"Załoga tupolewa została wprowadzona w błąd"

Data: 2010-08-11 19:07:43
Autor: zenek
"Załoga tupolewa została wprowadzona w błąd"
Prezes PiS Jarosław Kaczyński zapowiedział, że sprawę katastrofy
smoleńskiej będzie prowadził w ramach ruchu społecznego, a nie w ramach
partii. "Nie raz i nie dwa mówiłem o tym, że wojna polsko-polska
doprowadziła do tragedii, że chłopcy bawili się zapałkami" - mówi
Kaczyński na stronach internetowych partii. "Na podstawie wiedzy, którą
dzisiaj mamy, jedno wydaje się nie ulegać wątpliwości: załoga tego
samolotu została wprowadzona w błąd" - dodał prezes PiS.

więcej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/298593,zaloga-tupolewa-zostala-wprowadzona-w-blad.html

Stare przyslowie mowi kto mieczem wojuje od miecza ginie.  Kaczy chuj zalatwil leppera to teraz           czas na         niego     a jego miejsce to   Tworki razem z ta banda poqrwiencow..

"Załoga tupolewa została wprowadzona w błąd"