Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM

Data: 2009-09-02 10:13:48
Autor: J.F.
Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM
Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:h7l3u8$8ja$1inews.gazeta.pl...
Jeżeli policja nie weźmie się bardziej za jeżdżących po skrzyżowaniach już
nie na "późnym pomarańczowym"
a na "chamsko czerwonym", to będzie katastrofa.

Eee tam, u  nas to jeszcze robia z pewnym sensem i tylko troszeczke naginaja.
Za to masowo - na DK8 nie ma chyba swiatel zeby ktos nie przelecial juz na czerwonym :-)

Zrobiłem krok na jezdnię... a tu jeszcze jeden, sory za słowa, "chuj
pierdolony" prawie po nogach.

Zawsze mozesz sie zapisac do policji, do strazy wiejskiej, albo nawet rzucic na goscia - wybijesz mu szybe, pogniesz dach, narobisz innych klopotow i jeszcze dostaniesz za to odszkodowanie :-)

J.

Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM