Zamach w Smolensku (cd)

Data: 2018-06-05 11:56:44
Autor: brat_olin
Zamach w Smolensku (cd)
http://niezalezna.pl/227049-sa-wyniki-analizy-odkryto-slady-materialow-wybuchowych-na-licznych-czesciach-tu-154m Są wyniki analizy - odkryto ślady materiałów wybuchowych na "licznych częściach Tu-154M" - Na licznych częściach samolotu Tu-154M, a także ciele przynajmniej jednej ofiary, badanych specjalistycznymi urządzeniami, wykazano obecność materiałów wybuchowych - poinformowała dziś podkomisja smoleńska pod przewodnictwem Antoniego Macierewicza. Podkomisja smoleńska stwierdza ponadto, że nie ma żadnych informacji i dowodów wskazujących na obecność materiałów wybuchowych w glebie w miejscu katastrofy Tu-154M. Portal niezalezna.pl otrzymał komunikat podkomisji smoleńskiej: "Podkomisja do Ponownego Zbadania Wypadku Lotniczego informuje, że zakończono przegląd dowodów oraz analiz dostępnych komisji, a dotyczących zidentyfikowania materiałów wybuchowych na miejscu upadku samolotu Tu-154M, który uległ katastrofie w locie do Smoleńska 10 kwietnia 2010r. Podkomisja stwierdza, że zgodnie z posiadanymi dowodami liczne części samolotu, a także ciało przynajmniej jednej ofiary badane specjalistycznymi urządzeniami, w tym metodą chromatograficzną, wykazały obecność materiałów wybuchowych. Równocześnie Podkomisja stwierdza, że nie ma żadnych informacji i dowodów wskazujących na obecność materiałów wybuchowych w glebie miejsca zdarzenia". Rzecznik prasowy Podkomisji Marta Palonek

Data: 2018-06-05 16:10:55
Autor: japanizer
Zamach w Smolensku (cd)
On Wednesday, June 6, 2018 at 3:56:45 AM UTC+9, brat_olin wrote:
[...]

Leszku Kleczkowski, prosimy o wyjaśnienie tego fenomenu:

Jak oni zbadali "liczne części samolotu", skoro żaden z członków tzw. podkomisji tow. Maciarenki nigdy nawet nie był w pobliżu Smoleńska, a wrak, który Putin miał oddać jeszcze w 2015, najdalej w 2016 - dalej jest w Rosji?

Data: 2018-06-06 01:26:50
Autor: u2
Zamach w Smolensku (cd)
W dniu 06.06.2018 o 01:10, hitler pisze:
prosimy o wyjaśnienie tego fenomenu

te hitler, to są proste sprawy:)
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-06-06 03:50:08
Autor: jacekbialy80
Zamach w Smolensku (cd)
       -- - Jak oni zbadali -- -

Motocykliści przywieźli...   Buuuuu ha-ha!
Walały się te odłamki po drzewach i opłotkach - miejscowi zbierali i Polakom po cichu sprzedawali. Potem wysłało się to do zbadania renomowanym na świecie ośrodkom badawczym.   Na razie badania trwają,  a ty póki co wymyśl sobie jakąś nową ksywkę - proponuję 'szmata', żeby nikt się nie domyślił :-))))))))

JB

Data: 2018-06-05 21:11:36
Autor: Przekręty i Stołki
Zamach w Smolensku (cd)
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:612ca727-4d8a-4d85-9803-dbb4686ca362googlegroups.com...
http://niezalezna.pl/227049-sa-wyniki-analizy-odkryto-slady-materialow-wybuchowych-na-licznych-czesciach-tu-154m

Są wyniki analizy - odkryto ślady materiałów wybuchowych na "licznych częściach Tu-154M"

- Na licznych częściach samolotu Tu-154M, a także ciele przynajmniej jednej ofiary,jednej ofiary

JEDNEJ? To po jaka cholerę robiono ekshumację wszystkich?! Kiedy wraca Wacuś? ;-)

CL

Data: 2018-06-05 22:26:07
Autor: A. Filip
Zamach w Smolensku (cd)
Przekręty i Stołki <CiemnyLud@kupi.to> pisze:
[...]

To oczywiste Watsonie: Żeby znaleźć tą jedną i upewnić się że nie ma drugiej.
IMHO ekshumacja _wszystkich_ była już jako tako uzasadniona ilością
wykrytych "wymian" pochowanych ciał (pochowanie w cudzym grobie).

A tak cynicznie: to co sobie podkomisja mówi/ględzi ma takie znaczenie
jakie "podchwycenie przez kluczowe światowe media" z tego zrobi.
Wzmianka na trzeciej stronie się "mało" liczy.

Kto podchwycił i zrobił z tego newsa?  <ironia> To że Tusk Kaczyńskiemu
bombę w Warszawie podłożył to nie news? </ironia>

--
A. Filip

Data: 2018-06-06 00:59:40
Autor: u2
Zamach w Smolensku (cd)
W dniu 05.06.2018 o 22:26, A. Filip pisze:
Kto podchwycił i zrobił z tego newsa?  <ironia> To że Tusk Kaczyńskiemu
bombę w Warszawie podłożył to nie news? </ironia>

ta, ale ktoś musiał tę bombę odpalić nad Smoleńskiem:)

Data: 2018-06-05 16:08:41
Autor: brat_olin
Zamach w Smolensku (cd)
u2 wrote:
A. Filip pisze:

> Kto podchwycił i zrobił z tego newsa?  <ironia> To że Tusk > Kaczyńskiemu bombę w Warszawie podłożył to nie news? </ironia>
 ta, ale ktoś musiał tę bombę odpalić nad Smoleńskiem:)

Od tego sa odpowiednie czujniki/ detonatory.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2018-06-06 01:22:12
Autor: u2
Zamach w Smolensku (cd)
W dniu 06.06.2018 o 01:08, brat_olin pisze:
u2 wrote:
A. Filip pisze:

[...]

Wołodia ma rację, że bombę musieli zainstalować w Warszawie, ewentualnie saperzy Tuska byli w zmowie i jej nie wykryli zawczasu, ale odpalić trzeba było już nad Smoleńskiem:)

Data: 2018-06-06 08:16:18
Autor: Przekręty i Stołki
Zamach w Smolensku (cd) czy Wacuś wrócił?
przygłup u2 wrote:
A. Filip pisze:

> [...]

ta, ale ktoś musiał tę bombę odpalić nad Smoleńskiem:)

Od tego sa odpowiednie czujniki/ detonatory.

Obstawiam telefon satelitarny. Połaczenie tuż przed lądowaniem i buuuuuummm!
Winny Tusk i Putin. A kotek jest chory.

CL

Data: 2018-06-06 08:15:55
Autor: Przekręty i Stołki
Zamach w Smolensku (cd)
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

No paczpan! Pisałeś, że nie czytasz moich postów!  Czyżbys się nawrócił?
PiS powoli idzie na szafot więc pryskasz z okrętu? ;-)

No i co chłopski filozofie wynika z twoich "uczonych" wywodów?
Wciąż chcesz gonić króliczka?
IMHO to po prostu pieprzysz chłopie bez sensu i nie na temat.

Masz jakieś kompleksy związane z wielkością swego członka?

CL

Data: 2018-06-05 22:19:36
Autor: Presidente de San Escobar
Zamach w Smolensku (cd)
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(-a):

http://niezalezna.pl/227049-sa-wyniki-analizy-odkryto-slady-materialow-wybuchowych-na-licznych-czesciach-tu-154m

następny matołek od niezależnej od rozumu :DDDDDDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-06-05 23:45:34
Autor: Bruno Brunowski
Zamach w Smolensku (cd)
W dniu wtorek, 5 czerwca 2018 20:56:45 UTC+2 użytkownik brat_olin napisał:
http://niezalezna.pl/227049-sa-wyniki-analizy-odkryto-slady-materialow-wybuchowych-na-licznych-czesciach-tu-154m Portal niezalezna.pl otrzymał komunikat podkomisji smoleńskiej:
Dziwny ten komunikat. Pomijając kompletny brak szczegółów i choć cienia dowodu, co u Antka jest normą, dziwny jest sposób publikacji. Na oficjalnej stronie podkomisji cisza, na stronach MON cisza, tylko notka dla PAP.

--
Bruno

Zamach w Smolensku (cd)