Zamach smoleński 10.04.2010r.

Data: 2012-04-10 19:35:17
Autor: Ikselka
Zamach smoleński 10.04.2010r.
Wiemy i pamiętamy!
--

XL

Data: 2012-04-10 15:15:20
Autor: glob
Zamach smoleński 10.04.2010r.

Ikselka napisał(a):
Wiemy i pami�tamy!
--

XL

Dlaczego przeszła¶ na politykę zakładać ten w±tek? To ładnie że wiesz
i pamiętasz i dobrze że twój w±tek nie obrzuca nikogo błotem, jest
tylko chołdem.

Data: 2012-04-10 20:04:21
Autor: Grzegorz Z.
Zamach smoleński 10.04.2010r.
Ikselka napisał:

Wiemy i pamiętamy!

Wiemy że Jarosław miał lecieć, ale dziwnym trafem poleciał tylko jego
bagaż. I że dzwonił do brata też wiemy. A zaraz potem było pierdut.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyj¶cie na tak± sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-04-10 20:05:41
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 10 Apr 2012 20:04:21 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Ikselka napisał:

Wiemy i pamiętamy!

Wiemy że Jarosław miał lecieć, ale dziwnym trafem poleciał tylko jego
bagaż. I że dzwonił do brata też wiemy. A zaraz potem było pierdut.

Spadaj.
--

XL wiosenna

Data: 2012-04-10 20:10:27
Autor: Grzegorz Z.

Ikselka napisał:

Wiemy i pamiętamy!

Wiemy że Jarosław miał lecieć, ale dziwnym trafem poleciał tylko jego
bagaż. I że dzwonił do brata też wiemy. A zaraz potem było pierdut.

Spadaj.

Może tak schudnij trochę na wiosnę?

Data: 2012-04-10 20:21:55
Autor: Leprechaun
Zamach smoleński 10.04.2010r.
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1vckxqq0k6ubl.sos6g1zyxozv.dlg40tude.net...
Wiemy i pamiętamy!

Kiepsko u was z pamięci±! Zapomnieli¶cie, że najwieksz± korzy¶ć ze zbrodni ma ten, który się do niej przyczynił. Dzięki niej mógł sięgn±ć po władzę. Niestety, nie udało się!

BomBel

Data: 2012-04-10 21:23:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Zamach smoleński 10.04.2010r.

Użytkownik " Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.jw> napisał w wiadomo¶ci news:4f847a99$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale liczy na następny raz. Po trupach do celu!

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-04-11 06:28:09
Autor: stevep
Zamach smoleński 10.04.2010r.
Dnia 10-04-2012 o 19:35:17 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Wiemy i pamiętamy!

Ja też pamiętam rozżarte nienawi¶ci± mordy, rachityczne "Jarosław,  Jarosław ... " pomimo nadludzkich wysiłków zapiewajły, wyleniałego i  zużytego przywódcę itp.
--
stevep

Data: 2012-04-10 21:53:54
Autor: HaMMeR
On 11 Kwi, 06:28, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 10-04-2012 o 19:35:17 Ikselka <iks...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Ja też pamiętam rozżarte nienawi¶ci± mordy, rachityczne "Jarosław,
Jarosław ... " pomimo nadludzkich wysiłków zapiewajły, wyleniałego i
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Ale z ciebie to prymitywny przyglup.., nawet nie sadzilem..:)
A pies ci morde..., oblesny POlitrucki POlszewiku!

Data: 2012-04-12 06:40:49
Autor: stevep
Dnia 11-04-2012 o 06:53:54 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

Ale z ciebie to prymitywny przyglup.., nawet nie sadzilem..:)
A pies ci morde..., oblesny POlitrucki POlszewiku!

Nie patrz w lustro jak piszesz idioto.

--
stevep

Data: 2012-04-11 18:39:14
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 11 Apr 2012 06:28:09 +0200, stevep napisał(a):

Ja też pamiętam rozżarte nienawi¶ci± mordy

Póki co widzę tylko twoj± - rozżart± nienawi¶ci±.
--

XL wiosenna

Data: 2012-04-11 19:07:03
Autor: Leprechaun
Zamach smoleński 10.04.2010r.

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ipx9ekfnntxc.1nl6qqyfyssv6.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 11 Apr 2012 06:28:09 +0200, stevep napisał(a):

Ja też pamiętam rozżarte nienawi¶ci± mordy

Póki co widzę tylko twoj± - rozżart± nienawi¶ci±.

Wczoraj mieli¶my okazję zobaczyć moherowy tłum dysz±cy nienawi¶ci±. Werble, pochodnie, trybuny, okrzyki. Brakowało tylko "heil!"

BomBel

Data: 2012-04-11 20:37:48
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 11 Apr 2012 19:07:03 +0200, Leprechaun napisał(a):

Wczoraj mieli¶my okazję zobaczyć moherowy tłum dysz±cy nienawi¶ci±. Werble, pochodnie, trybuny, okrzyki. Brakowało tylko "heil!"

To była TYLKO "dobra" okazja do wykazania się dla pro-rz±dowych mediów.
Które jak przystało na "pro", pokazywały jedynie wybrane manifestuj±ce
grupy, skrzętnie unikaj±c pokazywania tych wła¶ciwych.
Jak zawsze zreszt± we wszystkim.

--

XL wiosenna

Data: 2012-04-11 13:28:01
Autor: glob
Zamach smoleński 10.04.2010r.

Ikselka napisał(a):
Dnia Wed, 11 Apr 2012 19:07:03 +0200, Leprechaun napisaďż˝(a):

> Wczoraj mieli�my okazj� zobaczy� moherowy t�um dysz�cy nienawi�ci�. Werble,
> pochodnie, trybuny, okrzyki. Brakowa�o tylko "heil!"

To by�a TYLKO "dobra" okazja do wykazania si� dla pro-rz�dowych medi�w.
Kt�re jak przysta�o na "pro", pokazywa�y jedynie wybrane manifestuj�ce
grupy, skrz�tnie unikaj�c pokazywania tych w�a�ciwych.
Jak zawsze zresztďż˝ we wszystkim.

--

XL wiosenna

Znaczy co, na manifestacji pisu, media pokazywały nie_pis??? To kogo
pokazywały, bo tylko pis manifestuje, a inni odwracaj± głowy od chańby.

Data: 2012-04-12 06:48:21
Autor: stevep
Dnia 11-04-2012 o 19:07:03  Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.jw>  napisał(a):

[...]

A ja żałuje, że jak na scene wyszedł Macierewicz i zacz±ł "Jarosław,  Jarosław ..." publika nie odpowiedziała "gorzko, gorzko ..." i dwaj  wyleniali nienawistnicy nie dali sobie buzi.

--
stevep

Data: 2012-04-12 06:41:30
Autor: stevep
Dnia 11-04-2012 o 18:39:14 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Dnia Wed, 11 Apr 2012 06:28:09 +0200, stevep napisał(a):

Ja też pamiętam rozżarte nienawi¶ci± mordy

Póki co widzę tylko twoj± - rozżart± nienawi¶ci±.
Hmm, taka już twoja nienawistna wyobraĽnia.

--
stevep

Data: 2012-04-13 20:25:55
Autor: pluton
Zamach smoleński 10.04.2010r.
> Ja też pamiętam rozżarte nienawi¶ci± mordy

Póki co widzę tylko twoj± - rozżart± nienawi¶ci±.

Popatrz w lustro.

Nullification

Data: 2012-04-11 18:43:29
Autor: u2
Zamach smoleński 10.04.2010r.
W dniu 2012-04-10 19:35, Ikselka pisze:
Wiemy i pamiętamy!

Znamy nawet wykonawcow zamachu :

http://niezalezna.pl/26625-smolensk-wykonawcy-z-tweru

Już właściwie wiemy, co wydarzyło się w Smoleńsku. Błędne naprowadzanie
i dwie eksplozje nie pozostawiają większych wątpliwości, że doszło do
zamachu. Kolejnym krokiem musi zatem być pytanie, kto go dokonał. W
"Codziennej" Artur Dmochowski przytacza kilka poszlak wskazujÄ…cych na
moĹĽliwych sprawcĂłw.

Ĺšledztwa dziennikarskie "Gazety Polskiej" i innych niezaleĹĽnych mediĂłw,
praca zespołu Antoniego Macierewicza, profesjonalne analizy ekspertów z
różnych dziedzin i zaangażowanych w poszukiwania blogerów, wreszcie dane
z oficjalnych dochodzeń, w dużej części zafałszowane, jednak niekiedy
wnoszące coś nowego, jak choćby badania nagrań z Tu-154 przeprowadzone
przez krakowski Instytut Ekspertyz Sądowych – wszystko to wzięte razem
tworzy prawdziwe morze informacji. Niestety odbiorca jest często dosyć
bezradny wobec manipulatorskich działań władz, wspieranych przez
większość mediów, i może mieć problem z oceną faktów wymagających
specjalistycznej wiedzy.

Jednak podsumowanie pracy zespołu ministra Macierewicza to jakościowy
krok naprzód. Teraz już właściwie wiemy, co wydarzyło się w końcówce
tragicznego lotu. Błędne naprowadzanie i dwie eksplozje nie pozostawiają
wątpliwości, że doszło do zamachu. Kto go dokonał?

Specgrupa

Blogerzy, m.in. dobrze zorientowana w sprawach rosyjskich Amelka222, juĹĽ
dawno zwrócili uwagę na to, że 10 kwietnia w Smoleńsku znalazła się
grupa funkcjonariuszy rozmaitych służb, którzy przybyli z oddalonego aż
o 400 km Tweru. Przede wszystkim 5 kwietnia prezydent Miedwiediew
mianował w Smoleńsku nowego szefa FSB płk. Olega Konopliowa, który w KGB
służył od 1986 r.

Z Tweru przysłano też dwie z trzech kluczowych osób obecnych w wieży
kontroli lotów: płk. Nikołaja Krasnokutskiego, zastępcę dowódcy bazy
lotniczej w Twerze, który w Smoleńsku kierował kontrolerami, choć nie
miał do tego uprawnień, i kontrolera lotu mjr. Wiktora Ryżenkę. Tego,
który w finalnej fazie lotu wprowadzał załogę w błąd fałszywymi
komunikatami „na kursie i ścieżce”.

Jedyny miejscowy, smoleński kontroler ppłk Paweł Plusnin podejmował
wcześniej próby odesłania Tu-154 na inne lotnisko i ustąpił dopiero pod
presją Krasnokutskiego. To prawdopodobnie Plusnin po katastrofie wybiegł
z wieży i krzyczał z rozpaczą „Co myśmy zrobili!”. Jego zachowanie może
wskazywać na to, że nie był wprowadzony w plan całej operacji – w
przeciwieństwie do przybyszów z Tweru.

Krasnokutski pozostawał w stałej łączności z Twerem. Rozmawiał z
oficerem operacyjnym tamtejszego lotniska mjr. Kurtincem o przyjęciu
Tu-154, gdyby piloci nie zdecydowali się na lądowanie i z płk. Sipką,
szefem bazy lotniczej.

Warto podkreślić, że także tajemniczy ił-76, który podchodził do
lądowania przed Tu-154 i miał rzekomo na pokładzie samochody dla
prezydenta, pilotowany przez kpt. Frołowa, przyleciał z Tweru.

Co łączy tych wszystkich ludzi – jak możemy wnosić z poszlak –
zaangażowanych w operację, która zakończyła się zniszczeniem polskiego
samolotu? Dlaczego w ogóle do Smoleńska, który przecież jest dużym
ośrodkiem, mającym własne służby, przybywa nagle aż tylu funkcjonariuszy
z odległego miasta w głębi Rosji? Czy nie wygląda to na organizację
konkretnej akcji, do której wykonania wysyła się wcześniej przygotowaną
grupę specjalną, mającą zapewnić jej właściwy przebieg i koordynację?

DowĂłdca

A być może najważniejszy w tej układance jest kolejny fakt. Bazą w
Twerze kierował wcześniej dowodzący 10 kwietnia z Moskwy całą operacją
gen. Władimir Benediktow – szef sztabu Lotnictwa Wojskowo-Transportowego
FR. To właśnie on, wbrew oporowi Plusnina, nie zezwolił na zamknięcie
Siewiernego i odesłanie Tu-154 na inne lotnisko, lecz rozkazał
sprowadzić maszynę na 100 m, kiedy to zaczął się ciąg wydarzeń, który
doprowadził do dezintegracji samolotu.

Benediktow zapewne znał osobiście większość członków specgrupy. Być może
to właśnie on na etapie planowania operacji „Smoleńsk” sam ich dobierał.
Co więcej, jako dowodzący powietrznymi operacjami specjalnymi i
wojskowym lotnictwem transportowym, znając z poprzedniej służby teren i
lotnisko w Smoleńsku, które mu podlegało, miał wszelkie kwalifikacje,
aby zostać przez politycznych zleceniodawców wyznaczonym na szefa całej
operacji. A grupa do jej wykonania mogła zostać utworzona w leżącym w
głębi Rosji, zmilitaryzowanym Twerze, gdyż w ten sposób znacznie łatwiej
można było zapewnić tajemnicę przygotowań do operacji niż w leżącym tuż
przy zachodniej granicy kraju Smoleńsku.

Sprawdzili siÄ™ i awansowali

Jak wiadomo ludzie, ktĂłrzy odegrali niechlubnÄ… rolÄ™ 10 kwietnia po
stronie polskiej (jak dowódca BOR Marian Janicki) i w późniejszym
śledztwie (szef prokuratury wojskowej Krzysztof Parulski) zostali
awansowani. Podobnie zostali nagrodzeni rosyjscy uczestnicy operacji
„Smoleńsk”. Rok po zamachu awans na stopień generała otrzymał płk Konopliow.

Z kolei rosyjską delegacją, która oczekiwała na Siewiernym na prezydenta
Lecha Kaczyńskiego, kierował Gieorgij Połtawczenko, pełnomocny
przedstawiciel prezydenta Miedwiediewa. Po katastrofie uczestniczył on w
pokazowej „odprawie”, podczas której Putin z marsową miną przed kamerami
odpytywał ministrów na temat katastrofy.
Połtawczenko dobrze zna Putina jeszcze z lat 80. XX w. Gdy bowiem Putin
pracował w Petersburgu, był szefem KGB w pobliskim Wyborgu blisko
granicy fińskiej. 7 kwietnia 2010 r. towarzyszył Putinowi w jego
spotkaniach z Donaldem Tuskiem w Katyniu i Smoleńsku.

Widocznie swoją rolę 10 kwietnia odegrał dobrze, gdyż w 2011 r. otrzymał
stanowisko gubernatora Petersburga - drugiej stolicy Rosji.

RĂłwnie wiele mĂłwiÄ… dalsze losy Krasnokutskiego. Dwa miesiÄ…ce po
katastrofie awansował na dowódcę Centrum Szkolenia Wojskowego Lotnictwa
Transportowego Rosji.

Ĺšwiadkowie ginÄ… w ciszy

Z jednej strony udział w takiej operacji, jak „Smoleńsk”, niesie ze sobą
nadziejÄ™ na otrzymanie nagrody, z drugiej jednak naraĹĽa na ryzyko.
Ĺšwiadkowie czy wykonawcy bywajÄ… niebezpieczni z punktu widzenia
decydentów, więc rodzi się pokusa ich pozbycia. Bloger Jeremiasz
Paliwoda zestawił kilka wysoce podejrzanych zgonów wśród osób mogących
mieć z racji zajmowanych stanowisk związek z zamachem w Smoleńsku.

W sierpniu 2011 r. popełnił samobójstwo szef FSB w… Twerze. 53-letni
generał major Konstantin Moriew miał strzelić sobie w głowę.
Przypomnijmy, że to jego zastępcą był płk Konopliow – od 5 kwietnia w
Smoleńsku. Gen. Moriew z pewnością wiedział lub łatwo mógł się domyślić,
do wykonania jakiej akcji został delegowany jego zastępca.

Kilka miesięcy po katastrofie ginie gen. Iwanow, zastępca szefa Głównego
Zarządu Wywiadu (GRU), który odpowiadał m.in. za działalność wywiadowczą
w Polsce. Oficjalnie 52-letni Iwanow „utopił się w czasie kąpieli”.

Zaraz po nim zginął, ponoć śmiercią samobójczą, były szef rosyjskiego
wywiadu wojskowego gen. Wiktor Czewrizow. Według wersji oficjalnej miał
strzelić sobie w głowę, jednak zdaniem najbliższych 62-letni generał nie
wykazywał żadnych oznak depresji.

Polska prokuratura powinna jak najszybciej przesłuchać „ludzi z Tweru”:
Benediktowa, Konopliowa, Krasnokutskiego, Ryżenkę i Frołowa. Choćby po
to, by zdążyć przed „seryjnym samobójcą”.

Data: 2012-04-11 19:17:04
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f85b4b4$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-04-10 19:35, Ikselka pisze:
Wiemy i pamiętamy!

Znamy nawet wykonawcow zamachu :

http://niezalezna.pl/26625-smolensk-wykonawcy-z-tweru

Powiedz no bracie uczony w prawie: dlaczego ten samolot lądował? Czy na pokładze byli sami głupcy? Dlaczego wybrano jakieś pastwisko? Przeciez to był samolot prezydencki! Uprzedzę twoją odpowiedź: dlaczego prezydent zgodził się na czymś takim lądować? Przeciez gdyby lądowali na normalnym lotnisku nikt by nie zaryzykował dokonania zamachu! Wygląda to tak jakby prezydent, kilku generałów, szefów instytucji dbających o bezpieczeństwo jak kupa głupców dała się zawieźć do lasu by tam ich rozwalono! Gdzie był mądrala Jarosław Kaczyński, gdzie był mądrala Antoni Macierewicz? Dlaczego żaden z nich nie powiedział: "Lechu, to pułapka!"? Dlaczego z lotu w ostatniej chwili zrezygnował J.Kaczyński? Wiedział czym się to skończy? Znasz już zleceniodawców? No to czytaj od poczatku.

BomBel

Data: 2012-04-11 20:39:01
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 11 Apr 2012 19:17:04 +0200, Leprechaun napisał(a):

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f85b4b4$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-04-10 19:35, Ikselka pisze:
Wiemy i pamiętamy!

Znamy nawet wykonawcow zamachu :

http://niezalezna.pl/26625-smolensk-wykonawcy-z-tweru

Powiedz no bracie uczony w prawie: dlaczego ten samolot l±dował? Czy na pokładze byli sami głupcy? Dlaczego wybrano jakie¶ pastwisko? Przeciez to był samolot prezydencki! Uprzedzę twoj± odpowiedĽ: dlaczego prezydent zgodził się na czym¶ takim l±dować? Przeciez gdyby l±dowali na normalnym lotnisku nikt by nie zaryzykował dokonania zamachu! Wygl±da to tak jakby prezydent, kilku generałów, szefów instytucji dbaj±cych o bezpieczeństwo jak kupa głupców dała się zawieĽć do lasu by tam ich rozwalono! Gdzie był m±drala Jarosław Kaczyński, gdzie był m±drala Antoni Macierewicz? Dlaczego żaden z nich nie powiedział: "Lechu, to pułapka!"? Dlaczego z lotu w ostatniej chwili zrezygnował J.Kaczyński? Wiedział czym się to skończy? Znasz już zleceniodawców? No to czytaj od poczatku.

Głupi jeste¶ i biedny przez to.
--

XL wiosenna

Data: 2012-04-13 20:31:07
Autor: pluton
Zamach smoleński 10.04.2010r.
Głupi jeste¶ i biedny przez to.

Ale ma potencjal i perspektywy: moze zmadrzec
i sie wzbogacic.

A ty juz do konca zycia bedziesz taka biedna, przegrana pinda.

Nullification

Data: 2012-04-13 20:28:55
Autor: pluton
Zamach smoleński 10.04.2010r.
Już wła¶ciwie wiemy, co wydarzyło się w Smoleńsku. Błędne naprowadzanie
i dwie eksplozje nie pozostawiaj± większych w±tpliwo¶ci, że doszło do
zamachu. Kolejnym krokiem musi zatem być pytanie, kto go dokonał.

Kampania piwowarska, ktora chciala wypromowac marke 'zimny lech.

To ona podrzucila na poklad 2 puszki piwa, ktore byly specjalnie mocno
nagazowane.

Generala i Prezydenta meczyl potworny kac wiec postanowili otworzyc puszki
no i stalo sie.

2 eksplozje i kadlub pekl na pol.

Nullification

Data: 2012-04-13 20:23:50
Autor: pluton
Zamach smoleński 10.04.2010r.
Wiemy i pamiętamy!

Co wiesz ? Moze sie podzielisz ta wiedza ?

Nullification

Zamach smoleński 10.04.2010r.