Zaluje, ze nie mam jeszcze kamery w aucie

Data: 2011-11-13 22:20:42
Autor: neoniusz
Zaluje, ze nie mam jeszcze kamery w aucie
Jechalem droga przez podkarpacka wies. Ciemno i glucho, nigdy nie wiadomo co tam wyskoczy wiec jechalem jakies 50km/h. Widze, ze z drugiej strony jedzie ciemne volvo sedan (s40, s60 lub s80). Zapierdalal zdrowo srodkiem ulicy. Zjechalem jak tylko moglem na pobocze, zatrabilem, mignalem dlugimi, ale nic - tylko troche zjechal. Dalej jedzie na mnie. Upierdolil mi lusterko. Huk niesamowity. Mysle - zatrzyma sie. Ale nie. Zawrocilem, zaczalem go gonic. Malo mocy w aucie nie mam, ale przy 160km/h wyprzedzal wszystkich na trzeciego i uciekl, widzialem tylko swiatla w oddali. Pamietam tylko wyroznik tablic rejestracyjnych niestety - RMI. Zaraz pozniej jadac ta droga jest wjazd do miasta i kamery na skrzyzowaniach. Watpie jednak, zeby dzielna policja sie tym zajela. Oczywiscie zglosilem im to - na razie telefonicznie, ale bardzo by chcieli, zebym do nich przyjechal. Pewnie jakis gowniarz na prochach podwedzil ojcu fure... I tak dobrze, ze to tylko lusterko, bo juz cale zycie mignelo mi przed oczami.

Data: 2011-11-13 22:26:45
Autor: Kris_Poland

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:j9pcbb$608$1inews.gazeta.pl...
[...]

spojrz na moj watek powyzej
jeden kible w tym kraju

Data: 2011-11-14 07:13:45
Autor: Kliczko3
Zaluje, ze nie mam jeszcze kamery w aucie
Jechalem droga przez podkarpacka wies. Ciemno i glucho, nigdy nie wiadomo

i dlatego Straż Wiejska powinna byc w każdej gminie. Fotorejdar wykonał by zdjęcie i byłby dowód.
Wszyscy uzanjecie fotoradary i Straż za wrogów a jka ktoś jedzie jecze niebezpieczniej to wpłacz i pomóz.....

Kl

Data: 2011-11-14 08:47:28
Autor: Robert_J
Zaluje, ze nie mam jeszcze kamery w aucie
i dlatego Straż Wiejska powinna byc w każdej gminie. Fotorejdar wykonał by
zdjęcie i byłby dowód.

Dowód czego przepraszam? Że ujebał mu lusterko? Bo najwyżej tego że przekroczył prędkość...

Wszyscy uzanjecie fotoradary i Straż za wrogów a jka ktoś jedzie jecze
niebezpieczniej to wpłacz i pomóz.....

Nie, jeżdżących niebezpiecznie ma łapać policja drogowa. I wcale nie stawiam znaku równości między jadącymi 80 w mieście a piratami. Nie trzeba przekraczać dozwolonej prędkości żeby jechać niebezpiecznie... Dlaczego policja ignoruje chamstwo, brawurę, bezmyślność za kierownicą, byleby tylko gość prędkości nie przekraczał? Niejeden raz byłem i  jestem świadkiem takiego właśnie zachowania policji...

Data: 2011-11-14 09:03:17
Autor: Arek
W dniu 2011-11-14 08:47, Robert_J pisze:
[...]

Dowód, że tam był i przekroczył prędkość. Do tego czytelne numery rejestracyjne itp.

A.

Data: 2011-11-14 09:33:41
Autor: Kliczko3
Zaluje, ze nie mam jeszcze kamery w aucie
Dowód, że tam był i przekroczył prędkość. Do tego czytelne numery

nie-wiele osób rozumie jak bardzo fotoradary wpływają na poprawę bezpieczeństwa.
U nas wchodzi projekt by na fotoradarach montować kamery video, nagrywające przechodzących ludzi dla bepieczeństwa i celów dowodowych. Uważam że to właściwy kierunek

Kl

Data: 2011-11-14 14:51:49
Autor: Rafał Grzelak
Kliczko3 wrote:

> [...]

nagrywające przechodzących ludzi dla bepieczeństwa i celów
dowodowych. Uważam że to właściwy kierunek

Nie zapominaj o tych fotoradarach, co je pozdejmowali, bo przestaly sie
oplacac gminie...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-11-16 13:00:30
Autor: J.F
Zaluje, ze nie mam jeszcze kamery w aucie
Użytkownik "Kliczko3"  napisał w wiadomoœci
[...]

A jestes pewien ?
Bo wypadkow ubywa systematycznie od 10 lat. W Austrii ubywa systematycznie od 25 lat - myslisz ze to z powodu fotoradarow ?

Owszem, taka gierkowka, 4 pasy plus pobocza, przejscie, swiatla, 70 .... ale dopiero FR powoduje ze nie jada 130 :-)

A czerwone ... wszyscy olewaja poczatek, naprawde wszyscy :-)

J.

Data: 2011-11-18 23:54:17
Autor: jerzu
Zaluje, ze nie mam jeszcze kamery w aucie
On Mon, 14 Nov 2011 08:47:28 +0100, "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl>
wrote:

Dowód czego przepraszam?

Dyskutujesz właśnie z trolem, Koliną.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-14 09:08:53
Autor: Myjk
Zaluje, ze nie mam jeszcze kamery w aucie
Sun, 13 Nov 2011 22:20:42 +0100, neoniusz
Ciemno i glucho

W takich warunkach i tak pewnie byś nie odczytał tablic z zapisu kamery.
Tablice mocno "świecą" w nocy i rejestrator/kamera je zwyczajnie
prześwietla.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-11-14 09:46:09
Autor: neoniusz
W dniu 14.11.2011 09:08, Myjk pisze:
Ciemno i glucho

W takich warunkach i tak pewnie byś nie odczytał tablic z zapisu kamery.
Tablice mocno "świecą" w nocy i rejestrator/kamera je zwyczajnie
prześwietla.

W sumie moze to i racja. Licze jeszcze na to, ze uda sie na monitoringu cos ujrzec - znajomy policjant powiedzial, ze przejrzymy. Takich aut w tym miescie jest naprawde niewiele, a jak sie jeszcze okroi czas to moze sie cos uda. Juz mam doswiadczenie w szukaniu takich idiotow - ze znaczkiem od lexa sie udalo rok temu ;)

Data: 2011-11-14 19:58:38
Autor: Olo
W dniu 2011-11-13 22:20, neoniusz pisze:
[...]

Jak sądzicie taka kamerka http://www.aldi.pl/OFFER_PL_SA/OFFER_45/OFF01.SHTML nada się do tego?

Olo
MĂłj adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-11-15 07:42:32
Autor: Myjk
Zaluje, ze nie mam jeszcze kamery w aucie
Mon, 14 Nov 2011 19:58:38 +0100, Olo
Jak sądzicie taka kamerka http://www.aldi.pl/OFFER_PL_SA/OFFER_45/OFF01.SHTML nada się do tego?

Wideo w VGA = dramat. Tym nawet w dzień będzie problem odczytać
rejestracje. Ponadto brak podstawowych funkcji rejestratora trasy, czyt.
bezobsługowości, tj. automatycznego startu i nagrywania w pętli.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-11-15 23:05:51
Autor: Olo
W dniu 2011-11-15 07:42, Myjk pisze:

Wideo w VGA = dramat. Tym nawet w dzień będzie problem odczytać
rejestracje. Ponadto brak podstawowych funkcji rejestratora trasy, czyt.
bezobsługowości, tj. automatycznego startu i nagrywania w pętli.

Dzięki, będę się trzymał od tego z daleka.

Data: 2012-02-24 00:00:44
Autor: Feromon
[...]

Ostatnio w serialu scenka:
Facet goni auto, które potrąciło kobietę.
Dzwoni z komórki na policję. Mówi, że goni przestępcę.
Pani z policji: " to jadąc rozmawia pan przez komórkę? Należy sie mandat..."

Jeśli  powodu lusterka pragniesz zabic siebie i niewinne osoby postronne,
to jesteś groźny dla społeczeństwa. Zgłoś sie na policję. Przyznaj się,
że pędziłeś 160 km/h i naraziłeś niewinnych ludzi na śmierć.

Wstydź się. Jak dłuie życie miałeś przed oczami? Myślę, że nie więcej jak 40.
Jakim autem jeździsz? Niech zgadnę, BMW? ;))))

Feromon

Data: 2012-02-24 09:20:27
Autor: Myjk
Zaluje, ze nie mam jeszcze kamery w aucie
Fri, 24 Feb 2012 00:00:44 +0100, Feromon
Jakim autem jeździsz? Niech zgadnę, BMW? ;))))

Mnie bardziej ciekawi, gdzie tak słodko przespałeś 3 miesiące. ;P

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-24 09:52:33
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2012-02-24 09:20, Myjk wrote:
Fri, 24 Feb 2012 00:00:44 +0100, Feromon

Jakim autem jeździsz? Niech zgadnę, BMW? ;))))

Mnie bardziej ciekawi, gdzie tak słodko przespałeś 3 miesiące. ;P

W bagażniku BMW ? ;-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-02-24 13:39:13
Autor: J.F
Użytkownik "neoniusz"  napisał w wiadomości grup
Jechalem droga przez podkarpacka wies. Ciemno i glucho, nigdy nie

Nie wiadomo czy masz czego zalowac - patrzac na rozne filmy ... to wcale nie jest takie pewne ze odczytalbys numer.
Chyba ze jakas lepsza kamera...

J.

Zaluje, ze nie mam jeszcze kamery w aucie