Zalosne PO...

Data: 2010-07-21 13:18:12
Autor: Neko
Zalosne PO...
Palikot dostal "nagane" ustną...

Dla kazdego myslacego jest to jasny przekaz:

"My w PO popieramy Palikota i podpisujemy sie pod tym
co on robi".

A PO aspirowala do partii na poziomie i intelektualna.

Teraz wyszlo szydlo z wora...

Panie Gowin, co Pan jeszcze tam robisz?

Data: 2010-07-21 04:33:28
Autor: zbig
Zalosne PO...
On 21 Lip, 13:18, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
[...]

Na razie była nagana komissji etyki sejmu a nie PO. Co do sądu PO mam
nadzieję, że włos z głowy palikotowi nie spadnie. On jeden ma odwagę
odpowiadać rozszalałym pisowskim pałkarzom pięknym za nadobne.

Data: 2010-07-21 13:34:37
Autor: Neko
Zalosne PO...
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

Na razie była nagana komissji etyki sejmu a nie PO. Co do sądu PO mam
nadzieję, że włos z głowy palikotowi nie spadnie. On jeden ma odwagę
odpowiadać rozszalałym pisowskim pałkarzom pięknym za nadobne.

-- -

Przeciez to samo robi Niesiol, Kutz i paru innych bultelierow spod budki z piwem...

Data: 2010-07-21 13:24:17
Autor: PesTYcyD
Zalosne PO...
Jak na razie Palikot pokazuje klasę w przeciwieństwie do klempy. Zadaje sensowne pytania bez obrażania nikogo. Nie ma objawów schizofrenii.

Data: 2010-07-21 13:28:46
Autor: Neko
Zalosne PO...
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał

Jak na razie Palikot pokazuje klasę w przeciwieństwie do klempy. Zadaje sensowne pytania bez obrażania nikogo. Nie ma objawów schizofrenii.

ZADAJE SENSOWNE PYTANIA BEZ OBRAZANIA NIKOGO ???

Jestes kolejna osoba, z ktora - jak widze - nie ma sensu nawiazywac jakiegokolwiek porozumienia.

A wiesz, ze:

"Hitler senownie i szlachetnie rozwiazywal kwestie etniczne i mial bardzo zdrowe
podejscie do kwestii zydowskiej..."

To mniej wiecej jest ten zalosny poziom...

Data: 2010-07-21 13:35:20
Autor: PesTYcyD
Zalosne PO...
W dniu 2010-07-21 13:28, Neko pisze:
[...]

Żałosny to jest jarcio i macierewicz ze swoimi zbrodniczymi insynuacjami, które są właśnie na hitlerowskim poziomie. Powiedz mi w jaki sposób palikot kogoś obrażał?

Data: 2010-07-21 04:40:21
Autor: DJ MC Donald Musk
Zalosne PO...
On 21 Lip, 13:35, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
> [...]

Żałosny to jest jarcio i macierewicz ze swoimi zbrodniczymi
insynuacjami, które są właśnie na hitlerowskim poziomie. Powiedz mi w

zbadac kaczynskiego czy nie jest alkoholikiem
kaczynskiego rozstrzelac..
itd...
szkoda z toba gadac. Jestes zwyczajnie za glupi na to...

Data: 2010-07-21 13:44:33
Autor: PesTYcyD
Zalosne PO...
W dniu 2010-07-21 13:40, DJ MC Donald Musk pisze:
zbadac kaczynskiego czy nie jest alkoholikiem

Zachowanie kwaczyńskiego było podejrzane i wiele osób chciało wiedzieć jaki jest stan zdrowia prezydenta. Nie ma w tym niczego zdrożnego.

kaczynskiego rozstrzelac..

kiedy, gdzie, w jakim kontekście źródło.

itd...
szkoda z toba gadac. Jestes zwyczajnie za glupi na to...

Porozmawiaj z obrońcami krzyża oni są na twoim poziomie intelektualnym.

Data: 2010-07-21 13:41:11
Autor: Neko
Zalosne PO...
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał

Żałosny to jest jarcio i macierewicz ze swoimi zbrodniczymi insynuacjami, które są właśnie na hitlerowskim poziomie. Powiedz mi w jaki sposób palikot kogoś obrażał?

Chociazby twierdzac, ze Kaczynski jest alkoholikiem.
Przy czym
byly to kretynskie insynuacje na poziomie: Jan Pawel II to mason
i wampir.

Obrazaniem takze bylo wyciagniecie penisa na konferencji
prasowej. Malo tego: to bylo prymitywne i zalosne. Tak sie moga
zachowywac dzieciaki z podrzednego gimnazjum a nie polityk.

Mnie to obrazilo. Tak samo jak obrazil mnie Kaczynski spolkujac
z Giertychem i Lepperem (mimo, ze w pewnym sensie potrafilem
doszukac sie ew. "koniecznej koniecznosci", cos jak w przyslowie: miedzy
mlotem a kowadlem). Ale jednak to mnie obrazilo.

Obraza mnie tez nielojalnosc Ziobry. Obraza mnie instrumentalne
traktowanie kobiet przez prymitywnego slazaka Kutza. I tak dalej.

Paniatna?

Data: 2010-07-21 04:51:59
Autor: zbig
Zalosne PO...
On 21 Lip, 13:41, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
[...]

Zabawny jesteś z tą swoją prostą duszyczką hipokryty.
Obraża cię zwykły psychologiczny trick ze sztucznym penisem,który
Palikot wyciągnął aby skupić uwagę mediów na przypadkach gwałcenia
dziewcząt w komisariacie policji. Dodajmy , że trick był skuteczny.
Afery nie dało się zamieść pod dywan, dzięki właśnie temu sztucznemu
penisowi nad którym tak tu szczerze ubolewasz. Nie obraża cię jednak
sztuczny penis któryy rzucono na stół kandydata na prezydenta przez
twojego towarzysza ideowego. Jakoś nie przypominam sobie tu lamentów i
świętego oburzenia wobec tego zwykłego i prymitywnego przykładu
chuligaństwa.

Data: 2010-07-21 14:03:12
Autor: Neko
Zalosne PO...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To jestes w bledzie. Akcje z wrzucaniem penisa na stol takze byly
godne pozalowania. Ale idac twoim torem: "mialo to na celu
zwrocenie uwagi  jakie wartosci wyznaje Komorowski i z kim przystaje".

Widzisz, problem polega na tym, ze nie pamietalem, ze ten zalosny
happening z penisem Palikota dotyczyl komisariatow. I zaloze sie,
ze wiekszosc ludzi zapamietalo tylko ten penis a nie to co mial przekazywac.

Czy dasz sobie w koncu powiedziec, ze Palikot to taki polityczny dresiarz?

Czemu nie chwalisz Gowina albo innego intelektualisty, ktorych
w PO jest sporo tylko chwalisz prymitywnego DRESIARZA ???

Data: 2010-07-21 05:27:49
Autor: zbig
Zalosne PO...
On 21 Lip, 14:03, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:

To jestes w bledzie. Akcje z wrzucaniem penisa na stol takze byly
godne pozalowania. Ale idac twoim torem: "mialo to na celu
zwrocenie uwagi  jakie wartosci wyznaje Komorowski i z kim przystaje".

Musiałbyś się nieco bardziej wysilić, żeby zabrzmiałoto z odrobina
sensu.

Widzisz, problem polega na tym, ze nie pamietalem, ze ten zalosny
happening z penisem Palikota dotyczyl komisariatow. I zaloze sie,
ze wiekszosc ludzi zapamietalo tylko ten penis a nie to co mial przekazywac.

Oczywiście, bo jesteś typowym przykładem "ciemnego ludu", którego
propagandziści PiS okładają bez przerwy gumowym penisem Palikota bez
wgłębiania się w istotne szczegóły. Dlatego nie wiesz już potem czy on
ukradł czy jemu ukradli.

Czy dasz sobie w koncu powiedziec, ze Palikot to taki polityczny dresiarz?

 Dam sobie powiedzieć, ale poglądu tego nie podzielam

Czemu nie chwalisz Gowina albo innego intelektualisty, ktorych
w PO jest sporo tylko chwalisz prymitywnego DRESIARZA ???

Gowina też tu już chwaliłem np. za jego opinię na temat pochówku
Kaczyńskiego na Wawelu. Natomiast jego zachowanie w stosunku do
Palikota uważam za szlachetnie naiwne. Druga strona nie ma żadnych,
ale to żadnych skrupułów i bez mrugnięcia okiem akceptuje, ba nawet
aprobuje z zachwytem absolutnie w moim mniemaniu cyniczne i odrażające
manipulacje semantyczne których dopuścili się ;Kaczyński, Brudziński,
Macierewicz, Kempa, Jakubiak, Bielan,  a nawet Kluzik-Rostkowska i
Poncyljusz.

Data: 2010-07-21 14:30:54
Autor: PesTYcyD
Zalosne PO...
Miejsce Gowina jest w pisdzie, jest tak samo podatny na manipulacje i wpływy jak te wszystkie szczypińskie i klempy.

Data: 2010-07-21 13:44:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Zalosne PO...

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i26mdd$6ci$1news.onet.pl...
[...]

Mało wiem na ten temat. O co chodziło z tym penisem na konferencji prasowej? Ciągle słyszę o penisie, a nie wiem o co chodzi?

Data: 2010-07-21 13:46:39
Autor: Neko
Zalosne PO...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Mało wiem na ten temat. O co chodziło z tym penisem na konferencji prasowej? Ciągle słyszę o penisie, a nie wiem o co chodzi?

Nie widziales tej konferencji na ktorej Palikot wyciagnał penisa?

W Polsce mieszkasz?

Data: 2010-07-21 13:51:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Zalosne PO...

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i26mnl$7g1$1news.onet.pl...
[...]

Nie widziałem. Po co wyciągał penisa? Chciał się pochwalić, że ma takiego dużego?

W Polsce mieszkam.

Data: 2010-07-21 13:58:13
Autor: Neko
Zalosne PO...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Nie widziałem. Po co wyciągał penisa? Chciał się pochwalić, że ma takiego dużego?

W Polsce mieszkam.

No wlasnie tez nie wiem po co wyciagal.

Data: 2010-07-21 14:09:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Zalosne PO...

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i26ndb$9mr$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Nie widziałem. Po co wyciągał penisa? Chciał się pochwalić, że ma takiego dużego?

W Polsce mieszkam.

No wlasnie tez nie wiem po co wyciagal.

Właśnie! Nie wiesz. Nie wiesz, ale piszesz. Nie wiesz o co chodzi, ale piszesz, że cię obraża.
Przyznam się, że zastawiłem pułapkę. Doskonale wiem dlaczego Palikot zwołał konferencję prasową:

"...Z silikonowym penisem w prawicy i pistoletem w lewej dłoni poseł PO Janusz Palikot upomniał się o ukaranie podejrzanych o gwałt i molestowanie funkcjonariuszy lubelskiej policji. - To są rzeczywiście symbole prawa i sprawiedliwości dzisiaj Polsce i to są symbole policji w Lublinie - ogłosił.
To nie była typowa konferencja prasowa. Oprócz wibratora i pistoletu, w roli symboli ułomnej sprawiedliwości wystąpiły także dwa kobiece manekiny i sfilmowana scena gwałtu. Pierwszy z manekinów miał na szyi planszę z napisem: "Jeśli powiecie o tym komukolwiek, to was rozp...!", drugi - "Rozwalę ci łeb!". A drastyczne sceny przemocy seksualnej były odtwarzane na stojącym za plecami posła telewizorze..."

A postąpił tak dlatego, że wcześniejsze pisma i monity, dochodzenie sprawiedliwości normalną drogą nie dawały efektu. a chodził o to:

"...Starszy sierżant Grzegorz K. jest podejrzany o dwukrotne zgwałcenie w policyjnej izbie zatrzymań pijanej studentki. A policjant Michał G. i strażnik miejski Bartłomiej J. usłyszeli zarzuty molestowania seksualnego dwóch dziewcząt w wieku 14 i 15 lat. Policjant miał grozić dziewczynom śmiercią, jeśli opowiedzą komukolwiek o tym, co się stało..."

Dopiero po tym incydencie ruszyły młyny sprawiedliwości.

Data: 2010-07-21 14:14:19
Autor: PesTYcyD
Zalosne PO...
Niestety Neko jest obrażony bo gwałcić można, tylko mówić o tym nie należy. Lepiej było nic nie robić, a tak to tylko zbędny hałas się zrobił jakieś penisy pokazali i nie wiadomo o co w tym chodzi. Obrażony się czyje bo go gumowe prącie tak wystraszyło, że do dzisiaj oka zmrużyć nie może...

Data: 2010-07-21 14:17:29
Autor: Neko
Zalosne PO...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w

Właśnie! Nie wiesz. Nie wiesz, ale piszesz. Nie wiesz o co chodzi, ale piszesz, że cię obraża.
Przyznam się, że zastawiłem pułapkę. Doskonale wiem dlaczego Palikot zwołał konferencję prasową:

Tez mi pulapka.

Owszem, nie wiedzialem. Tak jak nie wie 99% spoleczenstwa.

I o czym to swiadczy? O marnym happeningu. Pamieta
sie tylko debilna akcje a nie wie o co chodzilo.

Kazdy idiota potrafi penis wyciagnac. Ale nie kazdy
potrafi skutecznie dzialac.

Jak to bylo z tym Przyjazne Panstwo? Stawal na jakies
makulaturze i pieprzyl, ze zmieni przepisy aby przedsiebiorcom
lepiej sie funkcjonowalo.

W efekcie wylecial z Przyjaznego Panstwa, a debile przepisy
jak zostaly to zostaly. Gadanie bez efektow. Jest to zalosne.

Ty masz swojego idola, ale mnie z tym idiotem od kutasow
nie po drodze.

Data: 2010-07-21 14:25:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Zalosne PO...

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i26ohh$dkj$1news.onet.pl...
[...]

No to jak, kurwa. Obraził cie tym penisem, czy nie obraził?

Data: 2010-07-21 14:27:36
Autor: Neko
Zalosne PO...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

No to jak, kurwa. Obraził cie tym penisem, czy nie obraził?

- Jasiu, co mamy z gesi?
- Tuste
(...)

Data: 2010-07-21 14:02:35
Autor: PesTYcyD
Zalosne PO...
W dniu 2010-07-21 13:41, Neko pisze:

Chociazby twierdzac, ze Kaczynski jest alkoholikiem.
Przy czym
byly to kretynskie insynuacje na poziomie: Jan Pawel II to mason
i wampir.

Pytanie było jak najbardziej sensowne. kwaczyński zachowywał się jak alkoholik i tą kwestię należało wyjaśnić.

Obrazaniem takze bylo wyciagniecie penisa na konferencji
prasowej. Malo tego: to bylo prymitywne i zalosne. Tak sie moga
zachowywac dzieciaki z podrzednego gimnazjum a nie polityk.
> Mnie to obrazilo.

To ty delikatną psychikę masz muszę stwierdzić. Proponuję zbadać kontekst i efekty. Mało który polityk odważyłby się na to co zrobił Palikot. Oburzeni są z reguły ci, którzy mają niski iloraz inteligencji i nie umieją połączyć faktów. Tudzież zerowe poczucie humoru co jest równorzędne z niskim IQ.

[...]

Kaczyński obraził polaków stawiając ich po stronie zomo. Obraża naród insynułując wersję zamachu na brata. Jest chorym umysłowo człowiekiem. O ile jego brat mógł być alkoholikiem to jareczek ma nierówno pod kopułą. Obraża swoich wyborców kłamiąc, że nie zostanie premierem jeżeli jego brat będzie prezydentem, obraża swoich wyborców że nie będzie współpracował z lepperem i lpr. Jest kłamliwą kłótliwa gnidą społeczną.

Data: 2010-07-21 14:14:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Zalosne PO...

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:i26nkt$aeh$1news.onet.pl...
[...]

Masz nieaktualne wiadomości.
Teraz Kaczyński ustawił nas po stronie Zapatero i komuszego przywódcy SLD, do którego jakiś czas temu zapałał miłością nagłą i gorącą. Ale chyba już mu przeszło.

Data: 2010-07-21 14:22:44
Autor: Neko
Zalosne PO...
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał

Pytanie było jak najbardziej sensowne. kwaczyński zachowywał się jak alkoholik i tą kwestię należało wyjaśnić.

Kazdy alkoholik widzi w kazdym alkoholika.

To tak jak zlodziej. Uczciwy czlowiek nie bedzie na kazdym kroku
widzial oszusta. Ale oszust zawsze wszedzie bedzie doszukiwal
sie znamion oszustwa.

[...]

Ales teorie wyklul. Jesli ktos rzuca kamieniem w wystawe to nie jest
bohaterem ale zwyklym chuliganem. Oczywiscie kompani-dresiarze
beda ryc ze smiechu.

No coz, jednym bawia dowcipy na poziomie rynsztoku inni
wola Herberta. Jedni i drudzy zawsze beda istniec. Tych pierwszych
czesto ogladam obok sklepu jak parkuje samochod. Zwykle pelzna
i "prosza" o 2 zl na jabola. Ostatnio nabijali sie z Kaczynskiego.
Poziom cos w rodzaju a'la Palikot. Wybacz, wole miec
niskie IQ i nie miec poczucia humoru. I dobrze mi z tym :)

Data: 2010-07-21 14:28:36
Autor: PesTYcyD
Zalosne PO...
W dniu 2010-07-21 14:22, Neko pisze:
[...]

No właśnie... nie rozumiesz. I raczej już nie zrozumiesz. Co jest przykre, bo sądziłem że ludzie potrafią myśleć abstrakcyjnie i kreatywnie, ale to chyba tylko przywilej mniejszości.

Data: 2010-07-21 14:08:55
Autor: PaPi
Zalosne PO...
ZADAJE SENSOWNE PYTANIA BEZ OBRAZANIA NIKOGO ???
Jestes kolejna osoba, z ktora - jak widze - nie ma sensu nawiazywac
jakiegokolwiek porozumienia.

Tu nie chodzi o cytat "nawiazywanie porozumien" ile wymiane pogladow.
Mozesz podac, ktore z pytan Palikota obraza kogokolwiek i dlaczego ?

Data: 2010-07-21 13:36:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Zalosne PO...

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:i26ld2$18f$3news.onet.pl...
Jak na razie Palikot pokazuje klasę w przeciwieństwie do klempy. Zadaje sensowne pytania bez obrażania nikogo. Nie ma objawów schizofrenii.

Czasem schizofrenia paranoidalna wydaje się wręcz bezobjawowa, tak  że wyłączywszy urojenia i omamy, chory na co dzień funkcjonuje względnie sprawnie.

Data: 2010-07-21 13:42:53
Autor: wekon
Zalosne PO...
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c46dbc7news.home.net.pl...

[...]

Powiedział Bogdan o sobie...

wekon

Data: 2010-07-21 13:47:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Zalosne PO...

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4c46dd3d$0$17082$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czemu tak delikatnie? Mocniej! Na odlew. Może ci ulży w twym nieciekawym życiu?

Data: 2010-07-21 16:36:59
Autor: wekon
Zalosne PO...
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c46de5fnews.home.net.pl...

[...]

Do mnie masz pretensje? Przeciez sam to powiedziałeś. A objawy właśnie potwierdziłeś.

wekon

Data: 2010-07-22 11:22:17
Autor: [heÂŽsk]
Zalosne PO...
On Wed, 21 Jul 2010 13:18:12 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Palikot dostal "nagane" ustną...

 cos ci sie  kicka...

Dla kazdego myslacego jest to jasny przekaz:

"My w PO popieramy Palikota i podpisujemy sie pod tym
co on robi".

 po to jest ;o)))

A PO aspirowala do partii na poziomie i intelektualna.

 i taka jest !

Teraz wyszlo szydlo z wora...

tzn. ?

Panie Gowin, co Pan jeszcze tam robisz?

a co ma z ty wsolnego gowin? --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-07-22 11:24:32
Autor: Neko
Zalosne PO...
Użytkownik ""[heRsk]"" <~euro?bigbrednie@interia.pl> napisał

a co ma z ty wsolnego gowin?

Widze, ze laskawie wypusciles mnie z KF-u.

Umyje ci buty za friko! ;)

Zalosne PO...