Zamachowcy z Bostonu wrobieni przez specsłużby?

Data: 2013-04-22 05:56:52
Autor: muto2100
Zamachowcy z Bostonu wrobieni przez specsłużby?
On 22 Kwi, 14:50, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Braci Carnajewów wrobiono w dokonanie zamachu terrorystycznego. Tak twierdzi
w rozmowie z Komsomolską Prawdą ich ojciec Anzor. W jego opinii synowie
Tamerlan i Dżochar są ofiarami zmowy amerykańskich służb specjalnych.

więcej:http://tiny.pl/h8j7q

=====================================>
Już coś podobnego wcześniej słyszałem. To Jarosław Kaczyński, chcąc
zagłuszyć wyrzuty sumienia, twierdzi że jego brata zabito w zamachu..

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

jeszcze  niewiadomo    chociaz     obecnie    wiele  na  to
wskazuje!    no  wlasnie     po  to  polecial   minister  obrony
na  Bliski  Wschod    by  sprzedac   bron  na  minimum  10
miliardow    dolcow-   a  takie     zamachy     robia  ludziom
strach    w  glowach     i  oto  sie  rozchodzi-  przeciez
arabowie     niekupia     jak  bedzie  spokoj     a  tak  zawsze
postraszy  sie  ich  czyms  podobnym     i  juz   ludzie   maja
prace   i  biznes  sie  kreci.Przeciez     ten    facet     co  mu
nogi     mialo   oderwac     to  weteran     z   Irackiej    wojny
ktory   wrocil  do  USA  bez   nog!

Data: 2013-04-22 08:52:12
Autor: Marek
On 22 Kwi, 14:56, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
> [...]

prace   i  biznes  sie  kreci.Przeciez     ten    facet     co  mu
nogi     mialo   oderwac     to  weteran     z   Irackiej    wojny

Oderwanie protez tez powinno byc karane !

Zamachowcy z Bostonu wrobieni przez specsłużby?