Zalosne wystapienie Sikorskiego

Data: 2010-02-28 13:37:30
Autor: awe
Zalosne wystapienie Sikorskiego
Ten kretynski i udawany smiech, dobry humor i tzw przebojowosc. Nie wiem co ten dupek robil w Afganistanie, ale chyba raczej jak juz to czyscil sandaly afganiskim goralom
awe

Data: 2010-02-28 14:28:48
Autor: u2
W dniu 2010-02-28 13:37, awe pisze:
Ten kretynski i udawany smiech, dobry humor i tzw przebojowosc. Nie wiem co ten dupek robil w Afganistanie, ale chyba raczej jak juz to czyscil sandaly afganiskim goralom

Pytanie kto go tam wysłał i w jakim celu. Wysługiwał się brytyjskiej
królowej.

Data: 2010-03-01 09:53:55
Autor: Tomek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmdnn2$psh$1news.onet.pl...
Ten kretynski i udawany smiech, dobry humor i tzw przebojowosc. Nie wiem co ten dupek robil w Afganistanie, ale chyba raczej jak juz to czyscil sandaly afganiskim goralom
awe
On jest jak chorągiewka. Jak będzie miał interes, to każdego obesra lub zdradzi.
Tomek

Data: 2010-03-01 10:04:16
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

> awe
On jest jak chorągiewka. Jak będzie miał interes, to każdego obesra lub zdradzi.

Cysty i typowy HAMERYKON....

--

Zalosne wystapienie Sikorskiego