Zamach w Mirosławcu

Data: 2011-04-15 21:42:45
Autor: u2
Zamach w Mirosławcu
... koniec śledztwa :

http://wpolityce.pl/view/10469/Koniec_sledztwa_w_sprawie_katastrofy_lotniczej_wojskowej_CASY__w_ktorej_zginelo_16_wysokich_ranga_oficerow_lotnictwa.html

"Z ustaleń „Superwizjera" TVN wynika, że usterki techniczne nie były
przyczyną katastrofy CASY. Taką właśnie wersję chce przyjąć wojskowa
prokuratura w Poznaniu prowadząca śledztwo ws. katastrofy.

    Nie zamierzamy spokojnie patrzeć, jak oskarżani sÄ… niewinni ludzie –
zapewniają rodziny pilotów, którzy zginęli w katastrofie.

Rodziny pilotów zapowiadają, że jeśli decyzja prokuratury ws. katastrofy
CASY będzie obciążać załogę, złożą zażalenie w tej sprawie.

Obecnie trwa zapoznawanie strony z aktami sprawy. Jeśli nie zdarzy się
nic niespodziewanego, kończymy śledztwo tak szybko, jak jest to możliwe.
Materiał jest kompletny i nie widzimy powodu, by wykonywać inne
czynności procesowe. No, chyba, że strony złożą dodatkowe wnioski –
wyjaśnia ppłk Sławomir Schewe, rzecznik wojskowej prokuratury badającej
katastrofÄ™ CASY.

Jak wynika z informacji „Superwizjera", prokuratura zamierza zamknąć
śledztwo aktem oskarżenia skierowanym przeciwko Leszkowi L., byłemu
dowódcy 13 eskadry transportowej z Krakowa (który według nieoficjalnych
informacji usłyszy zarzut nieodpowiedniego dobrania załogi) oraz
porucznikowi Andrzejowi B., kontrolerowi lotów z lotniska w Mirosławcu.

Do katastrofy samolotu CASA C-295M doszło 23 stycznia 2008 roku w
trakcie próby lądowania na lotnisku pod Mirosławcem. W wyniku katastrofy
zginęło 16 wysokich rangą oficerów lotnictwa oraz czteroosobowa załoga
samolotu."

Data: 2011-04-15 19:57:26
Autor: obserwator
Zamach w Miros³awcu
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
[...]

sprawdziles czy w tej gazecie internetowej nie ma zydkow?

Data: 2011-04-15 22:03:47
Autor: u2
Zamach w Miros³awcu
W dniu 2011-04-15 21:57,  obserwator pisze:
sprawdziles czy w tej gazecie internetowej nie ma zydkow?

-- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Nikt kto nadaje z GWna nie jest czystym gojem :)

Data: 2011-04-15 20:24:38
Autor: obserwator
Zamach w Miros³awcu
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
W dniu 2011-04-15 21:57,  obserwator pisze:
> sprawdziles czy w tej gazecie internetowej nie ma zydkow?
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Nikt kto nadaje z GWna nie jest czystym gojem :)

a ktos kto nie nadaje z GW, ale pisze tak jak GW-no sobie zyczy, to juz jest czystym gojem?

Data: 2011-04-15 22:32:38
Autor: u2
Zamach w Miros³awcu
W dniu 2011-04-15 22:24,  obserwator pisze:
Nikt kto nadaje z GWna nie jest czystym gojem :)
a ktos kto nie nadaje z GW, ale pisze tak jak GW-no sobie zyczy, to juz jest czystym gojem?

Nie wiem. Twoje intencje nie s± przejrzyste.

Data: 2011-04-15 20:39:25
Autor: obserwator
Zamach w Miros³awcu
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
> a ktos kto nie nadaje z GW, ale pisze tak jak GW-no sobie zyczy, to juz
jest
> czystym gojem?

Nie wiem. Twoje intencje nie s± przejrzyste.

twoje takze, wiec sprobuj odpowiedziec na pytanie ktore ci zadalem.

W tym akurat watku pisza oprocz mnie rowniez osoby nie z GW-na.

Jakie wnioski mozna z tych twoich teorii wyciagnac?

Data: 2011-04-15 22:41:48
Autor: u2
Zamach w Miros³awcu
W dniu 2011-04-15 22:39,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
[...]

Z twoich nic nie mo¿na wyci±gn±æ, bo za bardzo siê wci±gn±³e¶ w tê kaba³ê.

Data: 2011-04-15 20:59:50
Autor: obserwator
Zamach w Miros³awcu
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

Z twoich nic nie mo¿na wyci±gn±æ, bo za bardzo siê wci±gn±³e¶ w tê kaba³ê.

odpowiedz na proste pytanie, a nie weksluj.

Data: 2011-04-15 23:14:48
Autor: u2
Zamach w Miros³awcu
W dniu 2011-04-15 22:59,  obserwator pisze:
Z twoich nic nie mo¿na wyci±gn±æ, bo za bardzo siê wci±gn±³e¶ w tê kaba³ê.
odpowiedz na proste pytanie, a nie weksluj.

Nie interesuje mnie twoje pytanie. Faktem niezaprzeczalnym jest to, ¿e
Olszewski i Romaszewski to ¯ydzi z pochodzenia. Wiêc nie ¶ciemniaj
¯ydku, rozumiem ¿e mo¿esz chcieæ ukryæ ten fakt, ale fakt pozostaje
faktem. I nie ma w tym nic wstydliwego.

Data: 2011-04-15 21:23:31
Autor: obserwator
Zamach w Miros³awcu
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
> [...]

Olszewski i Romaszewski to ¯ydzi z pochodzenia. Wiêc nie ¶ciemniaj
¯ydku, rozumiem ¿e mo¿esz chcieæ ukryæ ten fakt, ale fakt pozostaje

acha, pytania cie nie interesuja, ale oszczerstwa i pomowienia juz tak?
Owszem, to jest cos bardzo wstydliwego i tylko wychowanek Michnika,moze
taka moralnosc i etyke wyznawac.

Data: 2011-04-15 20:24:38
Autor: obserwator
Zamach w Miros³awcu
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

Data: 2011-04-16 09:02:20
Autor: cirrus
Zamach w Miros³awcu
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ioa7v6$o8b$1inews.gazeta.pl...
[...]
prokuratury badajÄ…cej katastrofÄ™ CASY.

S± antysemito- zajrzyj im w rozporek.

--
stevep

Data: 2011-04-15 22:06:01
Autor: pluton
Zamach w Miros³awcu
.. koniec ¶ledztwa :

Bomba wyproznieniowa ?

Nullification

Data: 2011-04-15 22:05:21
Autor: u2
Zamach w Mirosławcu
W dniu 2011-04-15 22:06, pluton pisze:
.. koniec ¶ledztwa :

Bomba wyproznieniowa ?

GWniana ?  :)

Data: 2011-04-15 22:08:30
Autor: Pinocchio
Zamach w Mirosławcu

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4da89fb9$0$2488$65785112news.neostrada.pl...
.. koniec śledztwa :

Proponuję by Macierewicz i Fotyga udali się rychło do U.S.A i tam próbowali wyjasnić prawdę!!!

PhD

Data: 2011-04-15 22:17:15
Autor: Lorn
Zamach w Mirosławcu
W dniu 2011-04-15 22:08, Pinocchio pisze:

.. koniec śledztwa :

Proponuję by Macierewicz i Fotyga udali się rychło do U.S.A i tam
próbowali wyjasnić prawdę!!!

Przy okazji zebrać kasę, która po ostatniej wizycie zapewne już się *wydała* :> btw nie wyciągaj trolla z KF`a. Dzięki.

Data: 2011-04-15 22:33:43
Autor: u2
Zamach w Miros³awcu
W dniu 2011-04-15 22:17, Lorn pisze:
Proponujê by Macierewicz i Fotyga udali siê rych³o do U.S.A i tam
próbowali wyjasniæ prawdê!!!

Przy okazji zebraæ kasê, która po ostatniej wizycie zapewne ju¿ siê
*wyda³a* :> btw nie wyci±gaj trolla z KF`a. Dziêki.

W³asnie mi wycignê³a¶ Pinokia z KF, Porn z £om¿y :)

Zamach w Mirosławcu