Założenie konta [ w banku ] & niemożność złożenia podpisu

Data: 2010-05-10 17:08:42
Autor: wiatrak
Założenie konta [ w banku ] & niemożność złożenia podpisu

Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości news:hs98m3$i83$1node2.news.atman.pl...
W niedługim czasie będę chciał założyć konto w banku [ prawdopodobnie mBank ] formularz wypełnię przez internet a umową mam zamiar podpisać w mPunkcie, wszystko było dobrze gdyby nie brak możliwości złożenia własnoręcznego podpisu, jak banki na to reagują i czy można to zrobić bez podpisu ??, za pomoc, dzięki.

Może być ciężko. Banki boja się tego jak ognia. Wyczytałem kiedyś, ze najlepiej pojawiac się od razu z telewizją. Wtedy niemozliwe staje sie mozliwe.

wiatrak

Założenie konta [ w banku ] & niemożność złożenia podpisu