"Żałuję współpracy z PiS. Nie zostałem wynajęty, by kłamać"

Data: 2014-04-08 18:38:04
Autor: MarkWoydak
"Żałuję współpracy z PiS. Nie zostałem wynajęty, by kłamać"

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lhv5t8$3kf$1mx1.internetia.pl...
- Bardzo żałuję współpracy z PiS. Gdybym wiedział, że ta sprawa będzie miała przede wszystkim wymiar polityczny, a nie prawny, to nigdy bym się w nią nie zaangażował - mówił w programie "Dziś wieczorem" w TVP Info mec. Rafał Rogalski, były pełnomocnik Jarosława Kaczyńskiego w śledztwie smoleńskim.

No patrzcie, nawrócił się czy przejrzał na oczy. Ślepawy bufon opluł wszystkich a teraz mówi sorry? Wypad mi do wychodka!

MW

"Żałuję współpracy z PiS. Nie zostałem wynajęty, by kłamać"