Zamach Smoleński

Data: 2010-05-21 16:07:18
Autor: Pistacjusz
Zamach Smoleński
to grubsza sprawa niż większość podejrzewa.
Zaledwie preludium.

Zabić Prezydenta czy przejąć materiały BBNu to można
było osiągnąć dużo mniej spektakularnymi metodami.

Chodziło więc o przejęcie kontroli nad wojskiem i likwidację dowództwa
niedobitego w CASA.

Wniosek jest więc jeden i bardzo prosty.
Komuś się bardzo spieszy.

A wy sie jakimiś powodziamui przejmujecie.

Data: 2010-05-22 01:12:05
Autor: Lorn
Zamach Smoleński
Pistacjusz pisze:
to grubsza sprawa niż większość podejrzewa.
Zaledwie preludium.

Za tydzień może dwa, dowiemy się co mówił głosik w kabinie pilotów na minutę przed katastrofą... :> Spokojnie.

Data: 2010-05-21 16:23:46
Autor: Hans Kloss
Zamach Smoleński
On 22 Maj, 01:12, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Za tydzień może dwa, dowiemy się co mówił głosik w kabinie pilotów na
minutę przed katastrofą... :> Spokojnie.

Uczepili się palikociarze swojej idee fix jak popiół mokrej dupy. A
jeśli się nawet okaże że "głosik" mówi "ląduj dziadu" to jakie to ma
znaczenie?
J-23

Data: 2010-05-22 01:34:36
Autor: Lorn
Zamach Smoleński
Hans Kloss pisze:
[...]

Spokojnie... Tylko sugeruję :> Nie wciskam absurdów niczym PiS-maniacy na siłę uwiarygadniający teorie absurd-spiskowe :>

A jeśli się nawet okaże że "głosik" mówi "ląduj dziadu" to jakie to ma
znaczenie?

;-)

Data: 2010-05-22 01:51:49
Autor: Tytus
Zamach Smoleński

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:ht75af$oo2$1news.onet.pl...
Hans Kloss pisze:
[...]

Nie byloby ich gdyby ludziom przekazano informacje co sie tam na prawde dzialo. Przykladem jest ten slynny juz film, jakby od razu powiedzieli, ze byli tam BOR-owcy i stzrelali, zeby przegonic sovietow to nie byloby domyslow o dobijaniu rannych itp. Ale skoro te fakty byly ukrywane to cos musi byc narzeczy.

Data: 2010-05-22 01:55:27
Autor: Lorn
Zamach Smoleński

Hans Kloss pisze:
[...]

Po miesiącu? :> Nie PiS-matołku... Tak szybko żadne dochodzenie w sprawie katastrofy lotniczej nie wydało pełnego raportu.

[...]

Nie komentuję spiskowych teorii... Z natury rzeczy są okraszone poronionymi założeniami, a emocje krótko po katastrofie górują.

Data: 2010-05-22 03:16:30
Autor: Tytus
Zamach Smoleński

Hans Kloss pisze:
[...]

Porzeba tygodni czy miesiecy, zeby ustalic, ze na miejscu byli BOR-owcy? POjebie?

Data: 2010-05-21 23:51:28
Autor: DJ MC Donald Musk
Zamach Smoleński
Pistacjusz pisze:

> to grubsza sprawa niż większość podejrzewa.
> Zaledwie preludium.

Za tydzień może dwa, dowiemy się co mówił głosik w kabinie pilotów na
minutę przed katastrofą... :> Spokojnie.

laaaaa laaaaaa lllaaaaaaaduuuuuujciieeeeeee. lAAAAaaaaduuuuuujcie
naaaaaaaaatychmiaaaaaastst!

Data: 2010-05-22 01:27:16
Autor: awe
Zamach Smoleński

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ht7407$m6q$2news.onet.pl...
Pistacjusz pisze:
to grubsza sprawa niż większość podejrzewa.
Zaledwie preludium.

Za tydzień może dwa, dowiemy się co mówił głosik w kabinie pilotów na minutę przed katastrofą... :> Spokojnie.
-- -- -- -- -- -- --
tak dlugo trzeba czekac? skrzyneczek nie daja..co oni tam wgrywaja>? lorn ja rozumiem ze ty lewak jak te prosie z ojca a moze dziada na dziada...ale znasz moze slowa ...staniem sie Polakami?
awe

Data: 2010-05-22 01:36:48
Autor: Lorn
Zamach Smoleński
Pistacjusz pisze:
[...]

Do Klicha pytanie :> Ale do tego drugiego... :>

skrzyneczek nie daja..co oni tam wgrywaja>?

Pewnie słowa 'spieprzaj dziadu'

lorn ja rozumiem

Nic nie rozumiesz.

Data: 2010-05-22 11:26:48
Autor: awe
Zamach Smoleński

Pistacjusz pisze:
[...]

-- -- -
lorn ty cieciu malo sie nie udlawilem ze smiechu...musze byc ostrozniejszy bo robisz sie coraz bardziej zabawny
awe

Data: 2010-05-22 14:59:13
Autor: Tytus
Zamach Smoleński

Pistacjusz pisze:
[...]

Mnie tez pisze, ze nic nie rozumiem ale znalazlem rozwiazanie. Zgadzam sie sie z nim we wszystkim i chyba sobie toto dalo siana :)

Data: 2010-05-22 01:49:21
Autor: Tytus
Zamach Smoleński

--

Dowiemy sie jak sprawni sa sovieccy technicy od montazu audio.

Data: 2010-05-22 01:52:21
Autor: Lorn
Zamach Smoleński

Pistacjusz pisze:
[...]

Oskarżasz polskich wysłanników, odczytujących zapis z czarnych skrzynek o działanie na rzecz obcego wywiadu?

Data: 2010-05-22 03:18:51
Autor: Tytus
Zamach Smoleński

Pistacjusz pisze:
[...]

Nie odczytujacych, tylko grzecznie czekajacych co im sovieci laskawie dadza posluchac. A dadza jak zmontuja - proste.

Data: 2010-05-22 15:04:02
Autor: Tomy M.
Zamach Smoleński

Użytkownik "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht7bdu$png$1inews.gazeta.pl...

Nie odczytujacych, tylko grzecznie czekajacych co im sovieci laskawie dadza posluchac. A dadza jak zmontuja - proste.

Dokładnie ...

Tomy M.

Data: 2010-05-22 22:31:57
Autor: HaMMeR
Zamach Smoleński
Pistacjusz pisze:

> to grubsza sprawa niż większość podejrzewa.
> Zaledwie preludium.

Za tydzień może dwa, dowiemy się co mówił głosik w kabinie pilotów na
minutę przed katastrofą... :> Spokojnie.

Wystarczy siegnac do watku Waszego Drogiego Bronislawa nieco wyzej,
pt: 'Klich: nie było nakazu lądowania'
a nie bedziesz musial czekac 'tydzien, dwa...'

Pedzla.., pedzla sie chwytac platfonsy!

Klich: nie było nakazu lądowania

Data: 2010-05-22 15:03:11
Autor: Tomy M.
Zamach Smoleński
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:9ce04712-1974-4702-b0fa-a47c386b7b79p17g2000vbe.googlegroups.com...

Chodziło więc o przejęcie kontroli nad wojskiem i likwidację dowództwa
niedobitego w CASA.

Chodzi mi mocno po głowie że te dwie sprawy
mają wspólny mianownik, nieujawniony do tej
pory.

Nie sądzę że skończy się na tym, będą trupy.
Będa kolejne trupy...

Tomy M.

Zamach Smoleński