Za硂縠nie sp. z o.o. przez internet

Data: 2012-04-21 21:18:26
Autor: to
Za硂縠nie sp. z o.o. przez internet
Korzysta艂 ju偶 kto艣 z Was z tej mo偶liwo艣ci? Jak oceniacie taki spos贸b rejestracji? Jakie s膮 wady i zalety? Na co uwa偶a膰?

Teori臋 znam, ciekawi mnie jak to wygl膮da w praktyce. ;)

Data: 2012-04-22 01:45:32
Autor: Liwiusz
Za艂o偶enie sp. z o.o. przez internet
W dniu 2012-04-21 23:18, to pisze:
Korzysta艂 ju偶 kto艣 z Was z tej mo偶liwo艣ci? Jak oceniacie taki spos贸b
rejestracji? Jakie s膮 wady i zalety? Na co uwa偶a膰?

Teori臋 znam, ciekawi mnie jak to wygl膮da w praktyce. ;)

Do niczego. Poczytaj na rejestracjaspolkizoo.pl

--
Liwiusz

Data: 2012-04-23 14:21:38
Autor: Massai
Liwiusz wrote:

W dniu 2012-04-21 23:18, to pisze:
> Korzysta艂 ju偶 kto艣 z Was z tej mo偶liwo艣ci? Jak oceniacie taki
> spos贸b rejestracji? Jakie s膮 wady i zalety? Na co uwa偶a膰?

Do niczego. Poczytaj na rejestracjaspolkizoo.pl

A co w tym jest do niczego?

Bo ja to zrobi艂em jakie艣 4 tygodnie temu.
I zadzia艂a艂o... Owszem, trzeba si臋 liczy膰 z tym wzorcem umowy z
rozporzadzenia - ale zawsze mo偶na p贸藕niej zmieni膰.

Je艣li jest potrzeba tak膮 sp贸艂k臋 uruchomi膰 na szybko, to chyba
najlepsza droga.
Dok艂adnie w 7 dni mia艂em w pe艂ni dzia艂aj膮c膮 sp贸艂k臋 - 7 dni, bo
tyle trzeba by艂o czeka膰 na nadanie nipu.

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-04-23 20:19:17
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-04-23 16:21, Massai pisze:
Liwiusz wrote:

[...]

Mia艂e艣 szcz臋艣cie. Mog艂e艣 natomiast trafi膰 na sytuacj臋, 偶e:

- nic do s膮du rejestrowego nie dotar艂o (zagubiony wniosek)
- wniosek zosta艂 odrzucony przez s膮d z uwagi na z艂膮 tre艣膰 umowy (tak, automatycznie wygenerowana umowa mo偶e mie膰 b艂臋dy)
- zdarza艂o si臋, 偶e system bez powodu nie akceptowa艂 za艂o偶onych kont os贸b stawaj膮cych

Og贸lnie je艣li komu艣 faktycznie zale偶y na czasie, to e-rejestracja jest loteri膮. Bo z 24 godzin (haha, zarejestruj sp贸艂k臋 w pi膮tek ;) mog膮 "nagle" si臋 zrobi膰 tygodnie.

--
Liwiusz

Data: 2012-04-24 07:05:33
Autor: Massai
Liwiusz wrote:

> [...]

Og贸lnie je艣li komu艣 faktycznie zale偶y na czasie, to e-rejestracja
jest loteri膮. Bo z 24 godzin (haha, zarejestruj sp贸艂k臋 w pi膮tek

Dok艂adnie tak w艂a艣nie zrobi艂em. Rejestracja pi膮tek oko艂o 13.00,
decyzja mailem o wpisaniu do KRS w pi膮tek oko艂o 15.00. Ten sam
pi膮tek ;-)

W ten sam pi膮tek jeszcze do notariusza potwierdzi膰 wzory podpis贸w, w
poniedzia艂ek dowie藕lismy wzory podpis贸w, wzi臋li艣my odpis z KRS,
pojechali艣my po REGON i z艂o偶yli艣my wniosek o NIP.
No i czekali艣my tylko na ten NIP ;-)  Serio, nie uprawiam 偶adnej propagandy - tak by艂o.

Faktem jest 偶e system jest jeszcze w powijakach, bo jak ja si臋 w tym
systemie zarejestrowa艂em w 艣rod臋 bodaj偶e, to mnie zarejestrowali
bez 偶adnego maila potwierdzaj膮cego, a ju偶 wsp贸lnicy w pi膮tek si臋
rejestruj膮c - dostawali takowe.

Tym niemniej, jako alternatywa do kupowania gotowej sp贸艂ki - je艣li
chodzi tylko o czas, a nie histori臋 - ca艂kiem sensowne.

Zak艂adanie sp贸艂ki "normalnie", nawet wykorzystuj膮c kruczki 偶eby
obej艣膰 wredny system jednego okienka - to 3 tygodnie minimum.

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-04-23 20:15:38
Autor: to
Za硂縠nie sp. z o.o. przez internet
begin Liwiusz
Do niczego. Poczytaj na rejestracjaspolkizoo.pl

Dzi臋ki za link, og贸lnie bardzo ciekawy blog, z przyjemno艣ci膮 poczyta艂em.

....aczkolwiek nie znalaz艂em nic, co by mnie jako艣 szczeg贸lnie zniech臋ci艂o do tej metody za艂o偶enia sp. z o.o. Cz臋艣膰 z opisywanych problem贸w wydaje si臋 pocz膮tkowego okresu, gdy jeszcze dzia艂a艂 stary system (?), a reszta, no c贸偶... tak to jest w naszych urz臋dach, robi膮c cokolwiek mo偶na spodziewa膰 si臋 dowolnych absurd贸w.

Data: 2012-04-23 22:29:44
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-04-23 22:15, to pisze:

Cz臋艣膰 z opisywanych problem贸w wydaje
si臋 pocz膮tkowego okresu,

Ca艂kiem mo偶liwe.

gdy jeszcze dzia艂a艂 stary system (?), a reszta,

Je艣li w og贸le mo偶na m贸wi膰 o "starym systemie", skoro "najstarszy" ruszy艂 w styczniu :)

--
Liwiusz

Za硂縠nie sp. z o.o. przez internet