"Załoga tupolewa została wprowadzona w błąd"

Data: 2010-08-11 18:13:44
Autor: Bogdan Idzikowski
"Załoga tupolewa została wprowadzona w błąd"
Prezes PiS Jarosław Kaczyński zapowiedział, że sprawę katastrofy smoleńskiej będzie prowadził w ramach ruchu społecznego, a nie w ramach partii. "Nie raz i nie dwa mówiłem o tym, że wojna polsko-polska doprowadziła do tragedii, że chłopcy bawili się zapałkami" - mówi Kaczyński na stronach internetowych partii. "Na podstawie wiedzy, którą dzisiaj mamy, jedno wydaje się nie ulegać wątpliwości: załoga tego samolotu została wprowadzona w błąd" - dodał prezes PiS.

więcej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/298593,zaloga-tupolewa-zostala-wprowadzona-w-blad.html

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-08-11 15:10:04
Autor: robertbig
On 11 Sie, 18:13, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
 "Na podstawie wiedzy, którą dzisiaj mamy, jedno wydaje się nie
ulegać wątpliwości: załoga tego samolotu została wprowadzona w błąd" - dodał
prezes PiS.

Tak,tak wiemy . Czytalismy.
Jak-40  - Pizda tu jest. Widocznośc 400. Teraz to nawet 200...

Rzeczywiście. Strasznie ich okłamano i zmanipulowano.
Dlatego dopuścili sie nieswiadomie powaznego przestepstwa.
 Biedne dzieci, nieswiadome konsekwencji i zagrożenia...

Ps.
Te krokodyle łzy Kaczki ,zaczynaja juz wkurwiać. Kat chlipiący nad
ofiara .
Tandetny teatrzyk dla idiotów . Nic więcej.

Data: 2010-08-12 08:12:15
Autor: Andrzej Adam Filip
robertbig <robertbig@wp.pl> pisze:
[...]

 Biedne dzieci, nieswiadome konsekwencji i zagroĹźenia...

Ps.
Te krokodyle łzy Kaczki ,zaczynaja juz wkurwiać. Kat chlipiący nad
ofiara .
Tandetny teatrzyk dla idiotów . Nic więcej.

<ironia> Ależ ty zupełnie nic rozumiesz! Załoga została wprowadzona w
błąd przez podwładnych premiera że to prezydent *bardzo* chciał lądować
i spodziewa się po pilotach oficerach odwagi. </ironia>

Czy piloci okazali się w końcu "należycie odważni"?

Na koniu jedzie, a konia nie widzi.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-08-11 16:28:57
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c62cc39$1news.home.net.pl...
[...]

Wzorcowe, akademickie wręcz urojenia z pełnoobjawowej paranoii.
Dla chcących poszerzyć swą wiedzę, o tej dość często występującej chorobie:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Paranoja

Prostym jasnym językiem, przejrzyście w sam raz dla moherów.

Zennon

Data: 2010-08-11 18:16:40
Autor: boukun
[...]

Nie raz mówiłem, nawet prokuraturze Ziobrowej, że kto się polityką para, ten od polityki ginie. Niech Jarek uważa i lepiej da sobie spokój z polityką...

boukun

Data: 2010-08-11 09:35:37
Autor: Me
On Aug 11, 12:16 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> napisał w wiadomościnews:4c62cc39$1news.home.net.pl...

> [...]

polityki ginie. Niech Jarek uważa i lepiej da sobie spokój z polityką...

PANIE BOKUNIE, SETKI LUDZI PROBOJA ODZYSKAC POCZUCIE BYCIA
CZLOWIEKIEM ZE TAK POWIEM, PODSTAWOWY POCZUCIE DUMY,
A PAN SOBIE ROBI NIEWLASCIWE UWAGI.

SYTUACJA TUTAJ JEST NAPIETA - SYSTEM SATELITARNY MA NETWORKI;
PODLACZONE DO CHIPOW A NAWET MOZGOW PRZEZ MAPPING.
ZADNA OSOBA NIE MOZE PODJAC DECYZII BEZ ZABEZPIECZNIA SATELITARNEGO,
A TO JEST PRZEJETE PRZEZ FASZYSTOW Z M 15 I LUDZI BUSZA, KROLOWA
ELZBIETA WCIAZ BEDAC PIONEM DLA FASZYSTOW.

( NAWET LUDZIE WYSOKO POSTAWIENI, Z ZALOZENIA DOBRZE STRZEZENI,
WCZORAJ I DZISIALJ DOSWIADCZAJA ZABURZEN ROWNOWAGI ALBO SYMETRII
CIALA, DZIEKI TYM FASZYSTOM; SELF INFLICTED BUBU - FOR SOME)

DZIEKI BIDENOWI , WCIAZ WIEMY ZE BRYTYJSKIM FASZYSTOM NUMER SIE NIE
TYLKO
NIE UDAL - ZE TRACA KONTROLE NAD SATELITAMI, PO CZYM MOZE ZAPANUJE
PORZADEK - POLSKI GABINET EST TAK INTELIGENTLY JAK CALY ENTARAGE
BIDENA,
 I BEDZIE PO ZABAWIE ZA PARE DNI LUB GODZIN. POLACY OCZYWISCIE NIE
MAJA
 AZ TAKIEJ TRAUMY, JAK FAZYCI CHCIELIBY I NIE SA SAMI.

( slysalam godzine temu ze nasi domorosli hypokryci jka uslyszeli o
mocarstwie polskim, o intreligencji,
o polskich mozliwosciach o ktorych nie mieli pojecia;  o wygranym
pierwszym pozwie, czy cos jeszcze;
 szybko oglosili poparcie dla Polakow - nie wszystko jeszcze
potwierdzone w akcji)

NASZ GABINET WROCI I JA WROCE DO MOGO OFFICU, ALE PARU Z NICH MUSI
POLECIEC
A ROBIA TO WOLNO.

( WIECEJ SZCZEGOLOW NIE JEST STRATEGICZNIE UJAWNIC)

PAN NIE PRACUJE DLA BUSZA, MALEGO, JA ZAKLADAM?

Data: 2010-08-11 18:48:08
Autor: boukun

Użytkownik "Me" <agnescherry@gmail.com> napisał w wiadomości news:268d3605-d4e2-478d-b76c-73e4f2c89dd6t20g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

WCZORAJ I DZISIALJ DOSWIADCZAJA ZABURZEN ROWNOWAGI ALBO SYMETRII
CIALA, DZIEKI TYM FASZYSTOM; SELF INFLICTED BUBU - FOR SOME)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Coś w tym jest Pani Emilio, ja ostatnio też mam zachwianą równowagę, szczególnie jak leżę i wstaję, to mi sie kołuje w głowie. Czy Busch młody, też mi zaszczepił jakiegoś wirusa? A Pani bez chipa funkcjonuje, nie ma zachwiań równowagi?

boukun

Data: 2010-08-11 14:21:51
Autor: Marek
On 11 Sie, 18:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Me" <agnesche...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:268d3605-d4e2-478d-b76c-73e4f2c89dd6t20g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

jakiegoś wirusa? A Pani bez chipa funkcjonuje, nie ma zachwiań równowagi?

Mlody Bush chlał na potęgę, dlatego ma zniszczony móżdżek - stąd
zachwiania równowagi.
 U ciebie to inna historia - masz chorobe Creutzfelda-Jakoba -
rodzinna przypadłość.

Data: 2010-08-11 18:28:15
Autor: Marek Czaplicki
boukun w środa, 11 sierpnia 2010 18:16 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Nie raz mówiłem, nawet prokuraturze Ziobrowej, że kto się polityką para,
ten od polityki ginie. Niech Jarek uważa i lepiej da sobie spokój z
polityką...

boukun
o kurczę. to moze przestać subskrybować pl.soc.polityka . :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-11 18:43:42
Autor: konus
[...]

Ma racje Kaczynski Jaroslaw ! . Zaloga rzeczywiscie zostala wprowadzona w blad !.
Wmowiono im , poki co nie wiadomo jeszcze kto , byc moze sam prezydent , ze ich zabije jesli nie wyladuja w Smolensku .
Jest "oczywista oczywistoscia" , ze nikt nikogoby nie zabil za to
To pewnie mial Jaroslaw Kaczynski na mysli .
Blad ten kosztowal zycie 95 osob , nie lize prezydenta bo ten zginal na wlasne zyczenie .

 kwakwa

Data: 2010-08-11 19:07:43
Autor: zenek
[...]

Stare przyslowie mowi kto mieczem wojuje od miecza ginie.  Kaczy chuj zalatwil leppera to teraz           czas na         niego     a jego miejsce to   Tworki razem z ta banda poqrwiencow..

"Załoga tupolewa została wprowadzona w błąd"