"Załoga tupolewa została wprowadzona w błąd"

Data: 2010-08-11 18:43:42
Autor: konus
"Załoga tupolewa została wprowadzona w błąd"

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c62cc39$1news.home.net.pl...
Prezes PiS Jarosław Kaczyński zapowiedział, że sprawę katastrofy smoleńskiej będzie prowadził w ramach ruchu społecznego, a nie w ramach partii. "Nie raz i nie dwa mówiłem o tym, że wojna polsko-polska doprowadziła do tragedii, że chłopcy bawili się zapałkami" - mówi Kaczyński na stronach internetowych partii. "Na podstawie wiedzy, którą dzisiaj mamy, jedno wydaje się nie ulegać wątpliwości: załoga tego samolotu została wprowadzona w błąd" - dodał prezes PiS.

więcej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/298593,zaloga-tupolewa-zostala-wprowadzona-w-blad.html

Ma racje Kaczynski Jaroslaw ! . Zaloga rzeczywiscie zostala wprowadzona w blad !.
Wmowiono im , poki co nie wiadomo jeszcze kto , byc moze sam prezydent , ze ich zabije jesli nie wyladuja w Smolensku .
Jest "oczywista oczywistoscia" , ze nikt nikogoby nie zabil za to
To pewnie mial Jaroslaw Kaczynski na mysli .
Blad ten kosztowal zycie 95 osob , nie lize prezydenta bo ten zginal na wlasne zyczenie .

 kwakwa

"Załoga tupolewa została wprowadzona w błąd"