Zamach

Data: 2013-02-24 10:36:00
Autor: leszek niewiadomski
Zamach
Podpadl mi pan Antoni. Byla mowa o helu, bombach prozniowych, magnetycznych, egzekucjach, uprowadzeniu przez UFO, w koncu o trotylu i nitroglicerynie, zeby dojsc do wniosku, ze silniki nawalily. Jak tutka walnal w glebe, to chyba sie wziely i zepsuly? Z nitrogliceryna to byl blad, bo pewnie ktos na pokladzie mial cos na serce, a czego pies nie odkryl. Zostal trotyl.

Skoro pan Antoni zawiodl (co na to jego "fachowcy"?), to internauci dalej draza i pewnie znajda wreszcie przyczyne i sprawce zamachu (logiczne: samolot spadl wiec byl zamach, teraz trzeba znalezc przyczyne i winowajcow).
Najciekawsze wyjasnienie ponizej:

>Brozę ścieło na wysokości 6,66m. To jest dowód udziału Szatana. Jeśli przestawimy litery w nazwisku Putin, to wyjdzie INPUT, co znaczy, że Putin miał w to swój wkład. Jeśli przestawimy te litery inaczej, wyjdzie UN PIT, co dowodzi udziału Narodów Zjednoczonych (UN) i Urzędu Skarbowego (chodzi o PIT). Sposobem działania było podpięcie się pod IP: Putin = Tun(e) IP. A trotyl Byl tam, bo Smoleńsk to w rzeczywistości pierwszy i jedyny udany zamach Brunona K. Myślę że teraz już wszystko wiemy i nikt nie ma wątpliwości.<

ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-02-24 10:39:19
Autor: Przemysław M.
Zamach
Dnia Sun, 24 Feb 2013 10:36:00 +0100, leszek niewiadomski napisał(a):

Podpadl mi pan Antoni. Byla mowa o helu, bombach prozniowych, magnetycznych, egzekucjach, uprowadzeniu przez UFO, w koncu o trotylu i nitroglicerynie, zeby dojsc do wniosku, ze silniki nawalily.

S±dze, że to jeszcze nie koniec teorii bajkowych w wykonaniu PiS.

--
Jarosław Kaczyński o¶wiadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-02-24 12:20:01
Autor: u2
Zamach
W dniu 2013-02-24 10:39, Przemysław M. pisze:
[...]

SÄ…dze, ĹĽe to jeszcze nie koniec teorii bajkowych w wykonaniu PiS.

Bajkowe teorie sa wylacznie tworzone przez Anodine i Millera. A kałecki je chetnie powtarza...-;)

Data: 2013-02-24 17:25:34
Autor: Przemysław M.
Zamach
Dnia Sun, 24 Feb 2013 12:20:01 +0100, u2 aka Kałecki napisał(a):

[...]

Wal się genetyczny paranoiku!

--
"Jedn± z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-24 17:32:03
Autor: u2
Zamach
W dniu 2013-02-24 17:25, Przemysław M. pisze:
[...]

Wal siÄ™ genetyczny paranoiku!

To ze jestes paranoikiem to oczywiste kalecki...-;)

Data: 2013-02-24 17:32:48
Autor: Przemysław M.
Zamach
Dnia Sun, 24 Feb 2013 17:32:03 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Kałecki to jeste¶ ty, genetyczny idiota z odchyleniem paranoidalnym. Wal
się durnowaty bucu! Jezeli nie zaprzestaniesz czepianie się mnie zgłoszę
twoja kandydaturę do abuse.

Data: 2013-02-24 18:00:09
Autor: u2
Zamach
W dniu 2013-02-24 17:32, Przemysław M. pisze:
[...]

Kałecki to jesteś ty, genetyczny idiota z odchyleniem paranoidalnym. Wal
się durnowaty bucu! Jezeli nie zaprzestaniesz czepianie się mnie zgłoszę
twoja kandydaturÄ™ do abuse.

Zglaszaj sobie gdzie chcesz kałecki...-;)

Zamach