Zamarzające szyby od środka

Data: 2012-02-02 21:53:20
Autor: Ukaniu
Zamarzające szyby od środka

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jgeemv$ma2$1inews.gazeta.pl...
Witam.
Pewnie pytanie pojawia się ostatnimi dniami, ale nie znalazłem podobnego postu od początku lutego.
Jak skutecznie walczyć z zamarzającą od środka szybą? Zawsze stawiałem przodem

Jak będzie ładny słoneczny dzień, rano uchyl lekko wszystkie szyby i zamknij dopiero wieczorem. To pozwoli wilgoci opuścić częściowo wnętrze.
Ja od czasu do czasu pod domem zostawiam uchyloną lekko szybkę - pomaga.

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Zamarzające szyby od środka