Za³o¿enie S.C.

Data: 2009-06-29 00:42:48
Autor: stebi
Za³o¿enie S.C.
Chcê za³o¿yæ S.C. Wiem, ¿e muszê i¶æ do Urzêdu gminy po wpis. Mój drugi wspólnik jest z innej gminy. Jak to siê musi potoczyæ, aby za³o¿yæ S.C. z adresem w mojej gminie?

pozdr.
stebi

Data: 2009-06-29 08:24:13
Autor: Tristan
Za³o¿enie S.C.
W odpowiedzi na pismo z poniedzia³ek 29 czerwiec 2009 00:42 (autor stebi publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h28rl7$28hm$1@opal.icpnet.pl>):

Chcê za³o¿yæ S.C. Wiem, ¿e muszê i¶æ do Urzêdu gminy po wpis. Mój drugi
wspólnik jest z innej gminy. Jak to siê musi potoczyæ, aby za³o¿yæ S.C.
z adresem w mojej gminie?

On sk³ada wniosek o rejestracjê przedsiêbiorcy w swojej gminie, a adres
wykonywania dzia³alno¶ci wpisuje taki, jak ma byæ. Spó³ka Cywilna nie
podlega rejestracji w gminach. Postêpuje dok³adnie tak samo, jakby sam
chcia³ byæ przedsiêbiorc± i mieæ sklep/biuro w innej gminie. --
Tristan

Kupiê p³yty/kasety/mp3/cokolwiek z p³yty Myde³ko Fa 2

Za³o¿enie S.C.