Zamach w Moskwie

Data: 2011-01-25 17:25:38
Autor: jadrys
Zamach w Moskwie
W dniu 2011-01-25 03:42,  MH pisze:
O ogromie tragedii ludzkiej jaka miała miejsce na lotnisku w Moskwie chyba nie
trzeba się zbytnio rozwodzić.
Tymczasem , odnoszę wrażenie iż w naszych  wszelakich mediach poświęcono np.
więcej miejsca wczoraj na upadek Małysza niż na tak poważną tragedię. Portale
internetowe również zbytnio się tym nie zajmują..  Owszem , Prezydent
i Premier przesłali kondolencje do Rosji..  Ciekaw jestem , czy zwykli Polacy
w sposób spontaniczny złożyli kwiaty i zapalili znicze pod Ambasadą FR ,
podobnież jak uczynili to zwykli Rosjanie w obliczu naszej tragedii ??  Być
może..  , ale jakoś nic mi o tym nie wiadomo. Również nic mi nie wiadomo o
jakiejkolwiek reakcji ze strony Minister Spraw Zagranicznych picu , Pani
Fotygi i jej ukochanego wodza , nie zauważam jakiegokolwiek wyrazu empatii z
ich strony w stosunku do Braci Moskali.. Jest informacja , ot typowa
dziennikarska relacja z tego zdarzenia :

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/zamach-na-lotnisku-domodiedowo/zamach-na-lotnisku-w-moskwie,1,4136548,wiadomosc.html

Relacja jak relacja , fakty i tyle...  Nie to jednak zwróciło moją uwagę.
Popatrzcie na komentarze internautów do owego artykułu. W zdecydowanej
większości da się zauważyć komentarze reprezentowane przez prezesolubną
CHOŁOTĘ. Innego określenia nie znajduję. Rację ma Tzva , pisząc nie tak dawno
, że to OBCIACH być Polakiem.

Rację mają Boukun , Cyc i inni , zwracając uwagę na pozytywne aspekty
wychowania w czasach PEERELU.

Niech Żyje Rondo Dudajewa !!

MH

Czyli co? - Sugerujesz że mamy zapomnieć o całych wiekach poniewierania nami przez kacapa?

Data: 2011-01-25 17:00:21
Autor: MH
Zamach w Moskwie
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
> [...]
>
> MH

Czyli co? - Sugerujesz że mamy zapomnieć o całych wiekach poniewierania nami przez kacapa?

==============

Albo nic nie zrozumiałeś , albo wystawiłeś mizerne świadectwo os sobie.
Zajmij się Che i subtelnymi kobietami.

MH

Data: 2011-01-26 12:48:56
Autor: jadrys
Zamach w Moskwie
W dniu 2011-01-25 18:00,  MH pisze:
[...]

A na odpowiedź nie mogę liczyć?

Data: 2011-01-25 18:04:25
Autor: u2
Zamach w Moskwie
W dniu 2011-01-25 17:25, jadrys pisze:
Czyli co? - Sugerujesz że mamy zapomnieć o całych wiekach poniewierania
nami przez kacapa?

Jakiego poniewierania ? To przez wieki ruscy byli poniewierani przez
Polaków. :)

Data: 2011-01-26 12:48:47
Autor: jadrys
Zamach w Moskwie
[...]