Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM

Data: 2009-09-02 20:22:03
Autor: Krzbal
Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM
Artur(m) pisze:
Jeżeli policja nie weźmie się bardziej za jeżdżących po skrzyżowaniach już
nie na "późnym pomarańczowym"
a na "chamsko czerwonym", to będzie katastrofa.
Przechodziłem, i na pasach przy moim zielonym przejechał samochód. "Rzuciłem
okiem" i zobaczyłem rejestrację.
Ze wsi, to nie zwyczajni świateł więc, jeżdżą na czerwonym.
Zrobiłem krok na jezdnię... a tu jeszcze jeden, sory za słowa, "chuj
pierdolony"
prawie po nogach.
Czy do kó**wy nędzy nie przestaną dawać praw jady bezmózgowcom?
Aż się prosi o badania psychiatryczne, jako standardowe, przed wydaniem
prawa jazdy.
Lewoskręty (czerwone na skrzyżowaniach "rondopodobnych") to już od dawna
zauważyłem,
dla przeważającej liczby kierowców - nie istnieją!!!

Co do ORMO.
Kiedyś można było ochotniczo:) wstąpić i debilowi
wskazać niestosowność poczynań.
Może to jest jakaś droga, jeżeli policja nie ma środków i ludzi.

No to trochę sobie ulżyłem:)
Pozdrawiam mózgowców.

Artur(m)

Witam!

Ja takim ch...m walę (podkreślam WALĘ) płaską dłonią w dach.
Przez następne 2 lata matoł się z definicji jąka i nie przekracza 60km/h.
A swoją drogą to z tym ORMO nie głupi pomysł. Policja wyraźnie sobie nie radzi z gównażerią w pełnoletnich niemieckich szrotach. Rocznie przejeżdżam po Polsce ok. 40000km i to właściwie nie jest jazda tylko walka o życie.

Pozdrawiam zestresowanych
Krzbal

Data: 2009-09-02 21:36:11
Autor: cztery
Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM
Ja takim ch...m walę (podkreślam WALĘ) płaską dłonią w dach.

Bo widzisz, na wiekszego od siebie nie trafiles :-)
Kiedys takiego walacego dogonilem. Po dogonieniu nie byl ani agresywni ni pewny tego ze specjalnie i z premedytacja zajalem jego metr (z czterech) przejscia.

Data: 2009-09-02 22:57:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "Krzbal" <krzbal@op.pl> napisał w wiadomości news:

Ja takim ch...m walę (podkreślam WALĘ) płaską dłonią w dach.
Przez następne 2 lata matoł się z definicji jąka i nie przekracza 60km/h.

Mnie kiedyś taki jeden jak Ty kopnął w lusterko, bo przejechałem (powoli) na tyle daleko od niego, że dalej nie był w stanie sięgnąć.
Nie przewidział jednak że się zatrzymam i kopa mu oddam.
Przez następne 2 lata zapewne matoł mocno się zastanowi zanim zacznie nogami na jezdni wywijać.

Żałuję że nie mogę być ORMOWCEM