Zamach Na Adamowicza – część II

Data: 2019-02-08 10:07:20
Autor: Lord Donald
Zamach Na Adamowicza – część II
Zamach Na Adamowicza - część II

Na wstępie dziękuję za komentarze, informacje, źródła, przemyślenia, wnioski dowodowe oraz linki umieszczone pod częścią pierwszą. Przeczytałem wszystkie. Obejrzałem większość, bo niektóre sam znalazłem wcześniej. Umożliwiły one rozwiązanie zagadki zamachu na Pawła Adamowicza. Oto wniosek końcowy:

https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/zamach-na-adamowicza-czesc-ii?fbclid=IwAR0Yp7DRXst9I0Ir3QhSmuYZm3uVceq2GYdLKYXkYzCsSaJyPrMLekBxMDo

Data: 2019-02-09 09:21:44
Autor: Stokrotka

Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q3jgs7$q07$1gioia.aioe.org...
[...]

Te kartki na scenie są super, i okazało się, że nie w kartkah problem, że się wydało,
że tszeba patszej bardzo szeroko, by wszystko pszewidzieć i scena jest do tego zdecydowanie za mała.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2019-02-09 09:54:16
Autor: u2
W dniu 08.02.2019 o 10:07, Lord Donald pisze:
[...]

za dużo ludzi w to zamieszanych, aby można było sfingować zamach:)

--
George Orwell :

Zamach Na Adamowicza – część II