Zamachowcy zabici

Data: 2015-01-09 19:28:40
Autor: Klin....................................................
Zamachowcy zabici
    Teraz juĹĽ nikt nie dojdzie prawdy kto nimi sterowaĹ‚.
    Fachowa robota - brawo!

Data: 2015-01-09 19:52:17
Autor: Marek Czaplicki
Zamachowcy zabici
 pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 9 stycznia 2015 19:28:

    Teraz już nikt nie dojdzie prawdy kto nimi sterował.
    Fachowa robota - brawo!

A jakby przeżyli i powiedzieli np że głosy w głowie im kazały, to dociekałby¶ komu udało się skonstruować "radiostację" działaj±c± na ludzki umysł?

Data: 2015-01-09 19:57:13
Autor: Klin....................................................
Zamachowcy zabici
W dniu 2015-01-09 o 19:52, Marek Czaplicki pisze:
  pisze na pl.soc.polityka w dniu piÄ…tek, 9 stycznia 2015 19:28:

     Teraz juĹĽ nikt nie dojdzie prawdy kto nimi sterowaĹ‚.
     Fachowa robota - brawo!
A jakby przeżyli i powiedzieli np że głosy w głowie im kazały, to
dociekałbyś komu udało się skonstruować "radiostację" działającą na ludzki
umysł?
      I te gĹ‚osy zaopatrzyĹ‚y teĹĽ Ĺ‚ebkĂłw w broĹ„ - ciekawa hipoteza!

Data: 2015-01-09 20:03:53
Autor: Marek Czaplicki
Zamachowcy zabici
 pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 9 stycznia 2015 19:57:

[...]

      I te głosy zaopatrzyły też łebków w broń - ciekawa hipoteza!

O widzę pierwsze trudno¶ci z udowodnieniem. Czy ludzie zabijaj± dlatego że broń jest w sklepach? Czy broń jest w sklepach dlatego że ludzie zabijaj±?

Data: 2015-01-09 20:13:28
Autor: El Comandante
Zamachowcy zabici
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m8p18t$926$1news.icm.edu.pl...
[...]

Amerykanom...

https://www.youtube.com/watch?v=EIobG7H3Ltk

Data: 2015-01-09 20:45:10
Autor: Marek Czaplicki
Zamachowcy zabici
El Comandante pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 9 stycznia 2015 20:13:

[...]

No widać moja "radiostacja" znalazła już konstruktorów? To ciekawe bo dopiero przed chwil± j± wymy¶liłem.

Data: 2015-01-09 20:49:04
Autor: A. Filip
Zamachowcy zabici
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
El Comandante pisze na pl.soc.polityka w dniu piÄ…tek, 9 stycznia 2015 20:13:

[...]

No widać moja "radiostacja" znalazła już konstruktorów? To ciekawe bo dopiero przed chwilą ją wymyśliłem.

Więc od razu widać twoje zapóźnienie w odkrywaniu koła :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaĹ‚a KukliĹ„kisch 21 wieku.
KaĹĽdy ma swojego diabĹ‚a, a niektĂłrzy majÄ… ich nawet kilku.  (PrzysĹ‚owie szkockie)

Data: 2015-01-09 20:59:23
Autor: Marek Czaplicki
Zamachowcy zabici
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 9 stycznia 2015 20:49:

[...]

Więc od razu widać twoje zapóĽnienie w odkrywaniu koła :-)

A też jest na youtubie o tym? Mam nadzieję, że s± też filmiki o rozniecaniu ognia. :-)

Data: 2015-01-09 21:19:10
Autor: Marek Czaplicki
Zamachowcy zabici
Marek Czaplicki pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 9 stycznia 2015 20:59:

Więc od razu widać twoje zapóĽnienie w odkrywaniu koła :-)

A też jest na youtubie o tym? Mam nadzieję, że s± też filmiki o
rozniecaniu ognia. :-)

No proszę jest
https://www.youtube.com/watch?v=uVUhi1lKiHc

Data: 2015-01-09 12:24:37
Autor: szklanynocnik
Zamachowcy zabici
użytkownik Marek Czaplicki napisał:

> A też jest na youtubie o tym? Mam nadzieję, że s± też filmiki o
> rozniecaniu ognia. :-)

No proszę jest
https://www.youtube.com/watch?v=uVUhi1lKiHc

Do robienia ognia w tym tysiacleciu uzywamy takich
sprzetow:
https://www.youtube.com/watch?v=aLUTL5S6yFE

Data: 2015-01-09 21:43:45
Autor: Marek Czaplicki
Zamachowcy zabici
szklanynocnik@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 9 stycznia 2015 21:24:

> [...]

No proszę jest
https://www.youtube.com/watch?v=uVUhi1lKiHc

Do robienia ognia w tym tysiacleciu uzywamy takich

Tyle zachodu aby powiekszyć pogłowie w za¶wiatach? Pierwotni mieli lepsze i prostsze metody. Brali po prostu to co się nawinęło pod rękę, kamienie, ogryzione ko¶ci mamuta. Trzeba pogrzebać trochę w sieci, na pewno ostały się jakie¶ filmy z pierwotnych bitew o samice.

Data: 2015-01-09 14:09:36
Autor: szklanynocnik
Zamachowcy zabici
[...]

Myslisz ze tlukli sie wylacznie o samice?
Swoja droga, we francji pala koran:

uwaga cycki!!!
https://www.youtube.com/watch?v=0s6qHFALPig

Data: 2015-01-09 14:27:14
Autor: brat_olin
Zamachowcy zabici
szklan...@gmail.com wrote:

Myslisz ze tlukli sie wylacznie o samice?
Swoja droga, we francji pala koran:
uwaga cycki!!!
https://www.youtube.com/watch?v=0s6qHFALPig

Idiotka

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-01-10 02:01:31
Autor: szklanynocnik
Zamachowcy zabici
użytkownik brat_olin napisał:
szklan...@gmail.com wrote:
> Swoja droga, we francji pala koran:
> uwaga cycki!!!
> https://www.youtube.com/watch?v=0s6qHFALPig

Idiotka

Nargal dracy NT to sztuka? A cycatka palaca koran to?

Data: 2015-01-09 17:26:28
Autor: husar
Zamachowcy zabici

<szklanynocnik@gmail.com> wrote in message news:96dc780f-bb86-478b-b395-fe96726424f1googlegroups.com...
[...]

hy hy hy :D

To lepsze niż ta cała gazetka )
No i we Francji zacznie sie maly syfek. Ciekawe jak to posprzataja

Data: 2015-01-10 21:25:48
Autor: El Comandante
Zamachowcy zabici
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:96dc780f-bb86-478b-b395-fe96726424f1googlegroups.com...
użytkownik Marek Czaplicki napisał:

Tyle zachodu aby powiekszyć pogłowie w zaświatach? Pierwotni mieli lepsze i
prostsze metody. Brali po prostu to co się nawinęło pod rękę, kamienie,
ogryzione kości mamuta. Trzeba pogrzebać trochę w sieci, na pewno ostały się
jakieĹ› filmy z pierwotnych bitew o samice.

Myslisz ze tlukli sie wylacznie o samice?
Swoja droga, we francji pala koran:

uwaga cycki!!!
https://www.youtube.com/watch?v=0s6qHFALPig

Marek TSW
1 dzień temu (edytowany)

Polacy trzymajmy siÄ™ z dala od tego syfu.
To piÄ™trzenie nienawiĹ›ci prowadzi  do wojny!
Pierwszy raz w historii niech to nie Polska krew przelewa siÄ™ jako pierwsza.
Zachowajmy rozsądek i patrzmy na wszystko przygotowani w bezpiecznej odległości.
Francuzi narobili syfu to niech teraz posprzątają.

Data: 2015-01-10 11:20:45
Autor: Klin....................................................
Zamachowcy zabici
W dniu 2015-01-09 o 23:27, brat_olin pisze:
szklan...@gmail.com wrote:
Myslisz ze tlukli sie wylacznie o samice?
Swoja droga, we francji pala koran:
uwaga cycki!!!
https://www.youtube.com/watch?v=0s6qHFALPig

Idiotka
      No to majÄ… przechlapane ciekawe kto im da forsÄ™ teraz na ochronÄ™.

Data: 2015-01-10 09:51:04
Autor: dante
Zamachowcy zabici
Dnia Fri, 9 Jan 2015 20:13:28 +0100, El Comandante napisał(a):

[...]

Amerykanom...

https://www.youtube.com/watch?v=EIobG7H3Ltk

9:10
5 kÄ…tĂłw po 90 mamy 540... ;)
Jeśli całość oparta jest na tak zaawansowanej matematyce to...

Data: 2015-01-10 02:11:24
Autor: szklanynocnik
Zamachowcy zabici
użytkownik dante napisał:

> Amerykanom...

9:10
5 k±tów po 90 mamy 540... ;)
Je¶li cało¶ć oparta jest na tak zaawansowanej matematyce to...

Zdaje sie wyjasnienie przesuniec czestotliwosci te odchylki
od normy masz wyjasnione gdzies tam na str. 7:
https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.elektronika/riOz8oQs12k[1-25-false]
I tak nikogo to nie interesuje:)

Jedyne czego da sie sluchac w tym filmie to gitara na samym koncu,
reszta to pseudonaukowy belkocik:)

Data: 2015-01-09 21:39:09
Autor: silvio balconetti
Zamachowcy zabici
Am 09.01.2015 um 19:28 schrieb Klin....................................................:
    Teraz juĹĽ nikt nie dojdzie prawdy kto nimi sterowaĹ‚.
    Fachowa robota - brawo!

Maja teraz radoche w niebie. Allah dal im dziewice do dyspozycji. Czesto zastanawiam sie dlaczego tacy faceci nie spiesza zbytnio do ichniego nieba, tylko uciekaja, chowaja sie, walcza? Slaba ich wiara? Nie lubia pan?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-01-09 14:04:36
Autor: szklanynocnik
Zamachowcy zabici
 użytkownik silvio balconetti napisał:

Maja teraz radoche w niebie. Allah dal im dziewice do dyspozycji.

Wg. wykladni badaczy starych pism moze nie byc tak jak napisales,
te rozne zapisy w koranie, te 72 dziewice moga sie okazac zupelnie
czym innym:)

Data: 2015-01-09 16:58:06
Autor: husar
Zamachowcy zabici

"silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> wrote in message news:chasjdF1mgfU1mid.individual.net...
[...]

Może czekają na dojrzałość seksualną i wtedy huzia na te dziewice do nieba

Data: 2015-01-11 13:48:29
Autor: XL
Zamachowcy zabici
Dnia Fri, 09 Jan 2015 19:28:40 +0100,
klin@wp.pl,....................................................,.,
napisał(a):

    Teraz już nikt nie dojdzie prawdy kto nimi sterował.
    Fachowa robota - brawo!

ZAKŁADNIKÓW nie zabito - więc szkoła JEDNAK trochę inna, niż rosyjska 3-|

Data: 2015-01-11 15:00:43
Autor: XL
Zamachowcy zabici

napisał(a):

    Teraz już nikt nie dojdzie prawdy kto nimi sterował.
    Fachowa robota - brawo!

ZAKŁADNIKÓW nie zabito - więc szkoła JEDNAK trochę inna, niż rosyjska 3-|

4 zabito...

Ale kto zabił? - oto jest pytanie. I je¶li nawet zabiły ich siły specjalne,
to niestety uboczny skutek akcji, a nie nieliczenia się z WŁASNYMI
ofiarami, aby tylko pokazać siłę - a tak było na Dubrowce!

Data: 2015-01-11 15:04:07
Autor: El Comandante
Zamachowcy zabici

napisał(a):

[...]

Hmm, we Francji 17:3 dla islamistów...., czarno to widzę...

Zamachowcy zabici