Zaluje !! zaluje i przepraszam !!.

Data: 2010-04-12 20:32:03
Autor: awe
Zaluje !! zaluje i przepraszam !!.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hpvk6o$d03$1news.onet.pl...
Nie powinienem w takich dniach unosic sie i pisac slowa , ktore wyrwaly mi sie z ust w odpowiedzi na niektore posty .
Nie powinienembyl tego robic . Niestety stalo sie .
Bedzie na to czas , kiedy opadna emocje , kiedy oswoimy sie z niecodzienna sytuacja , jesli wogole bedzie to mozliwe .
Przepraszam wszystkich tych , ktorych obrazilem tymbardziej , ze robilem to z rozmyslem .
Nic to , ze przepraszam tych , ktorzy nie sa godni moich przeprosin , nic to !. Moje sumienie  kaze mi to zrobic .
Przyjdzie jeszcze czas rozliczen za podle zachowania i prawdy . Wtedy przepraszac nie bede !.

cyc
cycu - podobnie jak pisalem jogi, jak sie czujesz zle - nie krepuj sie daj znac a zrzucimy sie na grupie na psychotropy dla ciebie. Bedzie was paru ale czego sie nie robi dla bliznich.
Ja tam cie znam na wylot i wem co ci po lbie chodzi. Nie przepraszaj. Przepros siebie bo sie upodlales

Zaluje !! zaluje i przepraszam !!.