Zamach !!

Data: 2011-02-08 20:23:50
Autor: jadrys
Zamach !!
W dniu 2011-02-08 19:32, cyc pisze:
Jest "oczywista oczywistoscia" , ze Kubica nie ulegl zadnemu wypadkowi ,
tylko ze byl to ewidentny zamach .
Mgly co prawda nie bylo ale najprawdopodobniej barierki byly celowo
rozkrecone a na drodze w miejscu wypadku Macierewicz napewno znalazby ,mokre
plamy ...z oleju oczywiscie ? .
Sadze , ze Kubica byl zle naprowadany w zakret a mapa jaka poslugiwal sie
pilot zostala sfalszowana i zakret na ktorym wylecieli mial calkiem inne
parametry niz te , jakie umozliwialy bezpieczne podchodzenie do niego .
Kto w tym maczal palce ? Nie bede wymienial bo i tak wszyscy wiedza , ruda
jego mac a pan Macierwicz to napewno wyjasni a jak nie bedzie w stanie sam
tego zrobic to zwroci sie do amerykanskich przyjaciol o pomoc bo wiaqdomo ,z
e rzad nic w tej materii niezrobi bo dzialalby przweciwko sobie !.
Ten zmach to zaprzanstwo i zdrada , to proba zemsty za to , ze Kubica nosil
kask z napisem JPII- gi !.
"Nikt mi nie bedzie wmawial , ze biale jest biale a czarne jest czarne " !.
My prawdziwi Polacy wiemy o co tu chodzi . To walka z Polska i wiara !.

cyc

Co siÄ™ cycu z TobÄ… dzieje? Rynsztok coraz blizej.

Data: 2011-02-08 20:35:50
Autor: raff
Zamach !!

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:iis5ch$6cv$1news.onet.pl...
[...]

Standard u Cyca. Tylko sie dobrze ukrywal.

A jak chcial pobluzgac to tu wchodzil pod innym nickiem.

Juz pare razy za to z buta ode mnie zebral.

R.

Data: 2011-02-09 16:50:35
Autor: cyc
Zamach !!

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iis5uu$8it$1news.onet.pl...

[...]

Co siê cycu z Tob± dzieje? Rynsztok coraz blizej.

Standard u Cyca. Tylko sie dobrze ukrywal.

A jak chcial pobluzgac to tu wchodzil pod innym nickiem.

Juz pare razy za to z buta ode mnie zebral.

R.

Wy tam w tym pisie to sami paranoicy ? . W przeciwienstwie do Ciebie ja nie ma sie czego wstydzic i nie musze sie ukrywac pod licznymi nickami . Moge smialo pisac pod jednym od lat !.
Ja wiem , ze macie we krwi bezpodstawne przypisywanie innym  tego ,  czego sami macie w nadmiarze a mianowicie chamstwa  , przy rownoczesnym odmawianiu komus kultury , do ktorej skrycie tesknicie , jako ze  wychowanie w chlewie nie pozwala wam nad soba panowac i stad te wasze ciagle zmiany nickow , nie do mnie wiec tego typu zarzuty bo one doskonale pasuja do was , pisolubcow . Tylko was cechuje na grupie szczytowe chamstwo , parobkarski jezyk .

cyc

Data: 2011-02-09 16:39:30
Autor: cyc
Zamach !!

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:iis5ch$6cv$1news.onet.pl...
[...]

Rynsztok ?. Nie wiesz o czym piszesz !.
Gdzie Ty go widzisz ? , czyzbys sie juz calkiem spisil ? .
Pozatym przyjzyj sie swojej ulubienicy Antence . Do piet jej w chamstwie nie dorastam , jesli w moim przypadku wogole mozna mowic o chamstwie !.Nie slyszalem abys ja poskramial za to chamstwo i wylgaryzmy . Jednak chyba spisiales !.
Jesli to co napisalem nazwac kpina to bylaby wlasciwa terminologia ale rynsztok ? .
Zglupiales juz calkiem przy tej makolagwie .

cyc

Data: 2011-02-09 18:50:22
Autor: Jaksa
Zamach !!

U¿ytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iiucfp$hj0$1news.onet.pl...

[...]

Jadrys nie zg³upia³. On zawsze taki by³!

Jaksa

Data: 2011-02-09 20:00:50
Autor: jadrys
Zamach !!
W dniu 2011-02-09 16:39, cyc pisze:
U�ytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisa� w wiadomo�ci
[...]
!.
My prawdziwi Polacy wiemy o co tu chodzi . To walka z Polska i wiara !.

cyc

Co si� cycu z Tob� dzieje? Rynsztok coraz blizej.
[...]

Wybacz, ale ten post powyżej ( i kilka innych) pozwala mi zdać takie pytanie i stwierdzenie. A co do mnie to nie ma mowy o żadnym spisieniu, - zwłaszcza po tych ich próbach wprowadzenia cenzury w necie są u mnie skończeni.

Co do Antenki twórczości na tej grupie nie mam większych uwag. przeważnie ona pisze o zaistniałych faktach, no i czasem rzuci coś żartem, i to wszystko. Nawet nie śniłoby mi się żeby ją postawić w jednym szeregu z prawdziwymi chamami na tej grupie. Oczywiście nie mam tu na myśli Ciebie.

Zamach !!