Zamach !!

Data: 2011-02-08 19:32:20
Autor: cyc
Zamach !!
Jest "oczywista oczywistoscia" , ze Kubica nie ulegl zadnemu wypadkowi , tylko ze byl to ewidentny zamach .
Mgly co prawda nie bylo ale najprawdopodobniej barierki byly celowo rozkrecone a na drodze w miejscu wypadku Macierewicz napewno znalazby ,mokre plamy ...z oleju oczywiscie ? .
Sadze , ze Kubica byl zle naprowadany w zakret a mapa jaka poslugiwal sie pilot zostala sfalszowana i zakret na ktorym wylecieli mial calkiem inne parametry niz te , jakie umozliwialy bezpieczne podchodzenie do niego .
Kto w tym maczal palce ? Nie bede wymienial bo i tak wszyscy wiedza , ruda jego mac a pan Macierwicz to napewno wyjasni a jak nie bedzie w stanie sam tego zrobic to zwroci sie do amerykanskich przyjaciol o pomoc bo wiaqdomo ,z e rzad nic w tej materii niezrobi bo dzialalby przweciwko sobie !.
Ten zmach to zaprzanstwo i zdrada , to proba zemsty za to , ze Kubica nosil kask z napisem JPII- gi !.
"Nikt mi nie bedzie wmawial , ze biale jest biale a czarne jest czarne " !.
My prawdziwi Polacy wiemy o co tu chodzi . To walka z Polska i wiara !.

cyc

Data: 2011-02-08 11:58:16
Autor: Antenka
Zamach !!
On 8 Lut, 19:32, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

[...]

Będę się upierała za wersją nr II, że przyczyną tego tragicznego w
skutkach wypadku była mokra plama, bo chwilę wcześniej niejako SB-ek
cycek-picek zsikał się na środku drogi i zrobił wielką kupę.
Pozostawił również ślady moczu na murach pobliskiego kościółka, bo to
demon wcielony, opętaniec, antyklerykał, któremu nikt już nie pomoże
oprócz wytrawnego, świętego, pobożnego egzorcysty!!!

Mam nadzieję, że Robcio Kubica, któremu życzę z całego serca szybkiego
powrotu do zdrowia,  nie przeczyta tych twoich cyckowatych bredni, bo
mogłoby mu się bardzo pogorszyć :- /

Antenka

Data: 2011-02-08 19:41:04
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Zamach !!
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:iis27p$od9$1news.onet.pl...
[...]

[..]
chujowe pierdolenie wyciente

jak kurwa komunista cyc morze sobie robic jaja z Kubicy-kierowcy
tak bezkarnie bo to som jaja z nieszczescia czlowieka, ktury nie byl chujem jak kaczor w bloto wgniecon.
a mnie kurwa nie wolno robic sobie jaj z postkomunistycznej chujni bandziorskiej policyjno-SBecko-prawniczej wspulpracujoncej z ruskom mafiom?

A niby dlaczego oni mogom ze mnie robic sobie walka tarzajonc siem ze smiechu, grajonc na moich uczuciach a ja nie moge pograc sobie na ich strachu rzeby srali w pieluchy jak siem obudzom a tu chuja muja nic nie bedzie wokol nich ani kasy ani ich rodzin kurwa!

Data: 2011-02-08 19:43:27
Autor: Grzegorz Z.
Zamach !!
Użytkownik EUR waluta obiecana przez PiS do 2009 napisał:
[...]

masz już jedno morze. Dodaż drugie może i będziesz mieć chociean.

Data: 2011-02-08 20:23:50
Autor: jadrys
Zamach !!
W dniu 2011-02-08 19:32, cyc pisze:
[...]

Co się cycu z Tobą dzieje? Rynsztok coraz blizej.

Data: 2011-02-08 20:35:50
Autor: raff
Zamach !!

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:iis5ch$6cv$1news.onet.pl...
[...]

Standard u Cyca. Tylko sie dobrze ukrywal.

A jak chcial pobluzgac to tu wchodzil pod innym nickiem.

Juz pare razy za to z buta ode mnie zebral.

R.

Data: 2011-02-09 16:50:35
Autor: cyc
Zamach !!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iis5uu$8it$1news.onet.pl...

[...]

Wy tam w tym pisie to sami paranoicy ? . W przeciwienstwie do Ciebie ja nie ma sie czego wstydzic i nie musze sie ukrywac pod licznymi nickami . Moge smialo pisac pod jednym od lat !.
Ja wiem , ze macie we krwi bezpodstawne przypisywanie innym  tego ,  czego sami macie w nadmiarze a mianowicie chamstwa  , przy rownoczesnym odmawianiu komus kultury , do ktorej skrycie tesknicie , jako ze  wychowanie w chlewie nie pozwala wam nad soba panowac i stad te wasze ciagle zmiany nickow , nie do mnie wiec tego typu zarzuty bo one doskonale pasuja do was , pisolubcow . Tylko was cechuje na grupie szczytowe chamstwo , parobkarski jezyk .

cyc

Data: 2011-02-09 16:39:30
Autor: cyc
Zamach !!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iis5ch$6cv$1news.onet.pl...
[...]

Rynsztok ?. Nie wiesz o czym piszesz !.
Gdzie Ty go widzisz ? , czyzbys sie juz calkiem spisil ? .
Pozatym przyjzyj sie swojej ulubienicy Antence . Do piet jej w chamstwie nie dorastam , jesli w moim przypadku wogole mozna mowic o chamstwie !.Nie slyszalem abys ja poskramial za to chamstwo i wylgaryzmy . Jednak chyba spisiales !.
Jesli to co napisalem nazwac kpina to bylaby wlasciwa terminologia ale rynsztok ? .
Zglupiales juz calkiem przy tej makolagwie .

cyc

Data: 2011-02-09 18:50:22
Autor: Jaksa
Zamach !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:iiucfp$hj0$1news.onet.pl...

[...]

Jadrys nie zgłupiał. On zawsze taki był!

Jaksa

Data: 2011-02-09 20:00:50
Autor: jadrys
Zamach !!
W dniu 2011-02-09 16:39, cyc pisze:
Uďż˝ytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
[...]
!.
My prawdziwi Polacy wiemy o co tu chodzi . To walka z Polska i wiara !.

cyc

Co siďż˝ cycu z Tobďż˝ dzieje? Rynsztok coraz blizej.
[...]

Wybacz, ale ten post powyżej ( i kilka innych) pozwala mi zdać takie pytanie i stwierdzenie. A co do mnie to nie ma mowy o żadnym spisieniu, - zwłaszcza po tych ich próbach wprowadzenia cenzury w necie są u mnie skończeni.

Co do Antenki twórczości na tej grupie nie mam większych uwag. przeważnie ona pisze o zaistniałych faktach, no i czasem rzuci coś żartem, i to wszystko. Nawet nie śniłoby mi się żeby ją postawić w jednym szeregu z prawdziwymi chamami na tej grupie. Oczywiście nie mam tu na myśli Ciebie.

Data: 2011-02-08 21:15:32
Autor: u2
Zamach !!
W dniu 2011-02-08 19:32, cyc pisze:
Jest "oczywista oczywistoscia" , ze Kubica nie ulegl zadnemu wypadkowi , tylko ze byl to ewidentny zamach .

A co ty tak się ekscytujesz Żydem ? Przecież ty ich nienawidzisz :)

Data: 2011-02-08 12:29:50
Autor: Antenka
Zamach !!
On 8 Lut, 21:15, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-08 19:32, cyc pisze:

A co ty tak się ekscytujesz Żydem ? Przecież ty ich nienawidzisz :) <

Eeee myślisz, że Robcio jest żydem? To góral z krwi i kości. Wyjątkowo
twarda sztuka ;-)

Antenka

Data: 2011-02-08 21:33:00
Autor: u2
Zamach !!
W dniu 2011-02-08 21:29, Antenka pisze:
A co ty tak się ekscytujesz Żydem ? Przecież ty ich nienawidzisz :) <
Eeee myślisz, że Robcio jest żydem? To góral z krwi i kości. Wyjątkowo
twarda sztuka ;-)

To tłumaczy tę jego żałosną gramatykę :)

Data: 2011-02-08 21:35:20
Autor: u2
Zamach !!
W dniu 2011-02-08 21:33, u2 pisze:
[...]

Chodziło mi robciabiga czyli cycka. A Robert K to ewidentnie krzywy nosek.

Data: 2011-02-08 12:43:03
Autor: Antenka
Zamach !!
On 8 Lut, 21:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> To tłumaczy tę jego żałosną gramatykę :)

Chodziło mi robciabiga czyli cycka. A Robert K to ewidentnie krzywy nosek.

Eee no nie wiem. Faktem jest, że jest klukaty, ale zauważ jakie ma
małe uszki - to nie są uszy kłapoucha z "Nie", czy Mazowieckiego ;-).
Górale też są klukaci :D

Antenka

Data: 2011-02-08 21:44:48
Autor: u2
Zamach !!
W dniu 2011-02-08 21:43, Antenka pisze:
[...]

A jego pilot to też znajomo brzmi  :)

Data: 2011-02-08 12:52:13
Autor: Antenka
Zamach !!
On 8 Lut, 21:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Chodziło mi robciabiga czyli cycka. A Robert K to ewidentnie krzywy nosek.<

A tak, tutaj pełna zgoda! :D

Antenka

Data: 2011-02-08 23:26:05
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Zamach !!
cyc wrote:

[...]

Widzisz cycu, może w przypadku Kubicy zamachu nie było, ale komisja powypadkowa bada i tę możliwość. Łącznie z czarna skrzynką samochodu.
A nasza? Szkoda gadać...
--
Pit

Data: 2011-02-09 10:54:25
Autor: Pomysłowy Dobromir
Zamach !!

[...]

Podstawowe pytanie: czy Kubica to zwolennik PiS? Jezeli nie to PiS nie jest nim zainteresowany chyba, ze jest okazja wykorzystania wypadku do nagonki na rząd Tuska. Przypominam, że Kubica od wielu lat mieszka we Włoszech. Na pewno Cycu, możesz liczyć, że grupowe oszołomy z PiS cię oplują!

PD

Zamach !!