Za³o¿enie spó³ki z o.o.

Data: 2010-11-14 09:06:46
Autor: Olgierd
Za³o¿enie spó³ki z o.o.
W dniu Sun, 14 Nov 2010 09:48:04 +0100, BAREK napisał, a ja na to:

Jak długo mogą trwać formalności związane z założeniem spółki z o.o. Od
wizyty u notariusza do pełnego jej zarejestrowania?

Teoretycznie można się zmieścić nawet w 10 dni.
Od którego momentu
może ona prowadzić działalność gospodarczą?
 JeÅ›li nie musisz od razu wystawiać faktur, a bank nie bÄ™dzie robiÅ‚ problemów z zawarciem umowy ze sp. z o.o. w organizacji, to od razu po wyjÅ›ciu od notariusza.

Czy szybciej będzie jeśli kupi się taką spółkę już "gotową"?

Jeśli odpowiada Ci przedmiot działalności, adres, a zwłaszcza treść umowy spółki etc., to szybciej. Trzeba jednak uważać na zobowiązania.

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-14 10:27:34
Autor: BAREK
Założenie spółki z o.o.
W dniu 2010-11-14 10:06, Olgierd pisze:
[...]

No ale chyba nie z potwierdzeniem zarejestrowania w KRS ? :-)

Od którego momentu
może ona prowadzić działalność gospodarczą?

Jeśli nie musisz od razu wystawiać faktur, a bank nie będzie robił
problemów z zawarciem umowy ze sp. z o.o. w organizacji, to od razu po
wyjściu od notariusza.

Kwestia jest właśnie po stronie zakupów na spółkę.
Jednak jak szybko da się coś sprzedawać też ma znaczenie.

Jeśli odpowiada Ci przedmiot działalności, adres, a zwłaszcza treść umowy
spółki etc., to szybciej. Trzeba jednak uważać na zobowiązania.

Dzięki za szybkie info- właśnie wiem, o tych ewentualnych starych zobowiązaniach...

Data: 2010-11-14 11:20:17
Autor: SDD
Za³o¿enie spó³ki z o.o.

U¿ytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cdfaba7$1news.home.net.pl...

Dziêki za szybkie info- w³a¶nie wiem, o tych ewentualnych starych zobowi±zaniach...

W szczegolnosci moze ktos zawitac kiedys z wekslem na milion zlotych wystawionym przez taka spolke.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-11-14 13:33:24
Autor: Arek
Za�o�enie sp��ki z o.o.
W dniu 2010-11-14 11:20, SDD pisze:
W szczegolnosci moze ktos zawitac kiedys z wekslem na milion zlotych
wystawionym przez taka spolke.

I jeszcze może takim nie ujętym w raporcie rocznym?

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-11-14 13:35:19
Autor: Arek
Założenie spółki z o.o.
W dniu 2010-11-14 10:06, Olgierd pisze:
Jeśli nie musisz od razu wystawiać faktur, a bank nie będzie robił

Banki nie robią problemów, wystarczy mieć REGON.

problemów z zawarciem umowy ze sp. z o.o. w organizacji, to od
> razu po wyjściu od notariusza.

Nie może prowadzić działalności gospodarczej.
Może nabyć coś na taką spółkę w organizacji, ale nie odliczy
sobie VATu.

Arek