Założenie konta [ w banku ] & niemożność złożenia podpisu

Data: 2010-05-10 17:05:57
Autor: Gupik
Założenie konta [ w banku ] & niemożność złożenia podpisu
W niedługim czasie będę chciał założyć konto w banku [ prawdopodobnie mBank ] formularz wypełnię przez internet a umową mam zamiar podpisać w mPunkcie, wszystko było dobrze gdyby nie brak możliwości złożenia własnoręcznego podpisu, jak banki na to reagują i czy można to zrobić bez podpisu ??, za pomoc, dzięki.

Data: 2010-05-10 10:27:26
Autor: witek
Gupik wrote:
[...]

zajrzyj do kodeksu cywilnego do art 79 i dalszych.
Nie ma problemu, o ile przeszkolisz babki w okienku.

Data: 2010-05-10 17:08:42
Autor: wiatrak

Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości news:hs98m3$i83$1node2.news.atman.pl...
[...]

Może być ciężko. Banki boja się tego jak ognia. Wyczytałem kiedyś, ze najlepiej pojawiac się od razu z telewizją. Wtedy niemozliwe staje sie mozliwe.

wiatrak

Data: 2010-05-10 17:37:58
Autor: Darek
W dniu 2010-05-10 17:05, Gupik pisze:
[...]

Oświadczenie woli złożone w formie aktu notarialnego

Darek

Data: 2010-05-10 09:17:47
Autor: BK
On 10 Maj, 17:37, Darek <n...@podam.maila.pl> wrote:
> [...]

> bez podpisu ??, za pomoc, dzięki.

Oświadczenie woli złożone w formie aktu notarialnego

Szczerze mowiac latwiej po prostu dac komus z rodziny pelnomocnictwo
notarialne.

Data: 2010-05-10 20:43:36
Autor: Darek
Założenie konta [ w banku ] & niemożność złożenia podpisu

Szczerze mowiac latwiej po prostu dac komus z rodziny pelnomocnictwo
notarialne.

Tak samo łatwo

Darek

Data: 2010-05-10 22:15:46
Autor: BK
On 10 Maj, 20:43, Darek <n...@podam.maila.pl> wrote:
> Szczerze mowiac latwiej po prostu dac komus z rodziny pelnomocnictwo
> notarialne.

Tak samo łatwo

Darek

Sugerujesz, ze jednakowo latwo jest skladac jednarozowe oswiadczenia
woli w formie notarialnej (i placic za nie) kazdorazowo kiedy jest to
potrzebne (nie tylko w banku ale ogolnie w roznych sytuacjach) niz
skoczyc do notariusza zrobic odpowiednie pelnomocnictwo zaplacic raz i
miec sprawe z glowy we wszystkich bankach/telekomach etc. etc.

Przeciez to bez sensu robic cos "n" razy skoro mozna to zrobic raz, a
dobrze.

Data: 2010-05-11 06:24:01
Autor: aleksander.gora@googlemail.com
On 11 Maj, 06:15, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

> [...]

miec sprawe z glowy we wszystkich bankach/telekomach etc. etc.

Przeciez to bez sensu robic cos "n" razy skoro mozna to zrobic raz, a

jesli nie mozesz z jakichs powodow mozesz dac odcisk kciuka , dot to
czesto pelnoletnich niepelnosprawnych. widzialem stary dowod z
odciskiem odbitym zamiast podpisu

Data: 2010-05-11 19:19:21
Autor: Gupik
Założenie konta [ w banku ] & niemożność złożenia podpisu
jesli nie mozesz z jakichs powodow mozesz dac odcisk kciuka , dot to
czesto pelnoletnich niepelnosprawnych.

tak, właśnie z tego powodu mam problem ze złożeniem podpisu, czy właśnie z tym odciskiem palca w tuszu jest akceptowany  przez banki ??, ps. w 2011 roku mają wejść nowe dowody osobiste z podpisem elektronicznym, czy taki podpis będzie akceptowany przez banki właśnie w takich sprawach ??

Data: 2010-05-10 21:14:47
Autor: brum
Założenie konta [ w banku ] & niemożność złożenia podpisu
Szczerze mowiac latwiej po prostu dac komus z rodziny pelnomocnictwo
notarialne.

w tym temacie odradzam getin
pelnomocnictwo jest wtedy, kiedy sie je zlozy w obecnosci pracownika (pozdrawiam zdobywce czwartego miejsca w wewnetrznym konkursie getina w ramach regionu czyli kilkunastu placowek - zajebista konkurencja musiala byc, zeby zdobyc czwarte miejsce)
notarialne, chocby najlepiej spisane, skutkuje dopiero po reklamacji, albo skardze

Data: 2010-05-10 14:59:26
Autor: witek
brum wrote:
Szczerze mowiac latwiej po prostu dac komus z rodziny pelnomocnictwo
notarialne.

w tym temacie odradzam getin
pelnomocnictwo jest wtedy, kiedy sie je zlozy w obecnosci pracownika

zapomniales dopisac niekumatego pracownika.

(pozdrawiam zdobywce czwartego miejsca w wewnetrznym konkursie getina w ramach regionu czyli kilkunastu placowek - zajebista konkurencja musiala byc, zeby zdobyc czwarte miejsce)

czterech startowalo?

notarialne, chocby najlepiej spisane, skutkuje dopiero po reklamacji, albo skardze

co nalezalo uczynic natychmiast jeszcze w oddziale.

Data: 2010-05-11 16:54:06
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Założenie konta [ w banku ] & niemożność złożenia podpisu
> notarialne, chocby najlepiej spisane, > skutkuje dopiero po reklamacji, albo skardze
> co nalezalo uczynic natychmiast jeszcze w oddziale.

chyba mieliście pecha. Ja kiedyś spokojnie na notarialne
pełnomocnictwo załozyłem konta w getinie, lukasie, bzwbk,

w getinie "od ręki", w sensie tego samego dnia. Łącznie
konsultacje z hotline i innymi (siedzę, czekam, nie daję
się namówic na wizyte jutro) trwały ok. 3h i 27 minut.

--

Założenie konta [ w banku ] & niemożność złożenia podpisu