Zamach na niezależność niemieckich sądów i sędziów! [proces 96 letniego SS-mana z Auschwitz]

Data: 2017-05-15 06:29:03
Autor: A. Filip
Zamach na niezależność niemieckich sądów i sędziów! [proces 96 letniego SS-mana z Auschwitz]
http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-niemcy-ostre-slowa-pod-adresem-sadu-za-fiasko-procesu-przeci,nId,2393645
Niemcy: Ostre s³owa pod adresem s±du za fiasko procesu przeciw by³emu esesmanowi
14 maja (14:25) ; Aktualizacja: Wczoraj, 14 maja (20:06)

Wiceszef Miêdzynarodowego Komitetu O¶wiêcimskiego (MKO) Christoph
Heubner zarzuci³ S±dowi Krajowemu w Neubrandenburgu, ¿e od pocz±tku
stara³ siê uniemo¿liwiæ proces przeciw by³emu esesmanowi z
Auschwitz. Biegli uznali go za niezdolnego do udzia³u w
rozprawach.
Proces przeciw by³emu sanitariuszowi w niemieckim obozie zag³ady
Auschwitz-Birkenau zakoñczy siê prawdopodobnie fiaskiem, poniewa¿
biegli uznali, ¿e 96-letni Hubert Zafke jest niezdolny do udzia³u w
rozprawach ze wzglêdu na postêpuj±c± demencjê. [...]

Czy¿ s±dów i sêdziów nie wolno krytykowaæ *przenigdy* ?

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przysz³o¶æ.

Data: 2017-05-15 09:19:04
Autor: Pajdak
Zamach na niezale¿no¶æ niemieckich s±dów i sêdziów! [proces 96 letniego SS-mana z Auschwitz]
U¿ytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Czy¿ s±dów i sêdziów nie wolno krytykowaæ *przenigdy* ?

--

S±dów PiS-owskich - "PRZENIGDY".!!!

--
Lepudruk

Zamach na niezależność niemieckich sądów i sędziów! [proces 96 letniego SS-mana z Auschwitz]