Żałosny zdrajca chciał sobie palną ć w łeb.

Data: 2009-12-09 22:16:33
Autor: matador
Żałosny zdrajca chciał sobie palną ć w łeb.
#
Jaruzelski: przed wprowadzeniem stanu wojennego kilka razy sięgałem po pistolet.
#

http://tinyurl.com/y8ltskn

Niech już wreszcie odejdzie ta banda tam gdzie jej miejsce...
Rzygać się chce !

matador.

Data: 2009-12-09 22:27:55
Autor: mkarwan
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hfp457$8rv$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jaruzelski: przed wprowadzeniem stanu wojennego kilka razy sięgałem po pistolet.
http://tinyurl.com/y8ltskn
Niech już wreszcie odejdzie ta banda tam gdzie jej miejsce...
Rzygać się chce !

Wyobraź sobie, ze splot okoliczność postawił cię na miejscu Jaruzelskiego w tamtych czasach.
Co byś zrobił na jego miejscu w ówczesnych realiach politycznych i gospodarczych?

Data: 2009-12-09 22:33:05
Autor: matador
mkarwan pisze:

Co byś zrobił na jego miejscu w ówczesnych realiach politycznych i gospodarczych?

Spierdolił do "swoich"?

matador.

Data: 2009-12-09 23:17:52
Autor: mkarwan

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hfp547$aq5$1atlantis.news.neostrada.pl...
mkarwan pisze:

Co byś zrobił na jego miejscu w ówczesnych realiach politycznych i gospodarczych?

Spierdolił do "swoich"?

To znaczy do kogo byś s....?
Mowa o tobie, nie Jaruzelskim.
Pytanie dotyczyło ciebie.

Data: 2009-12-10 01:47:14
Autor: awe
Żałosny zdrajca chciał sobie palnąć w łeb.
NIe udawaj glupa do ruskich - kazde dziecko w PL wie a wy mkarwan jacys tacy jakby nie z tego swiata.
Przzez jego dylematy stracilismy okolo 10 lat lekko biorac, bo i dalesze 20 lat pod donkiem to zadne eldorado.
Zycie krotkie, i szkoda go na leczenie kompleksow proletariatu i to tego sparchacialego spod czerwonej gwiazdy kolaborantow sovieckich.

Na jego miejscu dogadac sie z generalicja i opozycja i zupelne oderwanie sie z ukladu warszawskiego, nawet za cene starcia zbrojnego z ZSRR - choc nie sadze aby ruskie na to poszly, bo dostaly w dupe w afganistanie, a co dopiero w PL. Potem wejscie w kapitalizm w stylu chinskim i zasluzona emerytura w IV RP. A tak musimy utrzymywac trutnia
awe

Data: 2009-12-10 08:44:41
Autor: mkarwan
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfpgft$i04$1news.onet.pl...
[...]

Mnie interesuje konkretnie co byś zrobił będąc na miejscu Jaruzelskiego w tamtych czasach i w tamtych warunkach geopolitycznych i gospodarczych?

Data: 2009-12-10 11:31:23
Autor: matusm

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfq91t$p5b$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Dokladnie to samo co w 1989r ,jednoczesnie wprowadzajac do wladz konfidentow na polecenie partyjne ,takich  jak Katarasinska,Michnik ,Niesiolowski itd ....ten sam  scenariusz    ze ciagle,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-12-11 12:08:11
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
nie wiem co on wiedzial, staralbym sie po prostu byc na powierzchni, ale przede wszystkim wprowadzalbym kapitalizm po trochu. czy socjalizm czy kapitalizm nie ma znaczenia jesli ludziom zyje sie dobrze. w socjalizmie stalo to wszystko do gory nogami. Ta cala popierdolona solidarnosc z kapusiami typu walesa i inni...pisalem co staralbym sie zrobic, przeczytaj.
awe

Data: 2009-12-10 16:41:28
Autor: boukun
[...]

No, bo dopiero przy okrągłym stole zaczęliście dobrze łupić Polskę i Polaków, a przez te 10 lat wytrzebiliście Polaków z opozycji. Czyli jednym słowem, Jaruzelski działał tak czy owak, na waszą korzyść...

boukun

Data: 2009-12-11 12:08:56
Autor: awe
Żałosny zdrajca chciał sobie palnąć w łeb.
Do kogo piszesz. Do zalka bluma?
awe

Data: 2009-12-09 22:39:03
Autor: Piotr
Dnia Wed, 9 Dec 2009 22:27:55 +0100, mkarwan napisał(a):

Wyobraź sobie, ze splot okoliczność postawił cię na miejscu Jaruzelskiego w tamtych czasach.
Co byś zrobił na jego miejscu w ówczesnych realiach politycznych i gospodarczych?

Strzeliłby sobie w łeb? :-)
Piotr

Data: 2009-12-09 22:47:05
Autor: matador
Żałosny zdrajca chciał sobie pa lnąć w łeb.
Piotr pisze:

Strzeliłby sobie w łeb? :-)

Mkarwan "żaluzji" nie pojmie... :-))

matador.

Data: 2009-12-09 23:20:24
Autor: mkarwan
Żałosny zdrajca chciał sobie palnąć w łeb.
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hfp6e8$4d3$1nemesis.news.neostrada.pl...
Strzeliłby sobie w łeb? :-)
Mkarwan "żaluzji" nie pojmie... :-))

Moje pytanie było konkretne, więc nie wymiguj sie od odpowiedzi.
Ciekaw jestem co byś zrobił na miejscu Jaruzelskiego  w 1981 r.?

Data: 2009-12-09 23:34:58
Autor: Ryszard
Żałosny zdrajca chciał sobie palnąć w łeb.
To co powinien był zrobić żołnierz. A nim był.

Mnie uczyli w tamtych czasach:

Kiedy przyjdą do ciebie nocą
i kolbami w drzwi załomocą
ty ze snu podniósłwszy skroń
stan u drzwi - bagnet na broń

Jako żołnierz miał obowiązek bronić Ojczyzny

R.

Data: 2009-12-10 15:13:47
Autor: konserwator
[...]

no i bronil!
Rosji sowieckiej!

Data: 2009-12-10 16:44:34
Autor: boukun

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:hfr0b5$3qf$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Dupy idioto! Bronił kahału interesu, na Geremka zamówienie!
Ruskie nas już miały w dupie...

boukun

Data: 2009-12-10 16:43:18
Autor: boukun
[...]

A ją chuj sprzedał!

boukun

Data: 2009-12-09 23:18:26
Autor: mkarwan

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4wja0ipw0sq8$.kcgpbittzv8p$.dlg40tude.net...
[...]

Matador miałby tyle odwagi?

Data: 2009-12-10 02:42:39
Autor: Karol
Żałosny zdrajca chciał sobie palnąć w łeb.
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Matador miałby tyle odwagi?

 noz k**wa, ale z ciebie facet falszywe bydle. --

Data: 2009-12-10 08:21:50
Autor: Piotr
Żałosny zdrajca chciał sobie palnąć w łeb.
Dnia Wed, 9 Dec 2009 23:18:26 +0100, mkarwan napisał(a):

Matador miałby tyle odwagi?

A po co matador ma się zastanawiać co by zrobił na miejscu Jaruzela?
Przeciez punkt w jakim znalazł się w 1981 roku nie wyjechał mu z kosmosu,
tylko był efektem wielu wyborów życiowych, jakich Wojciech dokonywał...
I to, że sobie w łeb nie palnął, też jest znamienne i w jakis sposób z tymi
wyborami zgodne. Matador nie ma drogi życiowej Jaruzela, więc pytanie jest
trochę bezsensu, albo jest próbą powiedzenia/zasugerowania czegoś nie
wprost.
Piotr

Data: 2009-12-11 12:10:53
Autor: awe
Żałosny zdrajca chciał sobie palnąć w łeb.
Czlowieku kurde to proste oficjalne wystapienie z ukladu warszawskiego. Narod stanalby za Jaruzelskim.
awe

Data: 2009-12-10 09:28:17
Autor: Jadrys
Piotr pisze:

 Matador nie ma drogi życiowej Jaruzela, więc pytanie jest
trochę bezsensu, albo jest próbą powiedzenia/zasugerowania czegoś nie
wprost.
Piotr

Więc po co sie wymądrza i coś sugeruje Wojtkowi?

Data: 2009-12-10 02:35:05
Autor: Karol
[...]

a coz ty tutaj za debilne pytania facet zadajesz ?  gdyby Jaruzel byl Polakiem, to przede wszystkim nie wprowadzilby stanu
wojennego przeciwko klasie robotniczej, ktora podobno repezentowal jako
komunista, aby nastepnie dogadac sie z ludzmi pochodzenia zydowskiego i im oddac wladze w Polsce.

Jak to twoje glupkowate pytanie ma sie w takim kontekscie, do wklejanych przez
ciebie latami, tekstow o negatywnym charakterze o Zydach?

Data: 2009-12-10 15:19:45
Autor: konserwator

Użytkownik " Karol" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hfpmop$i71$1inews.gazeta.pl...
[...]

gdyby mial odrobine honoru to w momencie gdy zrobilo sie 10 mln solidarnosciowcow powinien grzecznie oddac im wladze bo nie mial poparcia Suwerena.
Mial poparcie w duzej czesci wojska - a to sie nazywa pucz wojskowy i nalezy sie za to kula w leb!

Data: 2009-12-10 15:31:32
Autor: Karol
konserwator <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(a):

> [...]

Mial poparcie w duzej czesci wojska - a to sie nazywa pucz wojskowy i nalezy sie za to kula w leb!

on mial *honor* taki, jak kazdy zdrajca na uslugach obcego mocarstwa.
Prosze sobie jeszcze raz obejrzec zdjecia libacji po okraglym stole i swietny
humor Michnika, ktory stal sie jego glownym obronca, po podziale wladzy w/g
schematu: *nasz* premier wasz prezydent.

A kto byl pierwszym *naszym* premierem  dla Michnika? Mazowiecki !!

Data: 2009-12-10 16:38:50
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfp4tf$adn$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Strzelił sobie w łeb, a nie oddał Polskę w pacht Żydom...

boukun

Data: 2009-12-09 22:34:45
Autor: Jadrys
matador pisze:
#
[...]

Sprawiasz wrażenie głęboko sfrustrowanego. Czyżby powodem tej frustracji był wprowadzony ponad ćwierć wieku stan wojenny?

Data: 2009-12-09 22:45:38
Autor: matador
Jadrys pisze:

Sprawiasz wrażenie głęboko sfrustrowanego. Czyżby powodem tej frustracji był wprowadzony ponad ćwierć wieku stan wojenny?

Jestem zniecierpliwiony powolnym działaniem młynów Pana Boga.

matador.

Data: 2009-12-09 22:48:11
Autor: MH
[...]

To co mówi Jaruzel , jest wysoce prawdopodobne. Biorąc pod uwagę dzisiejsze
realia polityczno-ekonomiczne , oraz wyjątkowo cieplutkie relacje polsko-ruskie ,
(dzięki naszemu dzielnemu obrońcy Gruzji) nie zdziwiłbym się , gdyby ów dokument
został celowo spreparowany przez ruskich..  A ponadto w posiadanie owego "dokumentu" wszedł kto ??  Jakiś tam producent , czy reżyser wielkich sensacji..
Mało wiarygodne , moim zdaniem..  A fakt , że Jaruzel to gnida , to już zupełnie inna brocha ..

MH

Data: 2009-12-10 15:16:02
Autor: konserwator

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:0599.000004f3.4b201b1bnewsgate.onet.pl...
#
[...]

masz problemy z logika:
po co sowiety mialyby preparowac cokolwiek na swojego fagasa jaruzelskiego?
raczej dzialaly odwrotnie...czyli zacieraly slady wspolpracy ze swoim szpiegiem z Polszy!

Data: 2009-12-10 15:57:25
Autor: MH
> [...]

masz problemy z logika:
po co sowiety mialyby preparowac cokolwiek na swojego fagasa jaruzelskiego?

No nieee!!  Przecież napisałem wyraźnie dlaczego w swoim poście.. Mam się
cytować ?? Problemy ze zrozumieniem tekstu ??

raczej dzialaly odwrotnie...czyli zacieraly slady wspolpracy ze swoim szpiegiem z Polszy!

Ja p...lę !!!  Faktycznie , prawickowy komuch niczego nie rozumie. Dobra ...
Po krok po kroku :

1. Był sobie , nazwijmy to obóz socjalistyczny.
2. Tajemnicą Poliszynela było to , że głównodowodzącymi byli Sowieci.
3. Tajemnicą Poliszynela było to , że w Jałcie osrali nas nasi obecni "kumple"
4. Po rozpadzie CCCP , schedę przejęła Rosja
5. Jako zupełnie inne Państwo , chce być czyściusieńkie.
6. W krajach "satelitarnych" CCCP , pewnym elitom żyło się dobrze ...
7. W '89 , szlag to trafił ... , ale Gigant na Glinianych Nogach musi przetrwać
   Co ma w zanadrzu ??  Bogactwa naturalne !!
8. Społeczeństwo CCCP tęskni za imperialną potęgą , jednocześnie mając wpojoną
   myśl , iż oni są wyzwolicielami Świata od wszelakiego zła , i przede    wszystim Polski..
9. Wobec tego , mając gdzieś rułociąg "przyjaźń" , mając "gdzieś" nasze
   zabawy w wolność "Waszą i Naszą" ... (Gruzja , Ukraina) , robią to
   co każdy logicznie myślący człowiek by zrobił..  OLEWAJĄ NAS DŁUGIM SIKIEM.
   I to na nasze życzenie !!!
10. Można jeszcze o Kościuszce pogadać... Ale co tam ... Też se z nas jaja    robią ...

DOTARŁO ????

MH --

Data: 2009-12-10 15:19:32
Autor: Karol
Żałosny zdrajca chciał sobie palnąć w łeb.
MH <logiznam1@op.pl> napisał(a): (ciah)

DOTARŁO ????

to co piszesz jest pozbawione sensu, bo wiekszosc dokumentow na temat
Jaruzela, pochodzi od samych Rosjan, a po wtore: rozwalenie *Solidarnosci* i
oddnie komuchom zydowskiego pochodzenia w arende Polske.

Jaruzel to patriota sowiecki, ktory aby ratowac swoja doope i czerwone doopska
swoich poplecznikow( bedacych na uslugach Moskwy), jest podwojnym zdrajca, bo
na dokladke sprzedal Polakow, Zydom.

* Jego rzecznikiem prasowym jak wiafdomo, byl Urban, przyjaciel Michnika...

Po cholere wiec gmatwac tak te opowiesci o tym padalcu Jaruzelskim, skoro
sytuacja jest wyjatkowo klarowna?

Jaruzel nigdy nie strzeliby sobie w leb, bo aby to zrobic trzeba maiec honor i godnosc, ktora mieli polscy generalowie, a Jaruzel to general sowiecki.

Data: 2009-12-10 16:25:33
Autor: konserwator

Użytkownik "Karol " <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfr3i4$cbv$1inews.gazeta.pl...
MH <logiznam1@op.pl> napisał(a):

[...]

a dzis Michnik jest rzecznikiem Jarusela...
Wiedzial na kogo stawiac - czerwona swolocz!

Data: 2009-12-10 15:35:58
Autor: Karol
Żałosny zdrajca chciał sobie palnąć w łeb.
konserwator <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(a):

a dzis Michnik jest rzecznikiem Jarusela...
Wiedzial na kogo stawiac - czerwona swolocz!

zrobil dokladnie to co zrobili sowieci kiedy implantowali w Polsce komunizm;
posluzyl sie ludzmi pochodzenia zydowskiego, bo wiedzial ze za oddanie im wladzy
uratuje siebie i innych zdrajcow bedacych na uslugach Sowietow.
Do Polakow nie mial po prostu ZAUFANIA.

Jaruzel to PODWOJNY zdrajca.

Data: 2009-12-10 16:53:50
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfr4gu$ftg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja tu widzę cały czas Żydów, a gdzie tu sowieci?

boukun

Data: 2009-12-10 08:00:56
Autor: Roger Perejro
Żałosny zdrajca chciał sobie palnąć w łeb.

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał

Niech już wreszcie odejdzie ta banda tam gdzie jej miejsce...
Rzygać się chce !

I ci co go odznaczali.

Przemek

--

"Wielu moich kolegów z partii Kaczyńskiego ma spore wątpliwości wobec tego, co się tam dzieje - twierdzi przewodniczący koła parlamentarnego Polska Plus Ludwik Dorn w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej", wykluczając jednocześnie koalicję z PiS. Koalicja Polski Plus z PiS wydaje mu się wątpliwa. Jego zdaniem byłoby to "cwaniactwo przygłupa".

Data: 2009-12-10 11:31:56
Autor: matusm
[...]

Obiecanki cacanki a ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-12-10 15:04:47
Autor: =heÂŽsk=
Żałosny zdrajca chciał sobie palnąć w łeb.
On Wed, 09 Dec 2009 22:16:33 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

#
Jaruzelski: przed wprowadzeniem stanu wojennego kilka razy sięgałem po pistolet.
#

 sranie w banie. twardoglowe komuchy stojac nad otwartym grobem
 chca pojsc zywcem do nieba. wciskaja kit majac nadzieje, ze
 ktos im uwierzy. jaruzel siegajac po pistolet nie mial na  mysli samobojstwa... na to nie bylo go stac.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Żałosny zdrajca chciał sobie palną ć w łeb.