Zamach w Moskwie

Data: 2011-01-25 02:42:11
Autor: MH
Zamach w Moskwie
O ogromie tragedii ludzkiej jaka miała miejsce na lotnisku w Moskwie chyba nie
trzeba się zbytnio rozwodzić.
Tymczasem , odnoszę wrażenie iż w naszych  wszelakich mediach poświęcono np.
więcej miejsca wczoraj na upadek Małysza niż na tak poważną tragedię. Portale
internetowe również zbytnio się tym nie zajmują..  Owszem , Prezydent
i Premier przesłali kondolencje do Rosji..  Ciekaw jestem , czy zwykli Polacy
w sposób spontaniczny złożyli kwiaty i zapalili znicze pod Ambasadą FR ,
podobnież jak uczynili to zwykli Rosjanie w obliczu naszej tragedii ??  Być
może..  , ale jakoś nic mi o tym nie wiadomo. Również nic mi nie wiadomo o
jakiejkolwiek reakcji ze strony Minister Spraw Zagranicznych picu , Pani
Fotygi i jej ukochanego wodza , nie zauważam jakiegokolwiek wyrazu empatii z
ich strony w stosunku do Braci Moskali.. Jest informacja , ot typowa
dziennikarska relacja z tego zdarzenia :

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/zamach-na-lotnisku-domodiedowo/zamach-na-lotnisku-w-moskwie,1,4136548,wiadomosc.html

Relacja jak relacja , fakty i tyle...  Nie to jednak zwróciło moją uwagę.
Popatrzcie na komentarze internautów do owego artykułu. W zdecydowanej
większości da się zauważyć komentarze reprezentowane przez prezesolubną
CHOŁOTĘ. Innego określenia nie znajduję. Rację ma Tzva , pisząc nie tak dawno
, że to OBCIACH być Polakiem.

Rację mają Boukun , Cyc i inni , zwracając uwagę na pozytywne aspekty
wychowania w czasach PEERELU.

Niech Żyje Rondo Dudajewa !!

MH

Data: 2011-01-24 23:05:29
Autor: Hans Kloss
Zamach w Moskwie
On 25 Sty, 03:42, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

 prezesolubną CHOŁOTĘ.
O poziomie umysłowym (i nie tylko) prezesofobicznej "elity" najlepiej
świadczy stosowana przez owa "elitę" gramatyka i ortografia.

Niech Żyje Rondo Dudajewa !!
...... a także ciągoty do zaklinania rzeczywistości i szamaństwa.
J-23

Data: 2011-01-25 13:57:54
Autor: Tomek
Zamach w Moskwie

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ihlda3$p69$1inews.gazeta.pl...
[...]

Polecam lekturę książki Wysadzić Rosję.
Smutne, że tyle osób zginęło. Tyle że zadziwia mnie fakt, że już 15 minut po zamachu obwołano, że za zamachem stoi ktoś z północnego Kaukazu. To tak jak w chwilę po naszej tragedii winę przypisano pilotom.
Wcale się nie zdziwię, jeśli okaże sie, że to znów FSB walczy z GRU nie przebierając w środkach. A wybory w Rosji się zbliżają...
Tomek

Data: 2011-01-25 13:39:34
Autor: obserwator
Zamach w Moskwie
Tomek <kuki543@interia.pl> napisał(a):
Wcale się nie zdziwię, jeśli okaże sie, że to znów FSB walczy z GRU nie przebierając w środkach. A wybory w Rosji się zbliżają...

ja tez sie nie zdziwie.

Data: 2011-01-25 14:42:40
Autor: cyc
Zamach w Moskwie

Użytkownik "Tomek" <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d3ec980$0$2497$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I na takich jak Twoja opiniach zasadza sie powazne podejrzenie o paranoje wiekszosci ludzi pisu !.
Po smolenskiej tragedii , przypominam , juz pare godzin po niej Macierewicz ( ktory w panice uciekl z miejsca katastrofy ) i kilku jego rownie oblakanych kumpli  z pisu oglosily "ZAMACH" !!. Ta opinie lansowali w swopjej chorobliwej wizji nie majac zadnych , ale to zadnych racjonalnych przeslanek . Wtedy , kiedy oglaszali swiatu " rewelacje "  nie wiedzieli o zadnych niedociagnieciach w sprawie ani z naszej , polskiej strony , ani tych po stronie rosyjskiej . Teze postawili wylacznie  w oparciu  o .......paranoiczne fobie !!.
Do dzisiaj ja holubia i podtrzymuja wspierajac sie " plamami jakiegos plynu pod samolotem tuz przed startem " ( wody po myciu samolotu ) , czy z gruntu idiotyczna teza o sztucznej mgle , ktora nawet po pobieznej analizie faktow i przy najbardziej spolegliwym spojrzeniu na nia , musi obrocic sie w gruzy ..Bo aby sztuczna mgla mogla "zadzialac " ( zakladajac , ze taka jest techniczna mozliwosc ) trzeba przeciez zalozyc , ze w samolocie siedza same debile , ktore mimo sztucznego stworzenia katastrofalnych warunkow i tak beda ladowac .
Czy za takich uwazasz pilotow ? , czy za takich uwazacie  J.Kaczynski a w koncu L.Kaczynskiego  , ktory nawet jesli nie wymusil ladowania formalnie , to conajmniej musial powiedziec , " robcie wszystko co mozliwe aby wyladowac " ( lub cos w tym stylu ) . O tym ostatnim domniemaniu swiadcza slowa , ktore padly w kokpicie a wypowiedziane przez dyr. Kazane : " prezydent jeszcze nie podjal decyzji " !!.
Ludzie opamietajcie !! . Nie tworzcie sztucznych swiatow , ktore moga nas Polakow kosztowac tragedie !

cyc

Data: 2011-01-25 16:00:58
Autor: Tomek
Zamach w Moskwie
[...]

Chyba nie mnie cytujesz. Nic takiego nie pisałem. Swoje teorie mam, ale bazuję na faktach i poszlakach, a nie emocjach.
Tomek

Data: 2011-01-25 15:23:01
Autor: obserwator
Zamach w Moskwie
Tomek <kuki543@interia.pl> napisał(a):

Chyba nie mnie cytujesz. Nic takiego nie pisałem. Swoje teorie mam, ale bazuję na faktach i poszlakach, a nie emocjach.

nie widzisz, ze ten facet o nicku cyc, to dezinformator prosowieckio i sam ma
powazne problemy psychiatryczne?

ta grupa jest celowo rozwalana przez takich jak on , a dlaczego to juz kilka
razy tlumaczylem przywolujac Suworowa.

Znawcy tematu ktorzy wiedza, w jaki sposob dyskusje w sieci sa rozbijane przez
cycopodobnych, radza omijac te nieczystosci, tak jak to sie robi kiedy na trotuarze lezy psia kupa.

Data: 2011-01-25 17:26:05
Autor: cyc
Zamach w Moskwie

Użytkownik "Tomek" <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d3ee658$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jakie ? tez zamachowe ?

cyc

Data: 2011-01-26 09:48:37
Autor: Tomek
Zamach w Moskwie

Chyba nie mnie cytujesz. Nic takiego nie pisałem. Swoje teorie mam, ale bazuję na faktach i poszlakach, a nie emocjach.
Tomek

Jakie ? tez zamachowe ?

Między innymi. Dopóki ktoœ mi racjonalnie kilku spraw nie wytłumaczy, to też. A dlaczego miałbym to wykluczyć?
Gdy coœ wybuchło na lotnisku w Moskwie od razu stwierdzono, że to zamach, a nie np. butla z propanem. Tacy idioci sš?
Tomek

Data: 2011-01-25 17:25:38
Autor: jadrys
Zamach w Moskwie
W dniu 2011-01-25 03:42,  MH pisze:
[...]

Czyli co? - Sugerujesz że mamy zapomnieć o całych wiekach poniewierania nami przez kacapa?

Data: 2011-01-25 17:00:21
Autor: MH
Zamach w Moskwie
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
> [...]
>
> MH

Czyli co? - Sugerujesz że mamy zapomnieć o całych wiekach poniewierania nami przez kacapa?

==============

Albo nic nie zrozumiałeś , albo wystawiłeś mizerne świadectwo os sobie.
Zajmij się Che i subtelnymi kobietami.

MH

Data: 2011-01-26 12:48:56
Autor: jadrys
Zamach w Moskwie
W dniu 2011-01-25 18:00,  MH pisze:
[...]

A na odpowiedź nie mogę liczyć?

Data: 2011-01-25 18:04:25
Autor: u2
Zamach w Moskwie
W dniu 2011-01-25 17:25, jadrys pisze:
Czyli co? - Sugerujesz że mamy zapomnieć o całych wiekach poniewierania
nami przez kacapa?

Jakiego poniewierania ? To przez wieki ruscy byli poniewierani przez
Polaków. :)

Data: 2011-01-26 12:48:47
Autor: jadrys
Zamach w Moskwie
W dniu 2011-01-25 18:04, u2 pisze:
[...]

My pełniliśmy roli zaborców Rosji.

Data: 2011-01-25 17:47:52
Autor: u2
Zamach w Moskwie
W dniu 2011-01-25 03:42,  MH pisze:
Niech Żyje Rondo Dudajewa !!

Nie podniecaj się tak, przypadkowy wybuch był spowodowany przez osobnika
o wyglądzie europejskim, a nie kaukaskim.

Zamach w Moskwie