Zamarzające szyby od środka

Data: 2012-02-02 18:26:14
Autor: Robert_J
Zamarzające szyby od środka
Są jakieś pochłaniacze wilgoci do samochodów (nie zasilane)? Nie mam problemu z zamarzaniem z zewnątrz - zakładam folię. Co roku mam to samo.

Pozbądź się wilgoci z auta. Welurowe dywaniki nie nadają się na zimę. Może być też wilgotny filtr kabinowy, w czasie jazdy paruje do środka, a potem zamarza. Notoryczne zamarzanie szyby od wewnątrz nie jest raczej normalne :-).

Data: 2012-02-02 19:05:20
Autor: qwerty
Użytkownik "Robert_J"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jgegvs$t7c$1@inews.gazeta.pl...
Pozbądź się wilgoci z auta. Welurowe dywaniki nie nadają się na zimę.

Nie mam welurowych dywaników (mam gumowe).

Może być też wilgotny filtr kabinowy, w czasie jazdy paruje do środka, a potem zamarza. Notoryczne zamarzanie szyby od wewnątrz nie jest raczej normalne :-).

Wiem, że nie jest normalne. Astra ma to do siebie, że nawet jak nawiew "centralny" jest zamknięty to trochę dmucha zimnym powietrzem (sprawdziłem to nie tylko u siebie). Uszczelniłem gąbką (jest znacznie cieplej w pojeździe), ale dalej muszę skrobać szyby od środka.

Data: 2012-02-02 15:20:07
Autor: Pszemol
"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message news:jgej7n$77t$1inews.gazeta.pl...
[...]

????
Czy ja dobrze rozumiem że zamknąłeś nawiew i używasz wyłącznie
cyrkulacji? Że jeszcze coś uszczelniłeś gąbką? No to nie dziwi się, że
masz problem - w czasie jazdy KONIECZNIE wpuszczaj świeże powietrze.
Nie tylko buty ze śniegiem są źródłem wilgoci - Ty i pasażerowie jesteście
ogromnymi źródłami wilgoci bo dmuchacie wilgotnym powietrzem!

Otwórz nawiew z zewnątrz - jak zimno to wytrzymaj te dwie minuty zanim
się silnik nie nagrzeje i otwórz go dopiero wtedy + włącz grzanie na max!
Trzymaj nawiew zawsze otwarty aby w czasie jazdy skutecznie wywietrzać
kabinę z Twoich i pasażerów wyziewów pełnych wilgoci.

Zamarzające szyby od środka