Zamachowcy z metra skazani na rozstrzelanie

Data: 2011-11-30 14:07:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Zamachowcy z metra skazani na rozstrzelanie
Miński sąd uznał, że 25-letni Dźmitry Kanawałau i Uładzisłau Kawaliou są winni przeprowadzenia kwietniowego zamachu w mińskim metrze, w którym zginęło 15 osób. Sąd skazał ich na karę śmierci.
więcej:
http://www.tvn24.pl/-1,1726200,0,1,zamachowcy-z-metra-skazani-na-rozstrzelanie,wiadomosc.html

Proponuję, żeby prezes ze swoimi zwolennikami udali się do Bioałorusi. I prezes dla udowodnienia, jakie dobrodziejstwo wynika z wykonywania kary śmierci, swoim małym pistolecikiem wykonał te wyroki (na Białorusi wykonuje się karę śmierci strzałem w tył głowy).

Data: 2011-11-30 14:47:39
Autor: T.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ed62a81$0$8443$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

A powinni wieszać - trwa trochę dłużej i jest bardziej odstraszające.
Ps. Obejrzyj sobie film Brooksa "Z zimną krwią" - ten z 1967 r. Pouczający.
T.

Data: 2011-11-30 15:24:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4ed6347c$0$1463$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie mnie proponuj oglądanie tego filmu, lecz zwolennikom kary śmierci. Ze swej strony polecam Kieślowskiego "Krótki film o zabijaniu". Szczególnie scenę z wieszaniem.
Strzał w tył głowy jest bardziej spektakularny. Ten rozbryzgujący mózg! W sam raz dla pisiaczków.

Data: 2011-11-30 16:02:10
Autor: boukun
[...]

Z metra, to powinni byli skazać Jaruzelskiego i Kiszczaka, jak to zrobili z Causescu...

boukun

Zamachowcy z metra skazani na rozstrzelanie