Żałosny zdrajca chciał sobie palnąć w łeb.

Data: 2009-12-09 22:48:11
Autor: MH
Żałosny zdrajca chciał sobie palnąć w łeb.
#
Jaruzelski: przed wprowadzeniem stanu wojennego kilka razy sięgałem po pistolet.
#

http://tinyurl.com/y8ltskn

Niech już wreszcie odejdzie ta banda tam gdzie jej miejsce...
Rzygać się chce !

To co mówi Jaruzel , jest wysoce prawdopodobne. Biorąc pod uwagę dzisiejsze
realia polityczno-ekonomiczne , oraz wyjątkowo cieplutkie relacje polsko-ruskie ,
(dzięki naszemu dzielnemu obrońcy Gruzji) nie zdziwiłbym się , gdyby ów dokument
został celowo spreparowany przez ruskich..  A ponadto w posiadanie owego "dokumentu" wszedł kto ??  Jakiś tam producent , czy reżyser wielkich sensacji..
Mało wiarygodne , moim zdaniem..  A fakt , że Jaruzel to gnida , to już zupełnie inna brocha ..

MH

Data: 2009-12-10 15:16:02
Autor: konserwator

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:0599.000004f3.4b201b1bnewsgate.onet.pl...
#
[...]

masz problemy z logika:
po co sowiety mialyby preparowac cokolwiek na swojego fagasa jaruzelskiego?
raczej dzialaly odwrotnie...czyli zacieraly slady wspolpracy ze swoim szpiegiem z Polszy!

Data: 2009-12-10 15:57:25
Autor: MH
> [...]

masz problemy z logika:
po co sowiety mialyby preparowac cokolwiek na swojego fagasa jaruzelskiego?

No nieee!!  Przecież napisałem wyraźnie dlaczego w swoim poście.. Mam się
cytować ?? Problemy ze zrozumieniem tekstu ??

raczej dzialaly odwrotnie...czyli zacieraly slady wspolpracy ze swoim szpiegiem z Polszy!

Ja p...lę !!!  Faktycznie , prawickowy komuch niczego nie rozumie. Dobra ...
Po krok po kroku :

1. Był sobie , nazwijmy to obóz socjalistyczny.
2. Tajemnicą Poliszynela było to , że głównodowodzącymi byli Sowieci.
3. Tajemnicą Poliszynela było to , że w Jałcie osrali nas nasi obecni "kumple"
4. Po rozpadzie CCCP , schedę przejęła Rosja
5. Jako zupełnie inne Państwo , chce być czyściusieńkie.
6. W krajach "satelitarnych" CCCP , pewnym elitom żyło się dobrze ...
7. W '89 , szlag to trafił ... , ale Gigant na Glinianych Nogach musi przetrwać
   Co ma w zanadrzu ??  Bogactwa naturalne !!
8. Społeczeństwo CCCP tęskni za imperialną potęgą , jednocześnie mając wpojoną
   myśl , iż oni są wyzwolicielami Świata od wszelakiego zła , i przede    wszystim Polski..
9. Wobec tego , mając gdzieś rułociąg "przyjaźń" , mając "gdzieś" nasze
   zabawy w wolność "Waszą i Naszą" ... (Gruzja , Ukraina) , robią to
   co każdy logicznie myślący człowiek by zrobił..  OLEWAJĄ NAS DŁUGIM SIKIEM.
   I to na nasze życzenie !!!
10. Można jeszcze o Kościuszce pogadać... Ale co tam ... Też se z nas jaja    robią ...

DOTARŁO ????

MH --

Data: 2009-12-10 15:19:32
Autor: Karol
Żałosny zdrajca chciał sobie palnąć w łeb.
MH <logiznam1@op.pl> napisał(a): (ciah)

DOTARŁO ????

to co piszesz jest pozbawione sensu, bo wiekszosc dokumentow na temat
Jaruzela, pochodzi od samych Rosjan, a po wtore: rozwalenie *Solidarnosci* i
oddnie komuchom zydowskiego pochodzenia w arende Polske.

Jaruzel to patriota sowiecki, ktory aby ratowac swoja doope i czerwone doopska
swoich poplecznikow( bedacych na uslugach Moskwy), jest podwojnym zdrajca, bo
na dokladke sprzedal Polakow, Zydom.

* Jego rzecznikiem prasowym jak wiafdomo, byl Urban, przyjaciel Michnika...

Po cholere wiec gmatwac tak te opowiesci o tym padalcu Jaruzelskim, skoro
sytuacja jest wyjatkowo klarowna?

Jaruzel nigdy nie strzeliby sobie w leb, bo aby to zrobic trzeba maiec honor i godnosc, ktora mieli polscy generalowie, a Jaruzel to general sowiecki.

Data: 2009-12-10 16:25:33
Autor: konserwator

Użytkownik "Karol " <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfr3i4$cbv$1inews.gazeta.pl...
MH <logiznam1@op.pl> napisał(a):

[...]

a dzis Michnik jest rzecznikiem Jarusela...
Wiedzial na kogo stawiac - czerwona swolocz!

Data: 2009-12-10 15:35:58
Autor: Karol
konserwator <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(a):

a dzis Michnik jest rzecznikiem Jarusela...
Wiedzial na kogo stawiac - czerwona swolocz!

zrobil dokladnie to co zrobili sowieci kiedy implantowali w Polsce komunizm;
posluzyl sie ludzmi pochodzenia zydowskiego, bo wiedzial ze za oddanie im wladzy
uratuje siebie i innych zdrajcow bedacych na uslugach Sowietow.
Do Polakow nie mial po prostu ZAUFANIA.

Jaruzel to PODWOJNY zdrajca.

Data: 2009-12-10 16:53:50
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfr4gu$ftg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja tu widzę cały czas Żydów, a gdzie tu sowieci?

boukun

Żałosny zdrajca chciał sobie palnąć w łeb.