Zamach - cel

Data: 2010-04-13 16:26:13
Autor: Pistacjusz
Zamach - cel
Ruska agentura ma teraz otwartą drogę do lokowania swoich ludzi w
polskiej strefie w Afganistanie, tuż pod nosem Amerykanów. W obu
zamachach zgineli ludzie z wysokim security clearance i po West Point,
teraz trzeba będzie ich szybko zastąpić ludźmi niezweryfikowanymi.
Jedyną przeszkodą były archiwa BBN i osoba prezydenta który podpisuje
nominacje. Komorowski nieprzypadkowo został obsadzony na stanowisku
marszałka. Rosja zyskuje bardzo wiele bo oprócz wojskowych zginął też
człowiek skutecznie prowadzący sprawy odszkodowawcze przeciwko Rosji.
PO zyskuje przez eliminację rywali tak więc i Tusk i Putin są zgodnie
zainteresowani ukryciem zamachu.

Data: 2010-04-14 02:04:23
Autor: Tomy M.
Zamach - cel
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:2da2e074-8269-4ba0-957d-707ce75db215v14g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Mieszasz przyczyny ze skutkami.

Czy to że gdy zegar na wieży wybija dwunastą
dokładnie wtedy gdy Twój zegarek ją wskazuje,
może dowodzić tego że jest on przyczyną tego
bicia?

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-13 17:29:20
Autor: Pistacjusz
Zamach - cel
On 14 Kwi, 02:04, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
U ytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:2da2e074-8269-4ba0-957d-707ce75db215v14g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]
>polskiej strefie w Afganistanie, tu pod nosem Amerykan w. W obu
>zamachach zgineli ludzie z wysokim security clearance i po West Point,
>teraz trzeba b dzie ich szybko zast pi lud mi niezweryfikowanymi.
>Jedyn przeszkod by y archiwa BBN i osoba prezydenta kt ry podpisuje
>nominacje. Komorowski nieprzypadkowo zosta obsadzony na stanowisku
>marsza ka. Rosja zyskuje bardzo wiele bo opr cz wojskowych zgin te
>cz owiek skutecznie prowadz cy sprawy odszkodowawcze przeciwko Rosji.
>PO zyskuje przez eliminacj rywali tak wi c i Tusk i Putin s zgodnie

Czy to e gdy zegar na wie y wybija dwunast
dok adnie wtedy gdy Tw j zegarek j wskazuje,
mo e dowodzi tego e jest on przyczyn tego
bicia?

--

Tomy M.www.ansibl.com

Pomiędzy biciem obu zegarów jest związek - musiała zajść ich
synchronizacja.

Data: 2010-04-14 09:51:45
Autor:
Zamach - cel
On Tue, 13 Apr 2010 16:26:13 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

[...]

 jasne. tych 96-ciu minus zaloga moglo powalic rosje na kolana.  zrob sobie baranka.

PO zyskuje przez eliminację rywali

 na smierci brata zyskuje najwiecej prezes PiS. w koncu zostanie
 prezydentem tak jak to kiedys powiedzial giertychowi. trwa medialna
 szopka, ktora ma za zadanie wypchniecie jaroslawa jako "kontynuatora
 dziela swego wielkiego brata". na naszych oczach trwa hucpa !

tak więc i Tusk i Putin są zgodnie zainteresowani ukryciem zamachu.

 kto jest zainteresowany ukryciem rozkazu: "masz ladowac !" ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Zamach - cel