¯a³osna bufonada!

Data: 2016-02-03 12:31:07
Autor: Obsrywator
¯a³osna bufonada!
http://www.fakt.pl/politycy/szydlo-czuje-sie-jak-premier-europy,artykuly,608255.html

"Prowadzê ostatnio tak intensywne ¿ycie miêdzynarodowe, ¿e mo¿na siê pomyliæ, czy jestem premierem Polski, czy premierem Europy - mówi³a Szyd³o na pok³adzie samolotu lec±cego do Oslo."

Data: 2016-02-03 06:33:50
Autor: corrsuss
¯a³osna bufonada!
W dniu ¶roda, 3 lutego 2016 12:39:20 UTC+1 u¿ytkownik Obsrywator napisa³:
[...]

Nadaje siê na so³tysa w Pcimiu Dplnym.
stevep

¯a³osna bufonada!