Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM

Data: 2009-09-02 12:02:13
Autor: WIHEDCNF
Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM

Użytkownik "Artur(m)"

Ze wsi, to nie zwyczajni świateł więc, jeżdżą na czerwonym.

Generalnie z resztą postu się zgadzam i zauważam podobne zjawisko(przejazd na czerwonym)
nawet na mojej Wsi, tylko na Boga czemu Wy z MIASTA jak przyjedziecie na WIEŚ, to jeździcie
jak ostatnie matołki. Śmiem twierdzić, że chłopaki ze wsi sprawniej się poruszają po Twojej
aglomeracji, niż Ty po jakiejkolwiek wsi.

Data: 2009-09-02 12:47:50
Autor: Czarek Daniluk
WIHEDCNF pisze:

[...]

Niestety nie idzie się zgodzić.
Patrzę na takich wiejskich kierowców co po swoich wsiach pomykają jak nie powiem co - szybcy sprawni.
Wieś jest pod Węgrowem - a poza Węgrów to oni nie pojadą bo się boją.
Albo jak jadą do W-wy to im bliżej W-wy to tym wolniej, o niejednym nie wspominając co się do Siedlec boi pojechać.

Pozdrawiam !!

Data: 2009-09-02 12:55:14
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości

> [...]

poruszają po Twojej
aglomeracji, niż Ty po jakiejkolwiek wsi.

Nie chcę obrażać nikogo, to taki niefortunny skrót myślowy
(poprzedni kierowca był oznakowany rejestracją "pozaaglomeracyjną"
i stąd nerwy puściły ...)

Artur(m)

....zresztą "wszyscy jesteśmy ze wsi"
(elity pozbawił nas wiadomo kto i kiedy).

Data: 2009-09-02 14:56:25
Autor: WIHEDCNF
[...]

Nie taki był również mój zamiar, tylko czasem przykro się poczuję, gdy szukam gdzieś, obojętnie gdzie Warszawa, Poznań, Wrocław konkretnego adresu - wiesz jak to jest - o jest Krakowska, czyli dwie przecznice dalej musi być Wrocławska - no kurcze gdzie ta Wrocławska?  w lewo rzeba, a ja na prawym pasie, jak tu zjechać?, no tak ktoś trąbi, nikt nie chce przepuścić itd itd... książkę by można napisać, choć teraz z navi trochę prościej :)

Pozdrawiam

Data: 2009-09-02 13:29:37
Autor: Michas
Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM

nawet na mojej Wsi, tylko na Boga czemu Wy z MIASTA jak przyjedziecie na
WIEŚ, to jeździcie
jak ostatnie matołki. Śmiem twierdzić, że chłopaki ze wsi sprawniej się

Chłopaki ze wsi po prostu wiedzą gdzie mieszka Józek i Zenek to jadą na pewniaka, niestety miastowi nie wiedzą to i jadą powoli, rozglądają sie - bo zwykle oznakowania żadnego, numer domu przyczepic w widocznym miejscu też pewnie jakiś wstyd..

M.

Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM