Data: 2011-01-07 17:59:05 | |
Autor: u2 | |
Zamach i dowody | |
... w sumie proste, ale w naszych ubeckich merdiach cisza :
http://www.kuriercodziennychicago.com/Zbrodnia_i_dowody.pdf "Wybuch takiej bomby i tylko takiej, doszczÄtnie rozkawaĹkuje kadĹub - i to na bardzo drobne kawaĹki. SiĹa wybuchu odrzuci teĹź skrzydĹa i ogon samolotu - i te fragmenty âprzekozioĹkujÄ â do gĂłry nogami. ZostanÄ teĹź odrzucone na odlegĹoĹÄ kilkudziesiÄciu metrĂłw od kadĹuba. To samo stanie siÄ z kabinÄ pilotĂłw, chyba Ĺźe bomba byĹa umieszczona blisko kabiny - wtedy z kabiny nic nie zostanie. W dodatku siĹa wybuchu rozniesie szczÄ tki na powierzchni o niespotykanej w katastrofach lotniczych szerokoĹci i na obszarze o powierzchni zbliĹźonej do kwadrata. I dokĹadnie tak jest. No i oczywiĹcie - w samolocie praktycznie nikt nie ma szansy przeĹźyÄ. Obiektywnie nikĹÄ szansÄ majÄ jedynie osoby w czÄĹci kadĹuba najbliĹźej ogona, i to tylko w takim samolocie jak prezydencki Tu-154M. Salon prezydenta znajdowaĹ siÄ bowiem tuĹź przy ogonie i wchodziĹo siÄ do niego przez odrÄbny salon ministrĂłw. To sÄ jakieĹ przeszkody dla rozprzestrzeniania siÄ gazu, ale jest to obiektywnie szansa bardzo nikĹa. Nie ma teĹź duĹźej szansy na poĹźar benzyny w zbiornikach w skrzydĹach samolotu, bo ciĹnienie wybuchu âwypchnieâ benzynÄ na zewnÄ trz, a samÄ gĹĂłwnÄ kulÄ ognia ciĹnienie wybuchu zaraz zgniecie. Ot, gdzieĹ tam w trawie jakieĹ maĹe poletka skropione rozbryzganÄ benzynÄ mogÄ siÄ tliÄ... Wybuch bÄdzie teĹź doskonale widoczny na zdjÄciach wykonanych przez satelitÄ amerykaĹskiego monitorujÄ cego ten region zgodnie z porozumieniami podpisanymi przez USA z Sowietami, a potem RosjÄ , o satelitarnej kontroli porozumieĹ o ograniczeniu zbrojeĹ... Nie obserwowaĹem tej wizyty, ale miaĹem sygnaĹy, Ĺźe Radkowi Sikorskiemu Amerykanie zaproponowali te zdjÄcia, pytajÄ c czemu Polska nie poprosiĹa o pomoc NATO w sprawie Ĺledztwa odnoĹnie przyczyn âkatastrofyâ. Ten ostatni zaperzyĹ siÄ, Ĺźe Polska Ĺźadnych zdjÄÄ nie chce (tak mi powiadano) - bo byĹ to bĹÄ d pilota. (OczywiĹcie wszelkie media, w tym polonijne, gdzie ubole i razwiedka majÄ wpĹywy, teraz publikujÄ artykuĹy, jak to zmÄczeni piloci siÄ mylÄ , i to na caĹym Ĺwiecie. I jacy sÄ przepracowani... Sam widziaĹem taki tekst w chicagowskim âMonitorzeâ). And last but not least. Tylko bomba izowolumetryczna wybucha w takim specyficznym âdwutakcieâ. SÄ to akustycznie dwa oddzielne wybuchy - bo gwaĹtownie rozprÄĹźajÄ cy siÄ gaz powoduje pierwsze âboomâ, po ktĂłrym zaraz nastÄpuje wĹaĹciwy, nastÄpny wybuch. I to dokĹadnie sĹyszaĹ Ĺwiadek SĹawomir WiĹniewski, montaĹźysta TVP, ktĂłry akurat jechaĹ samochodem na lotnisko nagrywaÄ lÄ dowanie Prezydenta i towarzyszÄ cej mu âekipyâ. Dwa wybuchy, niezbyt gĹoĹne, po czym niewielkÄ , zaraz stĹumionÄ kulÄ ognia... I dokĹadnie to do kamery âna gorÄ coâ powiedziaĹ... Wnioski Oni zginÄli strasznÄ ĹmierciÄ . I tylko ten kto wiedziaĹ, Ĺźe na pokĹadzie jest bomba i jaka mĂłgĹ zamieĹciÄ wpis na stronach internetowych Gazety Wyborczej o godzinie 8:38:00, Ĺźe prezydencki samolot miaĹ âwypadekâ i Ĺźe nikt nie przeĹźyĹ. Przypomnijmy, Ĺźe dokĹadna godzina âkatastrofyâ to 8:39:54 sek. (Wszystko w przeliczeniu na czas polski, czyli Ĺrodkowoeuropejski.) A takÄ bombÄ moĹźna byĹo zamontowaÄ w tym samolocie tylko w Warszawie... I ktoĹ, kto wiedziaĹ, co wybuchnie i z jakim skutkiem, mĂłgĹ robiÄ taki wpis, gdy ten samolot jeszcze prawie 2 minuty leciaĹ... A dowĂłd, na godzinÄ âkatastrofyâ jest rĂłwnieĹź niezbity, nasz Tu-154M ĹciÄ Ĺ skrzydĹem liniÄ energetycznÄ i dokĹadnie o godz. 8:39:50 sek. Na osiedlu mieszkaniowym przylegĹym do lotniska zgasĹo ĹwiatĹo... Cóş, Michnika zgubiĹa tu pycha - chciaĹ byÄ koniecznie pierwszy, ktĂłry âpuĹci newsaâ w Ĺwiat! BombÄ musiano umieĹciÄ w Warszawie... Ale co z tego wynika - z tym Ĺźe chĹodno i bez emocji, ale z poprawnÄ logikÄ - w nastÄpnym odcinku p.t. âKomu bije dzwon?â A wynika wiele i waĹźnego..." |
|
Data: 2011-01-07 09:43:16 | |
Autor: robertbig | |
Zamach i dowody | |
On 7 Sty, 17:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. w sumie proste, ale w naszych ubeckich merdiach cisza : Agenciku STRTFOR. Miałem cie za wielokrotnie madrzejszego. A tyś zwyczajny debil.Głupek jakich naprawde mało. Poza tym wszelkie techniczne zagadnienia są ci całkowicie obce. Twój rodzaj głupoty , nasuwa mi nawet podejrzenie ,ze jesteś głupia baba. Zamieścić taki gniot. Taki bełkot pseudo techniczny . Mógł tylko kompletny idotka ! Skompromitowałaś sie U2 dokumentnie. Masz zakuty łeb , zrobiony z 5mm blachy. Z tej od TU 154 LOL Bełkot najebanego jest strawniejszy niz ten gniot. Jakis ty głupi !!!! ? Boszzz...... |
|
Data: 2011-01-07 18:11:44 | |
Autor: Hans Kloss | |
Zamach i dowody | |
On 7 Sty, 18:43, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:
Poza tym wszelkie techniczne zagadnienia są ci całkowicie obce.Technicznie to ty jesteś debilniętym pedrylem, niezdolnym do niczego oprócz opluwania i obsrywania. Wypierdalaj zatem. J-23 |
|
Data: 2011-01-07 23:56:49 | |
Autor: robertbig | |
Zamach i dowody | |
On 8 Sty, 03:11, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 7 Sty, 18:43, robertbig <robert...@wp.pl> wrote: Och ! Urazony kochanek ! Przepraszam. Co prawda podtrzymuje swoje zdanie o debilizmie U2. Ale rozumien ,ze bezzebny ryj "bardzo ci pasi. Jedno sprostownie . W/g dziadów z Jackowa. Zakute łby robi sie z !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UWAGA 5 CENTYMETROWEJ !!!!!!!!!!!!!!! BLACHY !!!!!!!!!!!!!! Wynik duzo lepszy niz taki transporter opancerzony amerykański M111 ,albo ruskie BMP1 |
|
Data: 2011-01-07 18:46:10 | |
Autor: u2 | |
Zamach i dowody | |
W dniu 2011-01-07 18:43, robertbig pisze:
Agenciku STRTFOR A po polsku debilu nie umiesz ? :) |
|
Data: 2011-01-07 10:03:42 | |
Autor: robertbig | |
Zamach i dowody | |
On 7 Sty, 18:46, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-01-07 18:43, robertbig pisze: Precz , precz debilu . Z daleka odemnie . Nie zblizaj sie do mnie ! Nie odzywaj. Nie odpowiadaj. Boje się zarazic od ciebie chocby promilem ,twojej głupoty. |
|
Data: 2011-01-07 19:05:26 | |
Autor: u2 | |
Zamach i dowody | |
W dniu 2011-01-07 19:03, robertbig pisze:
Z daleka odemnie Aleś ty głupi, jak na debila przystało :) |
|
Data: 2011-01-07 19:17:00 | |
Autor: pluton | |
Zamach i dowody | |
Oni zginęli straszną śmiercią. I tylko ten kto wiedział, że na pokładzie Powiesic admina gazety wyborczej! -- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online Nullification |
|
Data: 2011-01-07 19:21:05 | |
Autor: u2 | |
Zamach i dowody | |
W dniu 2011-01-07 19:17, pluton pisze:
Powiesic admina gazety wyborczej! Mam nadzieję, że merdialne specsłużby czytają twoje wypociny i zauważą twój wpis wypierdku :) |
|
Data: 2011-01-08 02:24:18 | |
Autor: Krzysiek | |
Zamach i dowody | |
Hallo,
"u2" schrieb im Newsbeitrag news:4d27465b$0$2460$65785112news.neostrada.pl... .. w sumie proste, ale w naszych ubeckich merdiach cisza :[...] mialbym takie pytanie: jak nalezy rozumiec stwierdzenie, ze dokladnie tym samym samolotem lecial marszalek Ustinow, skoro samolot wyprodukowany byl w 1990 r., a Ustinow wyciagnal kopyta w 1984?? MFG Krzysiek -- Krzysztof Swierczynski krzysiek_@arcor.de |
|
Data: 2011-01-08 06:58:36 | |
Autor: MH | |
Zamach i dowody | |
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
... w sumie proste, ale w naszych ubeckich merdiach cisza :======================= O ja cie nie pier..lę !! "Artykuł" pisany przez kmiota , który jeszcze angielskiego się dobrze nia nauczył , a polskiego już nie umie. I stąd powstaje tajemnicze określenie "bomba izowolumetryczna". "Bomba" , wiadomo o co chodzi. A cóż to do Pani Nędzy znaczy to izowolucośtam... Zupełnie nieistotne !! Ważne , by było niezrozumiałe , mądrze brzmiało i .. byleby buraki się tym podnieciły. Pisiorskim cymbałom podaję : chodzi tu o przemianę gazową , zwaną po polskiemu IZOCHORYCZNĄ (po angielsku poprawna nomenklatura jest podobna (isochoric process))!! Czego tu już nie wymyślaliście ?! TU-154 złapany na liny przez helikopter , impuls EM , MEACONING , sztuczna mgła , otrucie pilotów , dobijanie ocalałych , zamiana ciała prezia w trumnie (sugestia brata) , loty cywilne/rejsowe/wojskowe a teraz bomba !! I za każdym razem jest to OCZYWISTE !! Tymczasem , "incydent gruziński" , "postawienie się Protasiuka" przed owym feralnym lotem (niestety zbyt słabe) , wrzasków TAWS'a (TERRAIN AHEAD ,PULL UP) , "jak nie wyląduję to.." , to dla cymbałów nie ma znaczenia.. Muszą uzyskać właściwą odpowiedź !! Załóżmy jednak , że był to zamach.. Pytanie : kto , dlaczego właśnie tam , no i do Pani Nędzy PO CO ??!! MH -- |
|
Data: 2011-01-08 00:26:37 | |
Autor: robertbig | |
Zamach i dowody | |
On 8 Sty, 07:58, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Chodzi oczywiście o rozbijanie jakichkolwiek kontaktów Polski z Rosja. Na polecenie i za kase tych ,którzy z Rosja handluja "w najlepsze " . Zawsze jak tylko zwęszatam kase. My jestesmy tylko ich klientami i zwierzetami roboczymi. "Dbaja" o to ,zeby im przynosic zyski , a nie jakies sobie czy Rosji. Instytucjie zangazowe w polityke gospodarcza USA , to głownie CIA. Która w Polsce nawet oficjalnie ,jest rozbudowana do absurdu. Zreszta powiedzenie mówi -Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę. Przeciez to w sumie proste. A im nasza nienawiśc do ruskich bedzie bardziej absurdalna. Tym lepiej. |
|
Data: 2011-01-08 10:58:00 | |
Autor: A. Filip | |
Zamach i dowody | |
robertbig <robertbig@wp.pl> pisze:
On 8 Sty, 07:58, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote: W kaĹźdym *normalnym* kraju po "wiecznym lÄ dowaniu" gĹowy paĹstwa w "Ĺrednio przyjaznym kraju" miaĹoby to (negatywny) wpĹyw na stosunki z tym paĹstwem no chyba Ĺźeby siÄ nie byĹo zupeĹnie do czego przyczepiÄ. Jest siÄ do czego czepiaÄ po "stronie rosyjskiej" *nawet* jeĹli za podstawowÄ /gĹĂłwnÄ przyczynÄ uzna siÄ zbyt niskie zejĹcie samolotu/pilotĂłw poniĹźej puĹapu na ktĂłrym powinien byÄ widoczny pas startowy z ocenÄ obiĹźonego puĹapu na podstawie radiowysokoĹciomierza (jar przed lotniskiem). Przy czy jeĹli winni sÄ "zasadniczo piloci" a nie ruscy to dlaczego do [...] min. Klich (PO) nie zostaĹ *dawno* wykopany w ramach politycznej odpowiedzialnoĹci? -- Andrzej Adam Filip : Ĺwiat jaki jest kaĹźdy widzi (inaczej). Pycha rozsadza czĹowieka bardziej niĹź poĹźywienie. -- Chryzyp z Soloj (ok. 280-206 p.n.e.) |
|
Data: 2011-01-08 03:46:46 | |
Autor: Hans Kloss | |
Zamach i dowody | |
On 8 Sty, 10:58, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
Przy czy jeśli winni są "zasadniczo piloci" a nie ruscy"Zasadniczo" to piloci są naprowadzani z ziemi zarówno przez kontrolera lotu na podstawie wskazań jego radaru jak i przez urządzenia lotniskowe (tu: tzw. radiolatarnie). W warunkach ograniczonej widoczności przekazanie fałszywych danych z ziemi może skutkować tak jak 10 kwietnia. Na szczęście (?) zarówno sygnały radiolatarni jak i komendy kontrolera naziemnego sa rejestrowane przez pokładowe urządzenia rejestrujące parametry lotu samolotu- DLACZEGO STRONA POLSKA NIE JEST W ICH POSIADANIU ani nawet w posiadaniu wiernych kopii danych z ww urządzeń rejestrujących można się jedynie domyślać i nie jest to specjalnie trudne. A "wina pilotów" (oczywiście nie mam tu na myśli pilotów sterujących maszyną) jest bezsporna- lot na terenie wroga z takimi pasażerami na pokładzie powinien być uznany za manewr wysokiego ryzyka i odpowiednio zabezpieczony przez SS łącznie z ich nadzorem nad załogą i odpowiednimi instrukcjami dla niej. Nad Gruzją zachowanie procedur bezpieczeństwa było możliwe, nad Smoleńskiem nie- trzeba koniecznie wyjaśnić z jakiego powodu. J-23 |
|
Data: 2011-01-08 04:04:18 | |
Autor: robertbig | |
Zamach i dowody | |
On 8 Sty, 12:46, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
lot na terenie wroga z takimi pasażerami na Patrz Pan. To jednak mamy wojne z Rosja |
|
Data: 2011-01-08 04:30:21 | |
Autor: Hans Kloss | |
Zamach i dowody | |
On 8 Sty, 13:04, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:
Patrz Pan. Faktycznie nowość, mamy ja przecież zaledwie od 200 lat. Gównozjadzie. J-23 |
|
Data: 2011-01-08 05:09:49 | |
Autor: robertbig | |
Zamach i dowody | |
On 8 Sty, 13:30, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 8 Sty, 13:04, robertbig <robert...@wp.pl> wrote: S niemcamy rófniesz walczym od 200 lat ??? |
|
Data: 2011-01-08 14:29:12 | |
Autor: u2 | |
Zamach i dowody | |
W dniu 2011-01-08 14:09, robertbig pisze:
S niemcamy rófniesz walczym od 200 lat ??? Dłużej przygłupku. :) |
|
Data: 2011-01-08 08:45:57 | |
Autor: robertbig | |
Zamach i dowody | |
On 8 Sty, 14:29, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-01-08 14:09, robertbig pisze: Kondonie . Odejdz bo smierdzisz stara sperma iii ... głupota |
|
Data: 2011-01-08 17:47:02 | |
Autor: u2 | |
Zamach i dowody | |
W dniu 2011-01-08 17:45, robertbig pisze:
Odejdz bo smierdzisz stara sperma To nie wal konia debilu :) |
|
Data: 2011-01-08 11:17:47 | |
Autor: robertbig | |
Zamach i dowody | |
On 8 Sty, 17:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-01-08 17:45, robertbig pisze: Pacz Pan. Debil U2 umie pisać a nie umie czytac ( na pewno ze zrozumieniem) |
|
Data: 2011-01-08 21:15:09 | |
Autor: u2 | |
Zamach i dowody | |
W dniu 2011-01-08 20:17, robertbig pisze:
To nie wal konia debilu :)Pacz Pan. Znowu walisz konia debilu :) |
|
Data: 2011-01-08 15:43:42 | |
Autor: Anatol | |
Zamach i dowody | |
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:3e63f3e0-c7a8-4b90-bbbd-d65ea026f753z9g2000yqz.googlegroups.com... On 8 Sty, 10:58, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote: Przy czy jeśli winni są "zasadniczo piloci" a nie ruscy Dlatego w warunkach tak ograniczonej widoczności w ogóle nie można podejmować próby lądowania na lotnisku wyposażonym tylko w bezkierunkowe radiolatarnie i stary ruski, analogowy radar RSP-6/M2 pozwalający kontrolować wysokość do 150-200 m : http://vzrto.ru/services/19.html Do naprowadzania przy widocznosci kilkudziesięciu metrów służy system ILS, co najmniej kategorii 3b, którego nie ma nawet na Okęciu (dopiero w styczniu 2010 zainstalowano tam ILS kategorii 2, który umożliwia bezpieczne lądowanie przy widoczności min 400 m, a tylko 10 lotnisk w Polsce posiada też ILS kategorii 1 umożliwiających lądowanie przy widoczności 800 m czyli o wiele za mało dla warunków ze Smoleńska). http://www.heading.pata.pl/ils1.htm http://www.travelmaniacy.pl/artykul,warszawskie_okecie_doczekalo_systemu_ils_wyzszej_kategorii,995,1,0.html Anatol |
|
Data: 2011-01-08 07:08:51 | |
Autor: Hans Kloss | |
Zamach i dowody | |
On 8 Sty, 15:43, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:
\ Do naprowadzania przy widocznosci kilkudziesi ciu metr w Zgodnie z zeznaniami niejakiego Plusnina złożonymi w dniu katastrofy " podczas pierwszej rozmowy z załogą Tu-154 o 8.24 celowo zaniżył widoczność z 800 do 400 metrów. Tłumaczył, że chciał zniechęcić Polaków do lądowania." Z rozpoznania pilotów polskiego JAK-a obecnych na lotnisku, z którymi rozmawiała tuż przed lądowaniem załoga Tu, widoczność absolutnie nie wykluczała podejścia. W jakim celu powtarzasz więc sowieckie brednie o "kilkudziesięciu metrach widoczności", płacą ci za to czy robisz to z własnej inicjatywy (czytaj z platfonsizmu i głupoty)? J-23 |
|
Data: 2011-01-08 08:55:36 | |
Autor: robertbig | |
Zamach i dowody | |
On 8 Sty, 16:08, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 8 Sty, 15:43, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote: Cytat z filmu Mgła. Mówia urzednicy kancelari Prezydenta Lecha Kaczyńskiego "Była tam straszna mgła" |
|
Data: 2011-01-08 15:20:31 | |
Autor: obserwator | |
Zamach i dowody | |
Anatol
Matactwa, ginace dokumenty, fabrykowanie bezpodstawnych oskarzen w stosunku do ludzi ktorzy nie moga sie bronic, bo juz nie ma ich wsrod zywych... itp, itd - o czym moze swiadczyc? Tak juz nawet na chlopski rozum i logike? O niewinnosci czy u ukrywaniu i zacieraniu sladow przestepstwa? I na dodatek kto w tym uczestniczy? Podobno polski rzad. Mozna zrozumiec, ze tak postepuje strona rosyjska, ale jesli tak postepuje rzad, to na pewno to nie jest rzad polski !! Jesli bronisz takiego rzadu, to kim jestes, Anatolu?? -- |
|
Data: 2011-01-08 16:30:53 | |
Autor: A. Filip | |
Zamach i dowody | |
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> pisze:
On 8 Sty, 15:43, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote: Jak rozumiem widocznoĹÄ *w poziomie* po tej poczÄ tkowej "niedokĹadnoĹci" siÄ pogorszyĹa? To zaniĹźenie moĹźna uznaÄ za "przyczyniajÄ ce siÄ do katastrofy" po uprawdopodobnieniu Ĺźe zaĹoga przestaĹa "braÄ naleĹźycie powaĹźnie" *późniejsze* raporty o pogodzie/widocznoĹci (uznaĹa Ĺźe to *teĹź* "Ĺciemy"). Z rozpoznania pilotĂłw polskiego JAK-a obecnych na lotnisku, z ktĂłrymi Z jakim puĹapem decyzji o zaniechaniu lÄ dowania? Jak rozumiem obecna linia "obwiniania podwĹadnych min. Klicha (PO)" mĂłwi o obniĹźeniu puĹapu decyzyjnego (puĹapu z ktĂłrego powinien byÄ widoczny pas) i wyznaczaniu tego puĹapu na podstawie radiowysokoĹciomierza a tam jest jar przed pasem przy podejĹciu z tej strony. W jakim celu powtarzasz wiÄc sowieckie brednie o "kilkudziesiÄciu Wystarczy Ĺźe pisze o widocznoĹci *w pionie* a ty o widocznoĹci w poziomie. -- Andrzej Adam Filip : Ĺwiat jaki jest kaĹźdy widzi (inaczej). Gdy siÄ jutro drzewo zĹuszczy, nie zabraknie puszczy. -- PrzysĹowie ĹuĹźyckie (pl.wikiquote.org) |
|
Data: 2011-01-08 07:51:57 | |
Autor: Hans Kloss | |
Zamach i dowody | |
On 8 Sty, 16:30, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
Wystarczy że pisze o widoczności *w pionie* a ty o widoczności wCiekawym skąd ma dane o owej "widoczności w pionie"? Btw. właśnie znalazłem info że Plusnin ostatnio poprawił swoje zeznania- tak naprawdę widoczność była nie 800 tylko 1000, domyślam sie że "pozioma". Jaka była NAPRAWDĘ to być może mogłyby rozstrzygnąć amerykańskie zdjęcia satelitarne. Które gnój i platfons Apfelbaum (primo voto sikorski) uznał za zbędne, bo przecież winnych katastrofy on i jemu podobni znali już 5 minut po rozbiciu się samolotu i żadne śledztwo nie jest im tu do niczego potrzebne. Zabawne że wciskając swoje brednie i ciemnoty platfonscy sowieciarze milcząco zakładają całkowity brak u polskich pilotów (wszystkich trzech!) cechy, która ma chyba każde żywe stworzenie- instynktu samozachowawczego. Uwierzyć w to może chyba tylko skończony bęcwał. J-23 |
|
Data: 2011-01-08 16:34:24 | |
Autor: Anatol | |
Zamach i dowody | |
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:3e9c1499-610e-4734-9e87-cefd49cacb32u3g2000vbj.googlegroups.com... On 8 Sty, 15:43, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote: \ W jakim celu powtarzasz więc sowieckie brednie o "kilkudziesięciu Na takiej podstawie że załoga uruchomiła procedurę odejścia na wysokości 20 m - co oznacza że dopiero wtedy zobaczyła ziemię lub drzewa. Gdyby piloci widzieli ją z odległości chociaż 400 m to przerwaliby obniżanie znacznie wcześniej - przy założeniu że nie mieli planów kasacji maszyny wraz z pasażerami. Przy widoczności 400m w Polsce można od niedawna lądować tylko na Okęciu. Anatol |
|
Data: 2011-01-08 08:00:04 | |
Autor: Hans Kloss | |
Zamach i dowody | |
On 8 Sty, 16:34, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:
Na takiej podstawie e za oga uruchomi a procedur odej cia na wysoko ci 20 Skąd ta informacja? Btw pocieszna musiała być w takim razie ta mgła smoleńska. Widoczność w poziomie- kilometr, widoczność w pionie-20 metrów. Taka baaardzo mocno anizotropowa mgła. J-23 |
|
Data: 2011-01-08 17:03:37 | |
Autor: A. Filip | |
Zamach i dowody | |
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> pisze:
On 8 Sty, 16:34, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote: To siÄ nazywa "bardzo niska podstawa chmur" *kiedy wystÄpuje* :-) -- Andrzej Adam Filip : Ĺwiat jaki jest kaĹźdy widzi (inaczej). KrĂłl bez doradcĂłw nie bÄdzie rzÄ dziĹ nawet roku. -- PrzysĹowie abisyĹskie (pl.wikiquote.org) |
|
Data: 2011-01-08 14:54:54 | |
Autor: obserwator | |
Zamach i dowody | |
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a): (...)
proszenie nie prowadzic az tak nachalnej dezinformacji. W tej chwili tego typu domniemania, nie maja zadnego sensu. Sam fakt przekazania sledztwa w rece Putina, jest dowodem wystarczajacym na to, aby podejrzewac Tuska & spolka, o zdrade narodowa. Piszac tego typu teksty, pokazujesz kogo popierasz: ZDRAJCOW i kolaborantow kremlowskich. -- |
|
Data: 2011-01-08 16:18:06 | |
Autor: A. Filip | |
Zamach i dowody | |
" obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> pisze:
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisaĹ(a): (...) ByÄ moĹźe (a moĹźe i zapewne) Ĺledztwa *na suwerennym terytorium Rosji* nie daĹoby siÄ przeprowadziÄ pod "Polskim przewodem" ale brak jakiejkolwiek powaĹźniejszej prĂłby uzyskania tego w sytuacji "zejĹcia" gĹowy paĹstwa dla mnie jest *zbrodniÄ * zaniechania. To jest sytuacja aĹź tak nietypowa/niecodzienna Ĺźe brak nawet *prĂłby* stworzenia precedensu jest po prostu ĹźenujÄ cy. -- Andrzej Adam Filip : Ĺwiat jaki jest kaĹźdy widzi (inaczej). Jednym z najwiÄkszych bĹÄdĂłw jest sÄ dzenie programĂłw politycznych i rzÄ dowych na podstawie ich zamiarĂłw, a nie rezultatĂłw. -- Milton Friedman (1912-2006) [pl.wikiquote.org] |
|
Data: 2011-01-08 17:44:42 | |
Autor: u2 | |
Zamach i dowody | |
W dniu 2011-01-08 15:54, obserwator pisze:
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a): (...) Bo czerwony Tolek nie cytuje artykułu przeze mnie przytoczonego tylko dezinformuje, to jego zadanie jako bandziora z pełobandy. Jak wynika z przytoczonego artykułu piloci spróbowali lądowania kiedy zorientowali się, że to jest zamach. |
|
Data: 2011-01-08 20:41:36 | |
Autor: Anatol | |
Zamach i dowody | |
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d28947c$0$2440$65785112news.neostrada.pl... Jak wynika z przytoczonego artykułu piloci spróbowali lądowania kiedy Tzn. zamachowiec-samobójca był w środku czy też zamach był z zewnątrz samolotu ? W tym drugim przypadku załoga powinna zaalarmować wszelkie możliwe służby - w tym lotnisko - w celu zabezpieczenia jak najszybszej pomocy medycznej czy straży pożarnej. Załoga była w stałym kontakcie radiowym czyli z łącznością nie było problemu. Anatol |
|
Data: 2011-01-08 20:34:05 | |
Autor: obserwator | |
Zamach i dowody | |
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
Tzn. zamachowiec-samobójca był w środku czy też zamach był z zewnątrz samolotu ? znowu dezinformujesz i wymyslasz jakiegos zamachowce-samobójce ktory był w środku ? tak postepuja dokladnie sowieccy dezinformatorzy. Czlowiek ktory czuje sie Polakiem, nigdy nie bedzie stawal po stronie wroga i probowal go na dodatek bronic. Gdybys znalazl sie w ogniu walki przeciwko wrogowi ktory napadl na Polske, to wbilbys noz w plecy swojemu rodakowi, ktoremu juz wczesniej zadano powazne rany? Dlaczego wiec tak postepujesz? Czujesz sie bardziej zwiazany z Kremlem, bo nawet nie z Rosjanami, ktorzy rowniez uwazaja, ze to byl zamach - anizeli z Polakami? W tym drugim przypadku załoga powinna zaalarmować wszelkie możliwe służby - w tym lotnisko - w celu zabezpieczenia jak najszybszej pomocy medycznej czy straży pożarnej. Załoga była w stałym kontakcie radiowym czyli z łącznością nie było problemu. a skad wiesz czy zaloga miala stala bezproblemowa lacznosc? Przeciez stenogram przekazany przez MAK jest sfabrykowany. Brak w nim kilku waznych sekund w pewnych partiach, a jakim cudem dodano do niego kilkanascie minut? Nawet strona rosyjska sie oburzyla na manipulacje stenogramem przez strone polska i w ten sposob dala kopa w doope glupiemu Donkowi. -- |
|
Data: 2011-01-08 21:17:13 | |
Autor: u2 | |
Zamach i dowody | |
W dniu 2011-01-08 20:41, Anatol pisze:
Jak wynika z przytoczonego artykułu piloci spróbowali lądowania kiedy Przeczytaj Tolek, a potem pisz. A ty zawsze robisz odwrotnie. Tka ciebie nauczyli w pełobandzie ? :) |
|
Data: 2011-01-08 20:53:13 | |
Autor: Anatol | |
Zamach i dowody | |
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ig9trt$8r3$1inews.gazeta.pl... Piszac tego typu teksty, pokazujesz kogo popierasz: ZDRAJCOW i kolaborantow To wg źródeł narodowo-patriotycznych jaki typ radaru był na lotnisku w Smoleńsku oraz jakie są standardy systemu ILS i wyposażenie polskich lotnisk ? Anatol |
|
Data: 2011-01-08 16:13:04 | |
Autor: A. Filip | |
Zamach i dowody | |
"Anatol" <c355@usuntowp.pl> pisze:
UĹźytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisaĹ w wiadomoĹci Ty piszesz (jak rozumiem) o standardach dla (pasaĹźerskiego) lotnictwa cywilnego w warunkach spoza sytuacji ala "skoĹczyĹo mi siÄ paliwo". Ja uznaje Ĺźe te standardy obowiÄ zujÄ w przypadku tego lotu dopĂłki ktoĹ wĹasnym imieniem i nazwiskiem nie podpisze siÄ pod oĹwiadczeniem Ĺźe *w tym locie* miaĹy prawo obowiÄ zywaÄ/obowiÄ zywaĹy inne standardy. P.S. To byĹo "tak dla uĹciĹlenia" bo kwestii SmoleĹsk-2010 zbyt wiele gra siÄ "(subtelnymi lub nie) niedopowiedzeniami". -- Andrzej Adam Filip : Ĺwiat jaki jest kaĹźdy widzi (inaczej). Do Ĺźywego nie uĹmiechnie siÄ, po umarĹym nie zapĹacze. -- PrzysĹowie azerskie (pl.wikiquote.org) |
|
Data: 2011-01-08 16:45:31 | |
Autor: Anatol | |
Zamach i dowody | |
UĹźytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:vjjtslnt08+B18@terrell.huge.strangled.net... http://www.heading.pata.pl/ils1.htm To sÄ minimalne standardy bezpieczeĹstwa - jeĹźeli ktoĹ je ignoruje to jednoczeĹnie akceptuje niebezpieczeĹstwo i wszelkie konsekwencje z tego wynikajÄ ce (tak samo jak przy przejeĹźdzaniu na czerwonym, czy wyprzedzaniu na linii ciÄ gĹej). Fakty sÄ takie Ĺźe zaĹoga prĂłbowaĹa wylÄ dowaÄ w miejscu gdzie nie byĹo pĹyty lotniska czyli w ogĂłle nie widziaĹa powierzchni ziemi na ktĂłre chciaĹa wylÄ dowaÄ - bez systemu naprowadzania ILS kat. 3 takie lÄ dowanie caĹkowicie na Ĺlepo to czysty hazard. Anatol |
|
Data: 2011-01-08 16:11:06 | |
Autor: obserwator | |
Zamach i dowody | |
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a): (...)
zaloga tak laduje jak ja naprowadza wieza. Poza tym ty w ogole nie odpowiadasz i nie ragujesz na pytania ktore ci nie pasuja, a zamieszczasz kolejny raz teksty, ktore maja charakter dezinformacyjny i zupelnie nie odpowiadaja faktom. A moze uda ci sie wytlumaczyc, dlaczego oredzie Komorowskiego, ktore wyglosil po katastrowfie, bylo wrzucone do sieci o godz. 5:57 rano przed katastrofa w 10.04.20010 ? Sledztwo na ten temat zostalo przeprowadzone w sieci przez dociekliwych Polakow, ale nikt, nawet np. taka aktywna w gnojeniu PiS i Kaczynskih, - GW, jakos sie tym sledztwem nie zaiteresowala. http://www.youtube.com/watch?v=bynt3f9XWR8 Tak sie spieszylo Komorowskiemu do otworzenia szuflad z tajnym aneksem do raportu WSI? -- |
|
Data: 2011-01-08 20:36:33 | |
Autor: Anatol | |
Zamach i dowody | |
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iga2aq$m5o$1inews.gazeta.pl... Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a): Na tym lotnisku wieża mogła tylko naprowadzić na pozycję do podejścia do lądowania - do wysokości ok. 150-200 m wg specyfikacji radaru. Naprowadzanie bezpośrodnio na płytę pasa lotniska (czyli dla widoczności = 0) umożliwia dopiero system ILS w najwyższej kategorii IIIc oraz wyposażenie samolotu spełniające standardy ILS cat IIIc (chyba musi do tego precyzyjny autopilot który automatycznie przeprowadzi całe lądowanie) bez tego naprowadzanie od wysokosci 150 m jest możliwe wyłącznie podstawie bezpośredniej obserwacji wzrokowej pilota. Na Okęciu system ILS cat II umożliwa naprowadzanie do wysokości 61 m i przy widoczności poziomej 400 m (czyli takiej odległości od pasa lądowania) - cała resztę musi wykonać samodzielnie pilot na podstawie własnej obserwacji - jeżeli na wysokości 61 m nie widzi pasa musi odstąpić od lądowania. Poza tym ty w ogole nie odpowiadasz Tzn. jakie konkretnie tekst, gdzie konkretnie było wrzucone i skąd to wiadomo ? Jeżeli są na to dowody - choćby zeznania świadków - to można sprawę zgłosić bezośrednio do prokuratury lub zlożyć przeciwko panstwu pozew cywilny do sądu. Czy są takie zgłoszenia/pozwy ? Anatol |
|
Data: 2011-01-08 20:06:46 | |
Autor: obserwator | |
Zamach i dowody | |
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
> zaloga tak laduje jak ja naprowadza wieza. Na tym lotnisku wieża mogła tylko naprowadzić na pozycję do podejścia do lądowania - do wysokości ok. 150-200 m wg specyfikacji radaru. Naprowadzanie bezpośrodnio na płytę pasa lotniska (czyli dla widoczności = 0) umożliwia dopiero system ILS w najwyższej kategorii IIIc oraz wyposażenie samolotu spełniające standardy ILS cat IIIc (chyba musi do tego precyzyjny autopilot który automatycznie przeprowadzi całe lądowanie) bez tego naprowadzanie od wysokosci 150 m jest możliwe wyłącznie podstawie bezpośredniej obserwacji wzrokowej pilota. Na Okęciu system ILS cat II umożliwa naprowadzanie do wysokości 61 m i przy widoczności poziomej 400 m (czyli takiej odległości od pasa lądowania) - cała resztę musi wykonać samodzielnie pilot na podstawie własnej obserwacji - jeżeli na wysokości 61 m nie widzi pasa musi odstąpić od lądowania. skad zaczernales te informacje? Podaj ich zrodlo. Napisz tez, na jakiej podstawie juz w dniu katastrofy przekazano opinni publicznej na calym swiecie informacje ze winni sa piloci? Wyjasnij dlaczego polska strona miala taka pewnac juz w dniu katastrofy? > Poza tym ty w ogole nie odpowiadasz > A moze uda ci sie wytlumaczyc, dlaczego oredzie Komorowskiego, ktore > wyglosil Tzn. jakie konkretnie tekst, gdzie konkretnie było wrzucone i skąd to wiadomo ? przeciez podalem ci link do nagrania video w moim poprzednim poscie. Jeżeli są na to dowody - choćby zeznania świadków - to można sprawę zgłosić bezośrednio do prokuratury lub zlożyć przeciwko panstwu pozewcywilny do sądu. Czy są takie zgłoszenia/pozwy ? Do jakiej prokuratury? Tej na uslugach tego rzadu? Tej ktora nie potrafi do dnia dzisiejszego zebrac nawetet dowodow np. w sprawie Olewnika czy morderstwa Papaly, a sad umarza sprawy z powodu rzekomego braku dowodow? Kpiny sobie urzadzasz ? Pomysl czlowieku o sobie, bo jak tobie lub twojej rodzinie przytrafi sie jakas potworna tragedia, to ci co ich w tej chwili tak uparcie bronisz, tez winnego nie znajda, bo ich popieraja tacy bezmyslni ludzie jak ty i daja im zezwolenie na dzialania bezprawne. -- |
|
Data: 2011-01-07 23:14:51 | |
Autor: Anatol | |
Tragedia na wiecu. Kongresmenka postrzelona, śmierć sześciu osób. (było Re: Zamach i dowody) | |
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igag4m$730$1inews.gazeta.pl... skad zaczernales te informacje? Podaj ich zrodlo. O systemie ILS cat II m.in. : http://en.wikipedia.org/wiki/Instrument_landing_system http://www.heading.pata.pl/ils1.htm ILS II na Okęciu np. : http://infoair.pl/text.php?id=31816 W przypadku ILS cat podałem błędnie 61m zamiast 30 m wysokości do jakiej następuje naprowadzanie (61 m jest dla ILS cat 1 w które wyposażone jest 10 lotnisk w Polsce) co nie zmienia faktu że w Smoleńsku nie było ILS żadnej kategorii, a piloci od pułapu 100m kierowali się jedynie własnym wyczuciem, bo nawet wskazania radiowysokościomierza i systemu TAWS (alarm "pull up") wykazywały niedozwolony pułap czyli poniżej 100m (w przypadku niewidoczności pasa lądowania). > A moze uda ci sie wytlumaczyc, dlaczego oredzie Komorowskiego, ktore Tutaj podana jest data przeglądania strony TVP.info 24 kwietnia, a data zapisania/edycji dokumentu zależy od ustawione daty systemowej na komputerze użytkownika i nie oznacza automatycznie daty publikacji (nie ma problemu np. z publikacją postów na tej grupie z datą wczorajszą). Zgłoszenie tego do prokuratury/sądu, które z pewnością prześwietliłby działania administratorów portalu tvp.info jest zupełnie niezrozumiałe. Anatol |
|
Data: 2011-01-08 20:12:34 | |
Autor: obserwator | |
Zamach i dowody | |
korekta, bo mozesz nie zrozumiec calego pytania: Wyjasnij dlaczego polska
strona miala taka pewnosc juz w dniu katastrofy? Bardzom ciekaw co odpowiesz, Anatolu. -- |
|
Data: 2011-01-08 23:32:13 | |
Autor: Anatol | |
Zamach i dowody | |
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igagfi$867$1inews.gazeta.pl... korekta, bo mozesz nie zrozumiec calego pytania: Wyjasnij dlaczego polska Taką pewność miał nawet Jarosław Kaczyński : http://www.rp.pl/artykul/459748.html a znacznie wcześniej ciało zostało odnalezione przez BOR : http://smolensk-2010.pl/2010-05-14-oficerowie-bor-bronili-ciala-prezydenta.html Anatol |
|
Data: 2011-01-09 00:05:06 | |
Autor: obserwator | |
Zamach i dowody | |
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
ale ja pytalem o cos innego, widze, ze nie przeczytalec calego pytania,ktore zadalem w moim poprzednim poscie. To pytanie na ktore w tej chwili odpowoadasz, jest tylko korekta pytania wlasciwgo w ktorym zrobilem blad literowy. Prosilem abys mi wytlumaczyl, na jakiej podstawie juz w dniu katastrofy przekazano opinii publicznej na calym swiecie informacje, ze winni katastrofy sa piloci? Dlaczego strona polska miala taka pewnosc juz w pierwszych godzinach po katastrofie, ze winni sa piloci ? Przeciez sledztwo nie zostalo nawet wtedy rozpoczete? Nawiasem mowiac te informacje przekazal prawdopodobnie agent SB podejrzany o wspolprace z rosyjskimi sluzbami specjalnymi - Tomasz Turowski. Czlowiek ten byl jednym z organizatorow obchodow w Smolensku w dniach 7 i 10 kwietnia 2010 r. a znacznie wcześniej ciało zostało odnalezione przez BOR : Anatolu, to co mozna przeczytac pod linkami, ktore podajesz, takze jest zastanawiajace, bowiem na filmie *Mgla* mozna posluchacejzupelnie inna relacji. Komorowski bowiem nie czekal na indentyfikacje ciala Prezydenta do poznych godzin popoludniowych w dniu 10.04. ubieglego roku, tylko przygotowal swoje oredzie duzo wczesniej. Byl pewny, ze wszyscy zgineli i ze zginal Prezydent? A dlaczego? Ponadto oredzie bylo nagrane wczesniej, zanim w poznych godzinach popoludniowych Jaroslaw Kaczynski mogl zidentyfikowac cialo brata. Identyfikacji dokonal tak pozno, bo mu utrudniano dotrzec na miejsce katastrofy. Przedstawiciele rzadu ktorzy byli tam obecni, zachowywali sie niegodnie, niepowaznie i wrogo w stosunku do osob z otoczenia Prezydenta oraz jego brata. To zachowanie bylo anormalne. Komorowski w tym czasie juz przejmowal urzad, mimo, ze nie bylo ani potwierdzenia identyfikacji ciala Prezydenta, ani medycznego potwierdzenia zgonu. To jest niezgodne z konstytucja RP i wlasciwie mozna uznac takie postepowanie za zamach stanu. ps. do wiarygodnosci skanow oredzia Komorowskiego ktore zamieszczono o godz. 5;57 w polskiej sieci, powroce jutro. Jak wiadomo katastrofa wydarzyla sie ponad dwie godziny pozniej. -- |
|
Data: 2011-01-09 01:30:30 | |
Autor: Anatol | |
Zamach i dowody | |
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igau3i$g06$1inews.gazeta.pl... Prosilem abys mi wytlumaczyl, na jakiej podstawie juz w dniu katastrofy Na podstawie dostepnych wówczas danych czyli braku jakichkolwiek sygnałów od załogi o zaistnieniu sytuacji awaryjnej czy też dostępnych zeznań naocznych świadków - aczkolwiek do czasu dokładnego zbadania całego materiału dowodowego jest to tylko teza, a nie twierdzenie. ps. do wiarygodnosci skanow oredzia Komorowskiego ktore zamieszczono o godz. Nie ma dowodów na zamieszczenie takiej treści w tym czasie. Do wyjaśnienia sprawy wystarczyło przesłuchać i sprawdzić czynności pracowników TVPInfo którzy zarządzali treściami na portalu - tzn. kiedy otrzymali treść orędzia, od kogo (z dalszym sprawdzaniem źródła), kiedy zamieścili ją na portalu i dlaczego takie sensacyjne nie orędzie nie wzbudziło ich zainteresowania (jak też innych mediów). Takie czynności mogło zainicjować od razu chociażby kierownictwo TVP. Anatol |
|
Data: 2011-01-09 01:07:48 | |
Autor: obserwator | |
Zamach i dowody | |
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
Na podstawie dostepnych wówczas danych czyli braku jakichkolwiek sygnałów od załogi o zaistnieniu sytuacji awaryjnej czy też dostępnych zeznań naocznych świadków - aczkolwiek do czasu dokładnego zbadania całego materiału dowodowego jest to tylko teza, a nie twierdzenie. tego typu informacji nikt na swiecie nie podaje do publicznej wiadomosci nie tylko w danym kraju , ale w mediach ogolnoswiatowych. To swiadczy o wyjatkowej glupocie rzadu danego kraju i generalnie kompromituje obywateli kraju, ktory ma az tak durny i nieodpowiedzialny rzad. > ps. do wiarygodnosci skanow oredzia Komorowskiego ktore zamieszczono o > godz. owszem sa dowody i powinny byc wykorzystane przy opracowaniu aktu oskarzenia obecnego rzadu i nowego prezydenta,ktory dopuscil sie naruszenia Konstytucji RP. Taki numer jaki zrobil Komorowski moze sie zdarzyc tylko w krajach trzeciego swiata, a nie kraju cywilizowanym. -- |
|
Data: 2011-01-09 09:46:10 | |
Autor: Anatol | |
Zamach i dowody | |
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igb1p4$nb2$1inews.gazeta.pl... > Prosilem abys mi wytlumaczyl, na jakiej podstawie juz w dniu katastrofy Ciągle zdarzają się jakieś katastrofy lotnicze - jeżeli są świadkowie oraz odnalezione miejsce katastrofy dosyć szybko jest podawana przypuszczalna przyczyna kastrofy - np. tu : http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Przezylo-dziecko-103-osoby-zginely-katastrofa-Airbusa,wid,12256929,wiadomosc.html?ticaid=1b91a na podstawie wstępnych oględzin od razu wykluczono atak terrorystyczny . Anatol |
|
Data: 2011-01-09 09:51:49 | |
Autor: u2 | |
Zamach i dowody | |
W dniu 2011-01-09 09:46, Anatol pisze:
na podstawie wstępnych oględzin od razu wykluczono atak terrorystyczny Ciekawe dlaczego. |
|
Data: 2011-01-09 20:20:47 | |
Autor: Anatol | |
Zamach i dowody | |
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d297728$0$2507$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2011-01-09 09:46, Anatol pisze: I dzisiejsza katastrofa : http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,8922779,Iran__rozbil_sie_samolot_pasazerski__105_osob_na_pokladzie.html Przyczyną były najprawdopodobniej warunki pogodowe czyli inaczej mówiąc działania załogi niedostosowane do warunków pogodowych (nie zamach i nie problemy techniczne). Anatol |
|
Data: 2011-01-09 19:55:25 | |
Autor: obserwator | |
Zamach i dowody | |
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
zostanie powolana komisja i to ona stwierdzi jakie byly przyczyny, wiec nie manipuluj informacja i nie wprowadzaj w ten sposob dezinformacji na grupie w koncu publicznej, ktora czytaja rozni ludzie. Trzymaj sie faktow, a nie twoich wyobrazen o faktach. -- |
|
Data: 2011-01-09 21:57:41 | |
Autor: Anatol | |
Zamach i dowody | |
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igd3rd$f1j$1inews.gazeta.pl... Przyczyną były najprawdopodobniej warunki pogodowe czyli inaczej mówiąc Przy katqstrofach lotniczych zawsze jest powoływana komisja która bada - czasami prze kilka lat - wszystkie okoliczności. Nie przeszkadza to opublikować wstępnej oceny przyczyn katastrofy : "Rzecznik Iran Air Shahrokh Noushabadi mówił, że linie lotnicze badają przyczyny katastrofy. Została ona najprawdopodobniej spowodowana złą pogodą." Anatol |
|
Data: 2011-01-09 21:22:36 | |
Autor: obserwator | |
Zamach i dowody | |
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
w serwisach zagranicznych podano, ze pogoda byla dobra i nic nie pisano o przyczynach technicznych. > zostanie powolana komisja i to ona stwierdzi jakie byly przyczyny, wiec > niejednak Jeszcze nie badaja, tylko chca powolac komisje. Pogoda byla dobra, wiec skad masz takie informacje? Z polskojezycznych , klamliwych mediow?, cytuje za serwisem niepolskojezycznym: *The minister added that the ministry will form a special committee to investigate the cause of the crash, the report added. According to the Doha-based network, the Libyan authorities demanded three France-based experts from Airbus and four French investigators to travel to the country and help in a probe into the crash. The two black boxes of the plane have been already recovered. The cause of the crash was not clear yet, the airport authorities said, adding that the weather conditions were good in Tripoli on Wednesday morning* Rozumiesz to zdanie? czy mam ci je przetlumaczyc? *adding that the weather conditions were good in Tripoli on Wednesday morning. -- |
|
Data: 2011-01-09 22:32:24 | |
Autor: Anatol | |
Zamach i dowody | |
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igd8us$470$1inews.gazeta.pl... Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a): Tak powiedział oficjalnie rzecznik prasowy linii lotniczych Iran Air : http://news.yahoo.com/s/afp/20110109/wl_afp/iranaviationaccident_20110109204704 Iran Air spokesman Shahrokh Noushabadi said "we are examining the reason for the crash, but bad weather appears to be the main cause." Anatol |
|
Data: 2011-01-09 22:07:54 | |
Autor: obserwator | |
Zamach i dowody | |
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
a tak powiedzialy autorytety z libanskiego lotniska; The cause of the crash was not clear yet, the airport authorities said, adding that the weather conditions were good in Tripoli on Wednesday morning. Samolot nalezal do Libyan Airbus, dlaczego wiec powolujesz sie na wypowiedz rzecznika Iran Air ? Co on ma z ta katstrofa wspolnego i co moze wiedziec o pogodzie ktora byla na libanskim lotnisku w momencie katastrofy? co to za stronka jest ? Z tresci notki wynika, ze oni tam pisza o samolocie iranskich linii lotniczych , a nie libijskich? To jakas brednia jest. Przeczytaj dokladnie co mi podales: http://news.yahoo.com/s/afp/20110109/wl_afp/iranaviationaccident_20110109204704 -- |
|
Data: 2011-01-09 23:16:51 | |
Autor: Anatol | |
Zamach i dowody | |
Użytkownik "obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igdbjp$chd$1inews.gazeta.pl... Samolot nalezal do Libyan Airbus, dlaczego wiec powolujesz sie na wypowiedz No bo tutaj chodzi o dzisiejszą katastrofę Boeinga-727 w Iranie (którą podałem jako kolejny przykład) a nie Airbusa A330 z 12.05.2010 w Trypolisie. Anatol |
|
Data: 2011-01-09 22:34:26 | |
Autor: obserwator | |
Zamach i dowody | |
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
to dlaczego jako przyklad podales mi katastrofe libanskiego samolotu? http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2061903&pid=2062364&MID=%3Cigbskn%246ve%241%40usenet.news.interia.pl%3E Pisalem wiec na temat, a ty nie. Pracujesz w GW ?? -- |
|
Data: 2011-01-09 23:48:54 | |
Autor: Anatol | |
Zamach i dowody | |
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igdd5i$h32$1inews.gazeta.pl... No bo tutaj chodzi o dzisiejszą katastrofę Boeinga-727 w Iranie (którą Bo to był mój wcześniejszy post z 9:46:10 , a przykład dzisiejszej katastrofy z 17:15 podałem w kolejnym poście z godz. 20:20:47. Anatol |
|
Data: 2011-01-09 19:52:19 | |
Autor: obserwator | |
Zamach i dowody | |
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Przezylo-dziecko-103-osoby-zginely-katas na podstawie wstępnych oględzin od razu wykluczono atak terrorystyczny . ale brano go pod uwage, skoro takie ogledziny zrobiono? Informacje podawane w polskojezycznych zrodlach, warto samu sprawdzac, aby byc pewnym ze pisza prawde. Przeczytaj sobie dokladnie u zrodel, jakie podjeto dzialania po katastrofie, np. tutaj: http://news.xinhuanet.com/english2010/world/2010-05/12/c_13290652.htm Tam jest mowa o powolaniu komisji do zbadania katastrofy, a w Polsce glupek Donaldino za cholere jej powolac nie chce, mimo ze tyle miesiecy juz od katastrofy uplynelo. Ponadto samolot polski byl samolotem wojskowym (za taki uznala go nawet Komisja przy UE) na pokladzie ktorego zginal Prezydent i elita opozycji. W takich przypadkach obowiazuja inne procedury i potwierdza to nawet Komisja UE. Na polskiej stronie do ktorej link podales nie wspomniano ani slowem o tym, ze taka komisja zostanie powolana. Dlaczego? Ponadto GW zamiescila notke w ktorej pisze o podejrzeniu winy pilota. Na jakiej podstawie tak pisze, skoro zadne zrodla na swiecie takiej informacji nie podaja? GW kolejny raz klamie i dopuszcza sie podlej manipulacji, sugerujac, ze pilot moze byc winien katastrofie. Pomysl dlaczego to GW robi? Oto link do tego klamliwego teksu GW: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80610,7871621,Blad_pilota_przyczyna_katastrofy_w_Libii__103_osoby.html -- |
|
Data: 2011-01-09 22:15:43 | |
Autor: Anatol | |
Zamach i dowody | |
Użytkownik "obserwator " <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igd3li$ek5$1inews.gazeta.pl... GW kolejny raz klamie i dopuszcza sie podlej manipulacji, sugerujac, ze GW zacytowała tylko informację z TV Al-Arabija : "Najprawdopodobniej to błąd pilota był przyczyna katastrofy pasażerskiego Airbusa A330, który rozbił się dziś w Trypolisie - podała tv Al-Arabija". Taka informacja była cytowana też prze inne media np. : http://typo.weltexpress.info/cms/index.php?id=162&tx_ttnews[tt_news]=26330&tx_ttnews[backPid]=130&cHash=3ed05daccd "The Al-Arabia TV channel quoted an unnamed source as saying that preliminary information suggests the plane crash was caused by pilot error". A tTutaj pisze się już konkretnie o naruszeniu prze pilotów podstawowych procedur bezpieczeństwa przy lądowaniu : http://www.zawya.com/story.cfm/sidZAWYA20100616042623/Libya%20plane%20crash%20blamed%20on%20pilot%20error Anatol |
|
Data: 2011-01-09 21:41:02 | |
Autor: obserwator | |
Zamach i dowody | |
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
to nie sa zadne media tylko strona internetowa, ktora zamiescila informacje za RIA Novosti, rosyjska agencja informacyjna. Podaj linki do informacji zrodlowych czyli tych ktore podobno podaly telewizje arabskie. "The Al-Arabia TV channel quoted an unnamed source as saying that preliminary information suggests the plane crash was caused by pilot error". informacje zrodlowa prosze podac, a nie zamieszczona na stronce rosyjskiej agencji z ktorej korzystala GW. A tTutaj pisze się już konkretnie o naruszeniu prze pilotów podstawowych procedur bezpieczeństwa przy lądowaniu : a jakiez to znowu zrodlo mi podajesz? Arabskich biznesmenow z Dubaju> To nie jest rzetelne i miarodajne zrodlo taka stronka. http://whois.domaintools.com/zawya.com -- |
|
Data: 2011-01-09 22:55:32 | |
Autor: Anatol | |
Zamach i dowody | |
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igda1e$7m4$1inews.gazeta.pl... a jakiez to znowu zrodlo mi podajesz? Arabskich biznesmenow z Dubaju> To nie To było cytowane za Wall Street Journal : http://online.wsj.com/article/SB10001424052748703685404575307012892478800.html "Disoriented pilots who failed to follow basic safety procedures are believed to have caused last month's crash of a Libyan airliner..." Anatol |
|
Data: 2011-01-09 22:26:50 | |
Autor: obserwator | |
Zamach i dowody | |
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
http://online.wsj.com/article/SB10001424052748703685404575307012892478800.html no i co z tego, ze bylo cytowane przez dziennikarzy ktorzy pracuja dla Rupert Murdoch's ? Wall Street Journal nalezy w tej chwili do jego imperium. Oni podobnie sciemniaja jak ci GW. Zawsze trzeba informacji szukac u zrodla, a nie korzystac z *gluchego telefonu* i informacji ktora przeszla juz *pranie* w dzisiatej wodzie, a nastepnie jest podawana zgodnie z linia polityczna obowiazujaca w danej gazecie, a ktora wytyczyl jej wlasciciel. Niestety zyjemy w czasach wojny informacyjnej, albo raczej dezinformacyjnej. -- |
|
Data: 2011-01-09 23:40:47 | |
Autor: Anatol | |
Zamach i dowody | |
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igdcna$fm9$1inews.gazeta.pl... To było cytowane za Wall Street Journal : To że w sytuacji dostępu do dużego zakresu danych ( np. nagrania z nasłuchu radiowego, oględziny szczątków, sytuacja pogodowa) , takie informacje o najbardziej prwadopodobnych przyczynach są rozpowszechniane od pierwszych godzin po katastrofie i nie ma tu żadnego spisku. Jeżeli wstępna analiza danych wskazuje na duże prawdopodobieństwo jakiejś konkretnej przyczyny to taka informacja nie jest ukrywana miesiącami do czasu dokładnego zbadania wszystkich możliwych okoliczności (np. ciśnienia w oponach) - niezależnie od tego czy wstępnie stwierdzono błąd pilota, awarię techniczną czy zamach. Anatol |
|
Data: 2011-01-09 23:45:07 | |
Autor: | |
Zamach i dowody | |
-- |
|
Data: 2011-01-08 04:00:45 | |
Autor: robertbig | |
Zamach i dowody | |
On 8 Sty, 10:58, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
robertbig <robert...@wp.pl> pisze:Klich to powinien za wiele rzeczy dostac kopa w życ. Albo wisiec na latarni. Skandal goni skandal. Ja tez się nie spodziewam ,ze tak buńczuczna hucupa L.Kaczyńskiego , był pokornie przyjeta przyjeta przez Rosjan. Mysle ,ze oni tez go olwewali. Niemniej samo ustaiwnie APM-ów przed przylotm Jaka i TU. Świdczy o tym , ze co najwyżej tylko częściowo Go olali. Co nigdy nie zmieni faktu, że to piloci "dali ciała". A kto ich tam naciskał .Zastrzaszał. To juz inna kwestia. Powinni być odporni na takie naciski. No ale nie chce tu zgrywac "madrego po szkodzie" |
|
Data: 2011-01-08 10:19:33 | |
Autor: jadrys | |
Zamach i dowody | |
W dniu 2011-01-08 07:58, MH pisze:
Pozujesz na jakiegoś mędrca, a zadajesz dziecinne pytania. Odpowiadam - 1/kacapy. 2/ bo najmniejszy nakład środkow i praktycznie nie do wykrycia (przypuszczalnie gdyby nie tak sprzyjające okoliczności i okazja to do innego zamachu gdzie indziej nigdy by nie doszło). 3/ żeby wyeliminować polityka który psuł im szyki gdzie tylko się dało. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2011-01-09 06:32:20 | |
Autor: mh | |
Zamach i dowody | |
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-08 07:58, MH pisze: Na mędrca powiadasz pozuję ?? Eee tam , nie przeceniaj mnie.. Czyżbym w Twoim mniemaniu uzyskał więcej "punktów" robiąc z siebie IDIOTĘ , twierdząc że TU-154 został złapany w liny przez helikopter ( Antenka ) , bądź twierdząc że ciała z pourywanymi wszelakimi członkami ocalały i były dobijane ( Antenka ). Odpowiadam - 1/kacapy. Tak , tak ... Nawet w Gruzji do niego strzelali.. 2/ bo najmniejszy nakład środkow i praktycznie nie do wykrycia (przypuszczalnie gdyby nie tak sprzyjające okoliczności i okazja to do innego zamachu gdzie indziej nigdy by nie doszło). Zdecyduj się !! Przypuszczalnie , czy na pewno ?! 3/ żeby wyeliminować polityka który psuł im szyki gdzie tylko się dało. Czyż do Pani Nędzy nie zdajesz sobie sprawy , że ten gościu nie miał ŻADNYCH SZANS na reelekcję ??!! MH -- |
|
Data: 2011-01-09 20:43:47 | |
Autor: jadrys | |
Zamach i dowody | |
W dniu 2011-01-09 07:32, mh pisze:
Parę przykładów na Twoje pozerstwo już było na psp. Przecież Antenko tylko cytowała kogoś. Kogoś kto słyszał strzały w lesie smoleńskim i być może posiada wiedzę o tym zamachu większą niż wszyscy razem wzieci Polacy. Czy ślepe negowanie tego jest oznaką madrosci?
W Gruzji najprawdopodobniej ni Rosjanie, to była prowokacji Saakaszwilego. 2/ bo najmniejszy nakład środkow i praktycznie nie do wykrycia No nie mogę wiedzieć do jakiego stopnia Ruski byli zdesperowani do likwidacji Kaczyńskiego. 3/ żeby wyeliminować Miał i to bardzo duże, a właściwie jego ponowna kadencja była przesądzona. Wiedzieli Rosjanie o tym doskonale. Nie po to J. Kaczyński całą swoją energie wykorzystywał na dyskredytację LPR-u i Samoobrony, zrzekł premierostwa i władzy po to żeby Lech został z niczym. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2011-01-08 12:03:20 | |
Autor: ali | |
Zamach i dowody | |
dla Posrańców
http://www.youtube.com/watch?v=j6y3TFdXRCA http://picasaweb.google.com/118355005473258703478/DropBox? authkey=Gv1sRgCM3S1LTe7LejIQ#5547868105877845650 http://picasaweb.google.com/118355005473258703478/DropBox? authkey=Gv1sRgCM3S1LTe7LejIQ#5543121502903594050 -- |
|
Data: 2011-01-08 12:10:31 | |
Autor: ali | |
Zamach i dowody | |
ali <ali57@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
dla Posrańcówhttp://picasaweb.google.com/118355005473258703478/DropBox? authkey=Gv1sRgCM3S1LTe7LejIQ#5543121502903594050 -- |
|
Data: 2011-01-08 13:41:18 | |
Autor: Klin | |
Zamach i dowody | |
Użytkownik u2 napisał:
... w sumie proste, ale w naszych ubeckich merdiach cisza :I trochę późniejszy artykuł na ten sam temat. http://www.kuriercodziennychicago.com/Zeznania%20Pikus%20i%20co%20dalej.pdf |
|
Data: 2011-01-08 14:22:10 | |
Autor: Klin | |
Zamach i dowody | |
Użytkownik Klin > napisał:
Użytkownik u2 napisał: Jeszcze jedna strona analizująca przyczyny katastrofy Smoleńskiej. http://ndb2010.wordpress.com/ |
|