Zamach Na Adamowicza – część II

Data: 2019-02-09 09:54:16
Autor: u2
Zamach Na Adamowicza – część II
W dniu 08.02.2019 o 10:07, Lord Donald pisze:
Zamach Na Adamowicza - czę¶ć II

Na wstępie dziękuję za komentarze, informacje, Ľródła, przemy¶lenia, wnioski dowodowe oraz linki umieszczone pod czę¶ci± pierwsz±. Przeczytałem wszystkie. Obejrzałem większo¶ć, bo niektóre sam znalazłem wcze¶niej. Umożliwiły one rozwi±zanie zagadki zamachu na Pawła Adamowicza. Oto wniosek końcowy:

https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/zamach-na-adamowicza-czesc-ii

za dużo ludzi w to zamieszanych, aby można było sfingować zamach:)

--
George Orwell :

Zamach Na Adamowicza – część II