Założenie działalności

Data: 2015-03-17 17:58:06
Autor: W
Założenie działalności
Budzik wystukał, co następuje:

Akurat zakładał znajomy wiec podzielę się kilkoma spostrzezeniami.

Niby jest łatwiej, bo po regon nie trzeba juz biegac.
Niby łatwiej bo w US za VAT juz nie płacimy 152zł.
Niby łatwiej bo w ZUSie jakoś przyjaźnie ale:

nadal trzeba latac w trzy miejsca, nadal nie mozna załżyc przez
internet... Ale najciekawsze rzeczy dzieją się kila dni później. A mam na mysli przychodzącą pocztę:

- oferty chyba 5 biur rachunkowych

A ja się zastanawiam na jakiej podstawie. Bo toć wydawało mi się, że od bodajże 2012 to, że dane w CEIDG są publiczne nijak nie implikuje możliwości sra*nia reklamami :/

Data: 2015-03-17 22:59:53
Autor: Budzik
Założenie działalności
Użytkownik W wu@wu.pl ...

[...]

A nie wiem - mówie jak jest :)

Data: 2015-03-19 12:03:30
Autor: W
Założenie działalności
[...]

Hm, no właśnie wydawało mi się, że jest lepiej, bo nie nękali i faktycznie chyba tak powinno być: http://www.giodo.gov.pl/560/id_art/4474/j/pl/

Ale niedawno dostałem z jednego pseudo-biura reklamówkę więc mam trochę zgrzyt...

Założenie działalności