Zaluje !! zaluje i przepraszam !!.

Data: 2010-04-12 19:10:47
Autor: cyc
Zaluje !! zaluje i przepraszam !!.
Nie powinienem w takich dniach unosic sie i pisac slowa , ktore wyrwaly mi sie z ust w odpowiedzi na niektore posty .
Nie powinienembyl tego robic . Niestety stalo sie .
Bedzie na to czas , kiedy opadna emocje , kiedy oswoimy sie z niecodzienna sytuacja , jesli wogole bedzie to mozliwe .
Przepraszam wszystkich tych , ktorych obrazilem tymbardziej , ze robilem to z rozmyslem .
Nic to , ze przepraszam tych , ktorzy nie sa godni moich przeprosin , nic to !. Moje sumienie  kaze mi to zrobic .
Przyjdzie jeszcze czas rozliczen za podle zachowania i prawdy . Wtedy przepraszac nie bede !.

cyc

Data: 2010-04-12 19:20:16
Autor: abc
Zaluje !! zaluje i przepraszam !!.
Przepraszam wszystkich tych , ktorych obrazilem

Nie przejmuj się tym tak bardzo. Żeby się obrazić, trzeba byłoby traktować cię poważnie...

Data: 2010-04-12 19:24:17
Autor: karwanjestkretynem

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpvktg$ckc$1atlantis.news.neostrada.pl...

Przepraszam wszystkich tych , ktorych obrazilem

Nie przejmuj się tym tak bardzo. Żeby się obrazić, trzeba byłoby traktować cię poważnie...

W takim razie możesz bezkarnie dalej wypisywac te swoje głupoty.

Przemysław Warzywny
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

Data: 2010-04-12 20:32:03
Autor: awe

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hpvk6o$d03$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
cycu - podobnie jak pisalem jogi, jak sie czujesz zle - nie krepuj sie daj znac a zrzucimy sie na grupie na psychotropy dla ciebie. Bedzie was paru ale czego sie nie robi dla bliznich.
Ja tam cie znam na wylot i wem co ci po lbie chodzi. Nie przepraszaj. Przepros siebie bo sie upodlales

Data: 2010-04-12 20:58:18
Autor: ColgatesBilly
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hpvk6o$d03$1news.onet.pl...
[...]

No juz dosc tej dewocji...

P-Kol  ;)

Data: 2010-04-12 20:04:32
Autor: Panslavista

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote in message news:IbJwn.9148$4c4.7967uutiset.elisa.fi...
[...]

Ma Magnuma czy CZAKA?

Data: 2010-04-12 21:48:43
Autor: Piotr
Dnia Mon, 12 Apr 2010 19:10:47 +0200, cyc napisał(a):

Nie powinienem w takich dniach unosic sie i pisac slowa , ktore wyrwaly mi sie z ust w odpowiedzi na niektore posty .

Sprawiasz wrażenie rzeczywiście przejętego...
Masz mój szacun cycu.
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-13 00:37:03
Autor: boukun
[...]

Wybierasz się do piekła cycu?