Zamach smoleński - opracowanie.

Data: 2012-05-09 19:20:07
Autor: Matelot
Zamach smoleński - opracowanie.
Dnia Wed, 9 May 2012 18:38:05 +0200, Ikselka napisał(a):

http://www.polskawalczaca.com/viewtopic.php?f=7&t=8844

Może znasz również odpowiedź na pytanie: dlaczego mimo widocznych oznak
przygotowania zamachu L.Kaczyński i swita polecili do Smoleńska i kto kazał
pilotom podchodzić do lądowania mimo, że widoczność była zerowa, a systemów
naprowadzania na tym lotnisku nie było?

Data: 2012-05-09 19:24:50
Autor: u2
W dniu 2012-05-09 19:20, Matelot pisze:
[...]

Mnie interesuje jedno, dlaczego PO poswiecilo Karpiniuka, ktory
panicznie bal sie latac samolotami ?

Data: 2012-05-09 19:28:01
Autor: Matelot
Dnia Wed, 09 May 2012 19:24:50 +0200, u2 napisał(a):

[...]

A mnie interesuje dlaczego J.Kaczyński dla zdobycia władzy poświecił swego
brata?

Data: 2012-05-09 19:37:23
Autor: u2
W dniu 2012-05-09 19:28, Matelot pisze:
Mnie interesuje jedno, dlaczego PO poswiecilo Karpiniuka, ktory
panicznie bal sie latac samolotami ?
A mnie interesuje dlaczego J.Kaczyński dla zdobycia władzy poświecił swego
brata?

A mnie interesuje, dlaczego w ostatniej chwili szereg prominentnych
czlonkow PO zrezygnowalo z lotu do Katynia.

Oczywiscie Jarkacz tez zrezygnowal z lotu, aby zaopiekowac sie chora
matka. Widac, ze byl na celowniku sluzb, do ktorych ty sie zaliczasz.

Data: 2012-05-09 19:52:46
Autor: Ikselka
[...]

Mnie TO nie interesuje.

Data: 2012-05-09 20:01:52
Autor: u2
W dniu 2012-05-09 19:52, Ikselka pisze:

Mnie interesuje jedno, dlaczego PO poswiecilo Karpiniuka, ktory
panicznie bal sie latac samolotami ?

Mnie TO nie interesuje.

Wolny wybor. W swietle ujawnianych faktow odnosnie falszowania sledztwa
rodziny nawet prorzadowych ofiar musza miec niezlego psychicznego kaca.

Data: 2012-05-09 20:52:02
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 09 May 2012 20:01:52 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Tzn na czym on ma polegać?

Data: 2012-05-09 22:20:57
Autor: u2
W dniu 2012-05-09 20:52, Ikselka pisze:
Wolny wybor. W swietle ujawnianych faktow odnosnie falszowania sledztwa
rodziny nawet prorzadowych ofiar musza miec niezlego psychicznego kaca.
Tzn na czym on ma polegać?

Ci co nie polecieli wystawili Karpiniuka na pewna smierc. Czyli swoi
wystawili swoich. Moim zdaniem ciekawy psychologicznie motyw. Co nimi
powodowalo, ze akurat Karpiniuka ? Strach przed lataniem samolotami
mierzyli w t.zw. karpiniukach.

Data: 2012-05-11 19:58:10
Autor: pluton
Zamach smoleński - opracowanie.
> Mnie interesuje jedno, dlaczego PO poswiecilo Karpiniuka, ktory
> panicznie bal sie latac samolotami ?

Mnie TO nie interesuje.

A mnie TO interesuje.

Nullification

Data: 2012-05-11 20:30:28
Autor: pluton
Zamach smoleński - opracowanie.

> A mnie TO interesuje.

Współczuję paranoi.

winszuje glupoty.

Nullification

Data: 2012-05-11 20:43:32
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 11 May 2012 20:30:28 +0200, pluton napisał(a):

[...]

Mówisz - masz.

--
Złota rybka

Data: 2012-05-10 07:35:43
Autor: Jimmy Squarefoot

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4faaa862$0$1309$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No zobacz, Jarosław nie bał się podróżować samolotem, a w ostatniej chwili zrezygnował ze wspólnej podrózy. Dlaczego? W bajki o opiece nam chorująca mamusią nikt nie uwierzy. Właśnie jak się ma starsza, 2 lata temu umierająca pani?

BomBel

Zamach smoleński - opracowanie.