Zamach !!

Data: 2011-02-08 21:15:32
Autor: u2
Zamach !!
W dniu 2011-02-08 19:32, cyc pisze:
Jest "oczywista oczywistoscia" , ze Kubica nie ulegl zadnemu wypadkowi , tylko ze byl to ewidentny zamach .

A co ty tak się ekscytujesz Żydem ? Przecież ty ich nienawidzisz :)

Data: 2011-02-08 12:29:50
Autor: Antenka
Zamach !!
On 8 Lut, 21:15, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-08 19:32, cyc pisze:

A co ty tak się ekscytujesz Żydem ? Przecież ty ich nienawidzisz :) <

Eeee myślisz, że Robcio jest żydem? To góral z krwi i kości. Wyjątkowo
twarda sztuka ;-)

Antenka

Data: 2011-02-08 21:33:00
Autor: u2
Zamach !!
W dniu 2011-02-08 21:29, Antenka pisze:
A co ty tak się ekscytujesz Żydem ? Przecież ty ich nienawidzisz :) <
Eeee myślisz, że Robcio jest żydem? To góral z krwi i kości. Wyjątkowo
twarda sztuka ;-)

To tłumaczy tę jego żałosną gramatykę :)

Data: 2011-02-08 21:35:20
Autor: u2
Zamach !!
W dniu 2011-02-08 21:33, u2 pisze:
[...]

Chodziło mi robciabiga czyli cycka. A Robert K to ewidentnie krzywy nosek.

Data: 2011-02-08 12:43:03
Autor: Antenka
Zamach !!
On 8 Lut, 21:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> To tłumaczy tę jego żałosną gramatykę :)

Chodziło mi robciabiga czyli cycka. A Robert K to ewidentnie krzywy nosek.

Eee no nie wiem. Faktem jest, że jest klukaty, ale zauważ jakie ma
małe uszki - to nie są uszy kłapoucha z "Nie", czy Mazowieckiego ;-).
Górale też są klukaci :D

Antenka

Data: 2011-02-08 21:44:48
Autor: u2
Zamach !!
W dniu 2011-02-08 21:43, Antenka pisze:
[...]

A jego pilot to też znajomo brzmi  :)

Data: 2011-02-08 12:52:13
Autor: Antenka
Zamach !!
On 8 Lut, 21:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Chodziło mi robciabiga czyli cycka. A Robert K to ewidentnie krzywy nosek.<

A tak, tutaj pełna zgoda! :D

Antenka

Zamach !!