Zamach smoleński 10.04.2010r.

Data: 2012-04-11 06:28:09
Autor: stevep
Zamach smoleński 10.04.2010r.
Dnia 10-04-2012 o 19:35:17 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Wiemy i pamiętamy!

Ja też pamiętam rozżarte nienawiścią mordy, rachityczne "Jarosław,  Jarosław ... " pomimo nadludzkich wysiłków zapiewajły, wyleniałego i  zużytego przywódcę itp.
--
stevep

Data: 2012-04-10 21:53:54
Autor: HaMMeR
On 11 Kwi, 06:28, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 10-04-2012 o 19:35:17 Ikselka <iks...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Ja też pamiętam rozżarte nienawiścią mordy, rachityczne "Jarosław,
Jarosław ... " pomimo nadludzkich wysiłków zapiewajły, wyleniałego i
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Ale z ciebie to prymitywny przyglup.., nawet nie sadzilem..:)
A pies ci morde..., oblesny POlitrucki POlszewiku!

Data: 2012-04-12 06:40:49
Autor: stevep
Dnia 11-04-2012 o 06:53:54 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

Ale z ciebie to prymitywny przyglup.., nawet nie sadzilem..:)
A pies ci morde..., oblesny POlitrucki POlszewiku!

Nie patrz w lustro jak piszesz idioto.

--
stevep

Data: 2012-04-11 18:39:14
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 11 Apr 2012 06:28:09 +0200, stevep napisał(a):

Ja też pamiętam rozżarte nienawiścią mordy

Póki co widzę tylko twoją - rozżartą nienawiścią.
--

XL wiosenna

Data: 2012-04-11 19:07:03
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipx9ekfnntxc.1nl6qqyfyssv6.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 11 Apr 2012 06:28:09 +0200, stevep napisał(a):

Ja też pamiętam rozżarte nienawiścią mordy

Póki co widzę tylko twoją - rozżartą nienawiścią.

Wczoraj mieliśmy okazję zobaczyć moherowy tłum dyszący nienawiścią. Werble, pochodnie, trybuny, okrzyki. Brakowało tylko "heil!"

BomBel

Data: 2012-04-11 20:37:48
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 11 Apr 2012 19:07:03 +0200, Leprechaun napisał(a):

Wczoraj mieliśmy okazję zobaczyć moherowy tłum dyszący nienawiścią. Werble, pochodnie, trybuny, okrzyki. Brakowało tylko "heil!"

To była TYLKO "dobra" okazja do wykazania się dla pro-rządowych mediów.
Które jak przystało na "pro", pokazywały jedynie wybrane manifestujące
grupy, skrzętnie unikając pokazywania tych właściwych.
Jak zawsze zresztą we wszystkim.

--

XL wiosenna

Data: 2012-04-11 13:28:01
Autor: glob
Zamach smoleński 10.04.2010r.

Ikselka napisał(a):
Dnia Wed, 11 Apr 2012 19:07:03 +0200, Leprechaun napisaďż˝(a):

> Wczoraj mieli�my okazj� zobaczy� moherowy t�um dysz�cy nienawi�ci�. Werble,
> pochodnie, trybuny, okrzyki. Brakowa�o tylko "heil!"

To by�a TYLKO "dobra" okazja do wykazania si� dla pro-rz�dowych medi�w.
Kt�re jak przysta�o na "pro", pokazywa�y jedynie wybrane manifestuj�ce
grupy, skrz�tnie unikaj�c pokazywania tych w�a�ciwych.
Jak zawsze zresztďż˝ we wszystkim.

--

XL wiosenna

Znaczy co, na manifestacji pisu, media pokazywały nie_pis??? To kogo
pokazywały, bo tylko pis manifestuje, a inni odwracają głowy od chańby.

Data: 2012-04-12 06:48:21
Autor: stevep
Dnia 11-04-2012 o 19:07:03  Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.jw>  napisał(a):

[...]

A ja żałuje, że jak na scene wyszedł Macierewicz i zaczął "Jarosław,  Jarosław ..." publika nie odpowiedziała "gorzko, gorzko ..." i dwaj  wyleniali nienawistnicy nie dali sobie buzi.

--
stevep

Data: 2012-04-12 06:41:30
Autor: stevep
Dnia 11-04-2012 o 18:39:14 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Dnia Wed, 11 Apr 2012 06:28:09 +0200, stevep napisał(a):

Ja też pamiętam rozżarte nienawiścią mordy

Póki co widzę tylko twoją - rozżartą nienawiścią.
Hmm, taka już twoja nienawistna wyobraźnia.

--
stevep

Data: 2012-04-13 20:25:55
Autor: pluton
Zamach smoleński 10.04.2010r.
> Ja też pamiętam rozżarte nienawiścią mordy

Póki co widzę tylko twoją - rozżartą nienawiścią.

Popatrz w lustro.

Nullification

Zamach smoleński 10.04.2010r.