kraj, czy też może logo jest "dorabiane" indywidualnie dla danego kraju? Interesuje mnie aspekt techniczny.

Wychodzi na to, że każdy kraj ma własny dosył takich programów jak NGC na przykład, bo są reklamy "po naszemu". Jak jest żałoba, to nakładają inny znaczek, albo "maskują" oryginalny czarnym i wysyłają.
Takie kanały jak Eurosport na przykład mają reklamy "ogólne" po angielsku, a History, BBC HD czy Discovery HD są w ogóle bez reklam, a przerywniki też po angielsku, więc chyba tu jest jedna wspólna wizja + dosył audio z lektorem z różnych krajów. Tam też nie było żałoby. Dobrze myślę?

Żałoba w TV