Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM

Data: 2009-09-02 09:50:04
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM
Artur(m) pisze:
Jeżeli policja nie weźmie się bardziej za jeżdżących po skrzyżowaniach już
nie na "późnym pomarańczowym"
a na "chamsko czerwonym", to będzie katastrofa.

Też zauważyłem, że coraz częściej samochody jadą na czerwonym...

Może to jest jakaś droga, jeżeli policja nie ma środków i ludzi.

Policja jest zajęta staniem na wylotach z miast, dwa pasy w jedną stronę, 100 m przed tablicą "koniec obszaru zabudowanego" Przecież
jechanie 70/50 jest dużo bardziej groźne niż jechanie na czerwonym ;-)

Swoją drogą ile kosztuje system robiący foty jadącym na czerwonym. Kamera za 10 tys? Toć to tylko 20 kierowców którzy za przejazd na czerwonym zapłacą 500 zł.

Seco

--
Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki
Konferencje, eventy, integracja, turystyka.

Data: 2009-09-02 10:30:31
Autor: Artur\(m\)
Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w
wiadomości news:h7l83g$gjv$1achot.icm.edu.pl...
Artur(m) pisze:
> [...]

Swoją drogą ile kosztuje system robiący foty jadącym na czerwonym.
Kamera za 10 tys? Toć to tylko 20 kierowców którzy za przejazd na

No właśnie.
O tym nie pomyślałem, a to jest oczywiste.
Przy czym trzeba byłoby 4 kamery, ale i tak by się opłacało;)

Artur(m)

Data: 2009-09-02 13:58:01
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 02 Sep 2009 09:50:04 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

Swoją drogą ile kosztuje system robiący foty jadącym na czerwonym. Kamera za 10 tys? Toć to tylko 20 kierowców którzy za przejazd na czerwonym zapłacą 500 zł.

 Zapewne ze stosowną homologacją cena nagle wzrośnie 5 razy albo i
więcej...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-09-02 14:59:32
Autor: elmer radi radisson
Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

Swoją drogą ile kosztuje system robiący foty jadącym na czerwonym. Kamera za 10 tys? Toć to tylko 20 kierowców którzy za przejazd na czerwonym zapłacą 500 zł.

To wszystko juz jest - Traffipax, Redflex, rowniez instalowane
w PL. Ceny? Coz - wysokie i z pewnoscia w duzej czesci adekwatnie
wywindowane do spodziewanych zyskow z urzadzenia czyli pomnoz
te 10 tysi conajmniej razy kilkanascie ;).

Co do przejazdu na czerwonym to prosty przyklad z potencjalnymi
mordercami na praktycznie kazdym cyklu swiatel mozna zaobserwowac
chocby na stolecznych duzych srodmiejskich rondach bez przejsc
podziemnych, z ONZ na czele.

Wlasciwie za kazdym razem, kiedy pali sie juz mocno zielone
dla pieszych, jakis K..TAS na wprost z ronda wali z premedytacja
niejedokrotnie wrecz slalomem miedzy ludzmi juz na pasach.
Drogowka? Praktycznie nie widziana nigdy. A to miejsce az krzyczy
do bloczka mandatowego "wez mnie, bedzie wspaniale".

--

memento lorem ipsum

Data: 2009-09-02 21:24:51
Autor: cztery
Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM
Też zauważyłem, że coraz częściej samochody jadą na czerwonym...

A przyczyna tego jest bezzasadne stosowanie praktycznie wszedzie sygnalizacji wielofazowej.
Gdy stoja wszystkie wloty a zielone pali sie "niewiadomogdzie" kierowcy zaczynaja relatywizowac sygnal czerwony.
Ilosc skrzyzowan gdzie zainstalowano bez wzgledu strukture kierunkowa i natezenie ruchu sygnalizacje wielofazowa w Gdansku zdumiewa.
Szczegolne "cuda" dla znajacych Gdansk to skrzyzowania Pomorska-Subislawa (gdzie dla jadacych rowerem legalne przejechanie na druga strone zajmuje doslownie kilka minut) czy Jana Pawla-Leszczynskich.

Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM