Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM

Data: 2009-09-02 09:35:44
Autor: Robson
Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM

Co do ORMO.
Kiedyś można było ochotniczo:) wstąpić i debilowi
wskazać niestosowność poczynań.
Może to jest jakaś droga, jeżeli policja nie ma środków i ludzi.

No to trochę sobie ulżyłem:)
Pozdrawiam mózgowców.

To raczej nazywalo sie "spoleczny kontroler ruchu", albo bardzo podobnie, wozil ze soba lizaka i bloczek mandatow kredytowych ;)

Data: 2009-09-02 16:13:31
Autor: JacekG.
Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM
  > To raczej nazywalo sie "spoleczny kontroler ruchu", albo bardzo
podobnie, wozil ze soba lizaka i bloczek mandatow kredytowych ;)

To nazywało się, cytat: "Społecznych Inspektorów Ruchu Drogowego (taką też nazwę nosili ich członkowie, w skrócie SIRD) i zajmowały się nadzorowaniem ruchu drogowego; ich członkowie mieli dość duże uprawnienia, choć bez prawa nakładania mandatów. W składzie BRD było wielu przedstawicieli inteligencji, w tym sporo osób dość popularnych (piosenkarze, aktorzy, dziennikarze)." Przydatna funkcja, minusem był obowiązek należenia do ORMO.
Może ktoś zna, Sosnowiec, przejście dla pieszych ze światłami do Auchan_u od strony Katowic ograniczenie do 40. Dzisiaj jechały przede mną, ciężarowy z naczepą i wyprzedzający go bus do Olkusza, wszystko na czerwonym i na przejściu. Miały dużoooo więcej niż 40 km/h i dlatego nie miały szans się zatrzymać. Całe szczęście, że mają tam zainstalować kamery. Już tyle było w tym miejscu potraceń i śmiertelnych wypadków. Ja do tego marketu wolę jechać niż przechodzić przez to przejście, chociaż mam bardzo blisko.
Pozdrawiam.
JacekG.

Data: 2009-09-02 20:58:01
Autor: Artur Maśląg
Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM
Robson pisze:
(...)
To raczej nazywalo sie "spoleczny kontroler ruchu", albo bardzo podobnie, wozil ze soba lizaka i bloczek mandatow kredytowych ;)

Społeczny Inspektor Ruchu Drogowego - wciągnięte do ORMO pod nazwą
Brygad Ruchu Drogowego. Mandatów dawać nie mogli, ale lizak jak
najbardziej.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM