Żalosne

Data: 2019-10-01 13:12:20
Autor: Runt
Żalosne
https://bialystok.onet.pl/smierc-kornela-morawieckiego-pis-wystawi-nowego-kandydata-do-senatu/tfjnxrt

Jeszcze ¶p. Kornel nie ostygł, a już na jego miejsce jest kolejny. Tak oto PiS szanuje zmarłych.
--
Runt

Data: 2019-10-01 14:24:26
Autor: Jacek Bialy
Żalosne
https://bialystok.onet.pl/smierc-kornela-morawieckiego-pis-wystawi-nowego-kandydata-do-senatu/tfjnxrt
Jeszcze ¶p. Kornel nie ostygł, (...)
-- -- -- -- -

Ty odwal się od "Kornela" ¶winiopasie!   Kolega twój był?

JB

Data: 2019-10-02 08:07:20
Autor: Runt
Żalosne
W dniu 2019-10-01 o 23:24, kanalia Jacek Bialy pisze:
https://bialystok.onet.pl/smierc-kornela-morawieckiego-pis-wystawi-nowego-kandydata-do-senatu/tfjnxrt
Jeszcze ¶p. Kornel nie ostygł, (...)
-- -- -- -- -

Ty odwal się od "Kornela"

Takie kanalie jak ty nie maja szacunku nawet dla swoich zmarłych.

¶winiopasie!

Z tym to idĽ do boukuna. Może zatrudni cie w chlewni.

Kolega twój był?

A twój? Ty nie masz kolegów oprócz tego psa co to z wami stoi.

--
Runt

Data: 2019-10-01 23:28:30
Autor: A. Filip
Żalosne [Jak anty-PiS chciał politycznie zyskać na ¶mierci Kornela Morawieckiego]
Runt <runt@anakumena.org> pisze:
https://bialystok.onet.pl/smierc-kornela-morawieckiego-pis-wystawi-nowego-kandydata-do-senatu/tfjnxrt

Jeszcze ¶p. Kornel nie ostygł, a już na jego miejsce jest kolejny. Tak
oto PiS szanuje zmarłych.

Grzegorz Schetyna "Skuteczny" *NIGDY* by miejsca po zmarłym kandydacie nie obsadził!

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-10-02 08:11:20
Autor: Runt
Żalosne
W dniu 2019-10-01 o 23:28, pajac A. Filip pisze:
[...]

Co by było gdyby itd itp. Nie wyskakuj z konopii ze Schetyna.
Faktem jest, że ¶p. Kornel jeszcze nie spocz±ł w grobie, a PiS już na jego miejsce wpycha kolejnego. Więcej szacunku dla swoich zmarlych! Wiem, takie co¶ jest dla was obce.

Kali ukra¶ć? DOBRZE!
--
Runt

Data: 2019-10-02 00:51:17
Autor: Jacek Bialy
Żalosne
   -- - Więcej szacunku dla swoich zmarlych!
Wiem, takie co¶ jest dla was obce.

Kali ukra¶ć? DOBRZE!
-- -- -- -- -- --

Chcesz banana?

Data: 2019-10-02 18:47:21
Autor: Runt
Żalosne

http://13k.pl/-/sugestia.php

--
Runt

Data: 2019-10-03 00:21:16
Autor: Jacek Bialy
Żalosne
[...]

Nie otwieram prezentów od psychopatów..
Chcesz banana?

JB

Data: 2019-10-03 07:34:07
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Żalosne

http://13k.pl/-/sugestia.psychopaty

Nie otwieram prezentów od psychopatów..
Chcesz banana?

cCo¶ ci odpisał ale mu usuneli ;))))
Chyba go kto¶ w Googlu znielubił :D

Data: 2019-10-03 11:04:18
Autor: Jacek Bialy
Żalosne
> Wiem, takie co¶ jest dla was obce.

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Googiel nie usuwa postów.
JB

Data: 2019-10-02 22:26:47
Autor: mrbluesky.pl
Żalosne
Sam sobie W O N runt zakrzyknij lepiej i kamien mlynski...

Data: 2019-10-03 07:27:55
Autor: Runt
Żalosne
W dniu 2019-10-03 o 07:26, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Sam sobie W O N runt zakrzyknij lepiej i kamien mlynski...

W O N !

Uważaj bo ci komórka w gnój wpadnie!

--
Runt