Załóż konto dostaniesz 100 zł

Data: 2016-01-22 15:18:35
Autor: PatronX.pl
Załóż konto dostaniesz 100 zł
Data: 2016-01-22 15:45:23
Autor: PiteR
Załóż konto dostaniesz 100 zł
PatronX.pl pisze tak:

http://moneymania.pl/?IDDistributor=1515

Uwaga! wirus na tej stronie.

--
Piter

w banku bądź czujny jak pies podwójny!

Data: 2016-01-22 16:17:23
Autor: PatronX.pl
Załóż konto dostaniesz 100 zł
PatronX.pl pisze tak:

http://moneymania.pl/?IDDistributor=1515

Uwaga! wirus na tej stronie.

Raczej w twoim mózgu.

Data: 2016-01-22 10:12:15
Autor: Kris
Załóż konto dostaniesz 100 zł
W dniu piątek, 22 stycznia 2016 16:18:44 UTC+1 użytkownik PatronX.pl napisał:

> Uwaga! wirus na tej stronie.

Raczej w twoim mózgu.

Spadaj spamerze.

Data: 2016-01-22 16:19:28
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-01-22 o 16:17, PatronX.pl pisze:
PatronX.pl pisze tak:

http://moneymania.pl/?IDDistributor=1515

Uwaga! wirus na tej stronie.

Raczej w twoim mĂłzgu.

Potwierdzam. Wirus. Nie wchodzić na stronę tego złoczyńcy.

--
Liwiusz

Data: 2016-01-22 17:50:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Załóż konto dostaniesz 100 zł

"Liwiusz" n7tha3$c17$1@node1.news.atman.pl

http://moneymania.pl/?IDDistributor=1515

Uwaga! wirus na tej stronie.

Raczej w twoim mózgu.

Potwierdzam. Wirus. Nie wchodzić na stronę tego złoczyńcy.

W mózgu czy na stronie?
Tak czy siak -- **chyba** dorzucić mogę ze 2 dychy, ale miałbym
trudności z ustaleniem osoby, której mam zapłacić. Jeśli nie
będzie natłoku ;) chętnych -- mogę dorzucić te 2 dychy, o ile
wcześniej ja dostanę.

    http://moneymania.pl/?IDDistributor=26430

Niestety **chyba**, bo nijak nie pojmuję, ile za to mam swego
zarobku. Próby odnalezienia ceny nie dają pożądanego rezultatu.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-01-22 18:12:41
Autor: Wojciech Bancer
On 2016-01-22, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Potwierdzam. Wirus. Nie wchodzić na stronę tego złoczyńcy.

Złoczyńcy :D

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2016-01-22 18:44:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Załóż konto dostaniesz 100 zł

"Wojciech Bancer" slrnna4oo9.19un.proteus@pl-test.org

Potwierdzam. Wirus. Nie wchodzić na stronę tego złoczyńcy.

Złoczyńcy :D

Wchodźcie na moją. :)

   http://danutac.eu/

W Moich propozycjach. :)
Stamtąd zostaniecie przekierowani...

Ale nie rejestrujcie się w MM!!!
Jedynie złóżcie wniosek o konto.
Z rejestracją w MM zaczekajcie na taką:

  http://www.money2money.com.pl/rejestracja-partnerow/?idPartner=25722

okazję. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-01-22 19:22:54
Autor: PiteR
PatronX.pl pisze tak:

PatronX.pl pisze tak:

http://moneymania.pl/?IDDistributor=1515

Uwaga! wirus na tej stronie.

Raczej w twoim mózgu.

Sram na twoje 100zł.

Tyle to mi ludzie chcą wpychać do kieszeni za naprawę zmywarki
godzina pracy.

Data: 2016-01-22 19:44:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Załóż konto dostaniesz 100 zł

"PiteR" XnsA597C52956FB4PanElektronik@localhost.net

Sram na twoje 100zł.

Tyle to mi ludzie chcą wpychać do kieszeni
za naprawę zmywarki godzina pracy.

Założenie konta trwa krócej. [i zmywarek, znaczy -- banków
nie zabraknie...]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-01-22 19:53:50
Autor: z
Załóż konto dostaniesz 100 zł

Założenie konta trwa krócej. [i zmywarek, znaczy -- banków
nie zabraknie...]

A ile trwa potem jego zamknięcie o kosztach nie wspominając ;-)

Data: 2016-01-22 20:39:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Załóż konto dostaniesz 100 zł

"z" 56a27abd$0$22838$65785112@news.neostrada.pl

A ile trwa potem jego zamknięcie o kosztach nie wspominając ;-)

Koszty? Trzeba jakoś połączyć wizytację marmurową z innymi podróżami.
Ile czasu? Od kilku minut do kilku dni. ;) Jeśli nie ma kolejki -- nie
ma problemu. Atutem jest oprocentowanie 4 na 4 -- 4% do 4kpln.
Mankamentem jest ów pułap. Ale tu 4, tam 4 -- i jakoś można
uzbierać jeśli nie pełne 4, to przynajmniej 3 po opodatkowaniu.
%% też stanowią niezły zysk. Bezpłatna karta to też atut.
Pieniądze stale gotowe do wydawania i jednocześnie oprocentowane.

EB, BZWBKKBSg, mBank, Paribas, BiZ_firmowe, Getin...
7 kpln można bez trudu mieć na 4% bez trudu na dwie
osoby. Jakieś promocyjne lokaty -- można mieć do setki kpln.

1% od 100 kpln to rocznie 1 kpln.
IMO warto, gdy ktoś ma nadmiary zamiast długów.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-01-23 17:27:13
Autor: PiteR
Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

[...]

znaczy mam zakładać 10 nowych kont miesięcznie? :)

Data: 2016-01-24 07:46:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Załóż konto dostaniesz 100 zł

"PiteR" XnsA598B18C9CF88PanElektronik@localhost.net

znaczy mam zakładać 10 nowych kont miesięcznie? :)

Kont, lokat... Możesz przejechać się samochodem...
Niektóre konta (Krokodyl czy Wiewiórki bądź Mille
i Getin) dawały zysk periodyczny. ;) Karta Citi
dawała 4 stówy naraz i 4 stówy miesiąc po miesiącu...

W przerwie (zakładania kont itd.) możesz naprawić zmywarkę.
[wyrwaną ze ściany przez komornika córce niepokornego politycznie
ojca? btw -- komornicy mogliby karać niepokornych politycznie
ojców gwałtem na córkach, ale tylko młodych ojców; jest rocznica
Powstania Styczniowego... na Alasce jest tarcza antyrakietowa USA,
ale czy Amerykanie mają świadomość tego, że Alaskę kupili, gdyż
Rosjanom brakowało szmalu, a brakowała także dzięki temu właśnie
Powstaniu?... ostatecznie żydzi obalili carat na początku XX wieku,
ale nie na wiele to zdało się, gdyż wyhodowali Lenina, ten zaś
powołał do istnienia potwora Wissarionowicza, który uzbroił Hitlera,
czym umożliwił Adolfowi Eichmannowi zagładę żydów europejskich...
prawdę ;) mówi Obama, że obecnie wojny wygrywa się nie militarnie,
jak Putin na Krymie, ale politycznie -- prowadząc stale wojny
przeciwko muzułmanom... nawet otrzymując Pokojową Nagrodę Nobla
w czasie prowadzenia naraz dwóch poważnych wojen militarnych...
Sikorski chyba nieźle był pijany/naćpany, gdy prezentował
Powstanie Styczniowe jako zryw garstki źle uzbrojonych ludzi...
w istocie Powstanie było dobrze przygotowaną próbą sił (nieźle
osadzoną historycznie i wspartą propagandą międzynarodową)
która zaowocowała pół wieku później I Wojną Światową konieczną
do pokonania caratu, niszczącego judaizm a rzekomo broniącego
prawosławia... trzeba być zerem, aby tak źle ocenić to Postanie;
straty materialne i starty w ludziach?... czasy rzekomego pokoju
niewiele różnią się pod tym względem od czasów zrywów narodowych
bądź innych powstań czy rewolucji... pokój oferowany przez Radosława
Sikorskiego to rozwodniona/rozcieńczona wojna totalna; wiedzą o tym
żydzi -- choćby wystąpienie Józefa Becka, ale niestety po obaleniu
caratu i utemperowaniu Lenina (swego wychowanka) popełnili straszny
błąd, przyczyniając się do oderwania od RON narodów prawosławnych,
ruskich, które chyba niekoniecznie były zagrożeniem dla żydów...
ten ,,pokój'' jest jak mżawka, zaś powstanie przypomina ulewę;
jedno i drugie przemoczyć potrafi do cna, ale tylko ulewa jest
powszechnie postrzegana jako zagrożenie...]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-01-24 10:05:29
Autor: z
[...]

Ciach.
Ty z tego żyjesz czy to tylko takie pokręcone hobby? :-)
Gdybym może miał wykształcenie prawnicze, praktykę w bankowości to miałoby jakiś sens. Ale Zwykły Kowalski jest na straconej pozycji z korporacyjną armią i kiedy mu się nawet wydaje że wygrał w totka łapiąc się na promocję nie zauważa jak z du... strony jest dojony w sposób którego by nawet nie podejrzewał. Szkoda nerwów i czasu.
Komunikację z bankiem uważam za zło konieczne i ograniczam do minimum żeby nie nasiąknąć ty g... :-)

Data: 2016-01-24 13:56:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Załóż konto dostaniesz 100 zł

"z" 56a493d7$0$684$65785112@news.neostrada.pl

Ty z tego żyjesz

Tak -- z wyroku bogów. :)

czy to tylko takie pokręcone hobby? :-)

Nie -- nie jest pokręcone.
[co to za hobby, które nie daje zysku?]

Gdybym może miał wykształcenie prawnicze,

To byś bredził jak prawnik? Mowy Twoje byłyby długie,
lecz puste, gdyż poza kwiatami nie zawierałyby niczego?...

   http://fakty.interia.pl/tylko-u-nas/news-kolejna-reforma-sadownictwa-szalony-taniec-krok-w-przod-dwa-,nId,2078332

   Kolejna reforma sądownictwa? "Szalony taniec - krok w przód, dwa kroki w tył"

   "Polskie sądownictwo potrzebuje przemyślanej reformy"
    - mówi w rozmowie z Interią sędzia Sądu Rejonowego
   dla Warszawy Pragi-Północ i wiceprezes Stowarzyszenia
   Sędziów Polskich Iustitia Barbara Zawisza.

Zobacz, jak ,,wiele'' treści zawiera w swym oświadczeniu sędzia
i wiceprezes... Takie mowy sędziów znamy z życia codzienego...
Do legend przeszedł ,,brutalny atak na Kościół'' wiadomego
pochodzenia... Niemal każda odpowiedź sądu (białostockiego,
bo z takimi sądami mam do czynienia) to stek bredni, zdań
luźno ze sobą powiązanych, pozbawionych sensu i treści...

BTW -- popieram likwidację sądów apelacyjnych. :)
,,Dzięki'' obecnej procedurze nie mam możliwości
protestowania przeciwko ewidentnej głupocie biegłych
sądowych, bo sąd apelacyjny musi zarobić -- ewenetualne
moje zażalenie kosztuje mnie 30 pln...

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okulista/OKOodmowaZaplatyOO.pdf

To zażalenie na okulistkę, która nie ma pojęcia o optyce, co wykazała w swej opinii:

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okulista/16824-25.png

i co wyjasniam w swoim piśmie:

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okulista/OdpBieglaZUSokulistaOO.pdf

a co podpieram tutaj linkami:

    http://www.optykomat.pl/index.php?mid=notacje_zapisu_cylindra

Podobnie jest z innymi biegłymi sądowymi -- pulmonologiem, który nie odpowiedział
na zadane pytania i neurologiem, który uważa wynki badań neuroobrazowych (akurat
chodzi tutaj o rezonans magnetyczny) za mniej ważne (czy wręcz za nieważne) niż
jej własne ,,badania'' typu: przejdź na piętach przejdź na palcach, zamknij oczy
i dotknij nosa...

Z podatków trzeba utrzymać rezonanse czy nowoczesną medycynę w ogóle, ale w razie czego:

 -- na badania trzeba czekać
 -- nierzadko o te badania trzeba zabiegać jak o łaskę
 -- wyniki tych badań są ,,subiektywnym odczuciem'' wg
    Sądu Okręgowego (3 osoby orzekały w tej sprawie)

Nie każdy sędzia jest równie mądry? Nie każdy -- to prawda.

    http://nawokandzie.ms.gov.pl/numer-23-2/opinie-numer-23/roztropnie-z-bieglymi.html

Ogólnie jednak (przynajmniej w Białymstoku) jest makabrycznie źle.

praktykę w bankowości to miałoby jakiś sens.

Prawników na tej grupie (polszczyźnie też, ale może tam nazywają się
kogutami a tutaj -- obywatelami Rzymu bądź przebudzającymi) nie brakuje.
Ocenę ich pozostawiam Tobie. :)

To ja zaproponowałem, aby banki nam płaciły wisienkami za nasze testowanie
oraz nasze opinie o bankach i ich usługach -- co ma miejsce od kilku lat.
Ale ja zaproponowałem zatrudnienie prawników, którzy by nas bronili przed
bankami, co NA SZCZĘŚCIE nie znalazło uznania w oczach innych (roztropniejszych
ode mnie) uczestników tych rozważań.

Ale Zwykły Kowalski jest na straconej pozycji

O tak -- dziś o nim ;) oglądałem film na jutubie.

   https://www.youtube.com/watch?v=iRtwYgiTlWo <-- tu o komorowskim
   (i innych ze spalonych WSI)
   https://www.youtube.com/watch?v=MPAggOaMPU4 <-- a tu o Kowalskim

   i o Lisie wg Kowalskiego: ,,redaktoe Lis, ten niebieskooki
        blondynek, jest typowym sukinsynem nazistowskim''

Oczęta mnie już bolą od tych jutub...

   https://www.youtube.com/watch?v=isFt_OuOONc&feature=youtu.be&t=345
   tu Mariusz Max Kolonko narysował jak jest

Akurat IMO nie mówi prawdy, bo jednak (wg mnie) nadal
III władza RP nie jest opanowana przez PiS.

Leonelia oczęta mruży -- ja podobnie...
   http://beau.blox.pl/tagi_b/101998/Tuwim-J.html
[pewnie też naoglądała się jutub...]

z korporacyjną armią i kiedy mu się nawet wydaje że wygrał w totka łapiąc się na promocję nie zauważa jak z du...

Masz na myśli frankowiczów? To oni uznali, że złapali za ogon
kurę znoszącą złote jaja, gdy tymczasem złapali koguta, którego
muszą teraz karmić... [ach ci nieznośni obrońcy praw drobiu...]

strony jest dojony w sposób którego by nawet nie podejrzewał.

Ważne, czy ogólnie forsy przybywa, czy ubywa. Mnie przybywa, Waldkowi
przybywa (Plichta nie jest bankiem) i innym też przybywa... Nie chcę
teraz szukać zapisków, ale od czasu żywienia się wisienkami i orzeszkami
moje zapasy wzrosły wielokrotnie, choć inne źródła stale wysychały...

Szkoda nerwów i czasu.

Albo inaczej -- trzeba czymś zająć się, aby nie zwiotczało myślenie.

Komunikację z bankiem uważam za zło konieczne i ograniczam do minimum żeby nie nasiąknąć ty g... :-)

Nie mogę komunikować się w cudzym imieniu, chyba, że jako pełnomocnik. ;)

-=-

Zachęcam tedy/więc do jazd próbnych. :) To chyba lubisz. :)

   http://danutac.eu/ <-- 4 klawisz od dołu (po prawej stronie)

Seat, Honda i Skoda. :) Wypełnij formularz, umów się, przejedź, przetestuj,
opisz wrażenia, podaj czasy i daty kliknięć w banery i wysyłki zgłoszeń...
Gdy ja otrzymam za reklamę -- podzielę się z Tobą, o ile poznam nr Twego
konta bankowego (teoretycznie może być m@il bądź nr telefonu) i zdołam
potwierdzić/ustalić, że to Tobie zawdzięczam mój zysk...

Majątku nie zbijemy, ale na pokrycie części nadfrankowej ;) -- wystarczy.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-01-23 10:31:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Załóż konto dostaniesz 100 zł

"PiteR" XnsA597A0485AF01PanElektronik@localhost.net

PatronX.pl pisze tak:

http://moneymania.pl/?IDDistributor=1515

Uwaga! wirus na tej stronie.

Poniżej dowody istnienia wirusa:

   http://telewizjarepublika.pl/niebezpieczny-wirus-w-przegladarce-firefox-podmienia-numery-kont-bankowych,28713.html

   22 stycznia 2016 17:22
   Niebezpieczny wirus w przeglądarce Firefox.
   Podmienia numery kont bankowych

   Jak donosi Radio Zet, dodatek do przeglądarki Firefox
   zawiera złośliwe oprogramowanie, które zmienia numery
   kont bankowych w trakcie wykonywania przelewu.
   Nie wykrywają go antywirusy.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'